שלום קהילת אקדמיקס מה שנמע? אצלי בסדר.
אני רוצה לענות לכם על שאלה קריטית שעולה אצל הרבה אנשים. יש הרבה מקדמי אתרים בישראל והרבה חברות קידום וחלק מהם גם עושים אחלה של עבודה ומביאים תוצאות מעולות.
הרבה אנשים כיום רוצים לדעת מה הוא נפח/אחוז מילות חיפוש בתוכן אידיאלי. כאשר התחלתי את דרכי כמקדם SEO, מי שהיה עושה קידום בגוגל אצלינו בישראל היה בדרך כלל משתמש ב5%-7% נפח מילות מפתח בתוכן לקידום בגוגל.
כיום לאחר שינויים רבים בגוגל אני אישית משתמש ב2%-5% ומקפיד לא לעבור את ה-5% אף פעם. כמובן שאני מקפיד גם על קניית תוכן איכותי, אצל קופירייטרים מקצועיים. אז בעצם מה ההמלצה בנושא נפח מילות מפתח בתוכן לקידום בגוגל?
המלצה ראשונה
פשוט אל תגזימו. התוכן חייב להיות רלוונטי,קריא, הגיוני ומעניין. בשביל זה מומלץ לא להגזים עם אחוז מילות המפתח - כדי התוכן לא יראה משעמם.
נפח נמוך מפעם
אם הנפח היה פעם בין 5-7 אחוזים. כיום הנפח הנכון הוא בין 2-5 אחוזים.
יותר תוכן
אם יש לכם תקציב, תנסו להשתמש במאמרים של 500+ מילים. מנועי החיפוש מתים על התוכן ולמי שיש יותר תוכן יש גם סיכוי טוב יותר לדירוג גבוה.
לסיכום, איכות התוכן זה נושא חשוב יותר מאי פעם כיום. העדכונים הבאים של גוגל הולכים לדחוף את מקדמי האתרים עוד יותר לפתרונות איכותניים. עולם הקידום יהיה תלוי בהרבה בקישורים איכותיים ותוכן איכותי. קידום בגוגל יהיה תלוי בהשגת לינקים מאתרים חזקים ושימוש מושכל בתוכן ברמה גבוהה.