שיווק סלולרי בעזרת אתר סלולרי - הקדמה
על מנת לדעת מה הדבר החם הבא בעולם הטכנולוגיה והאינטרנט, כדאי לעקוב אחרי החברות הגדולות בעולם ולראות את הרכישות שעשו והפיתוחים הטכנולוגיים החדשים. בנוגע לתחום הסלולר, ניתן לראות שגם גוגל וגם פייסבוק נכנסו לעולם הסלולר, השקיעו כספים רבים ומאמינים שהשיווק הסלולרי הוא הדבר הבא.
פייסבוק מדווחת שרוב המשתמשים בה מגיעים דרך מכשירי סלולר. מומחים בתחום השיווק הסלולרי מצביעים על שינויים דרסטיים בנפח החיפוש הסלולרי במנועי החיפוש. יש שטוענים שעד שנת 2015 רוב החיפושים ברשת האינטרנט יתבצעו דרך מכשירים סלולריים. אז אם אתם משקיעים משאבים בפרסום העסק שלכם בגוגל ופייסבוק, כדאי לחקור את התחום החדש ולהבין מהו אתר סלולרי.
אז מהו בעצם אתר סלולרי ?
בתהליך התאמת אתר לסלולר, אנחנו מטמיעים קוד מיוחד באתר הרגיל שלנו. כאשר גולש נכנס אל האתר הרגיל שלנו, הוא מופנה באופן אוטומטי אל האתר הסלולרי. באתר סלולרי הגולש יכול לראות את המידע עלינו בצורה נוחה וידידותית, המתאימה את עצמה לגודל המסך הסלולרי. באתר סלולרי אין צורך להזין את כל התוכן של האתר הרגיל אלא את תמצית השירותים והמוצרים שאנחנו מציעים.
כיצד בנוי אתר סלולרי?
אתר סלולרי צריך להכיל מספר קטן של דפים פנימיים. הגולש הסלולרי מתאפיין בחוסר סבלנות ועלול לנטוש אותנו אם הוא נתקל בקשיי התמצאות באתר, או זמן טעינה ארוך למשל. המכשירים הסלולריים והגלישה הסלולרית לרוב איטית מהגלישה במחשב אישי, ולכן כדאי לבנות אתר סלולרי שאינו כבד, ונטען במהירות.
בנוסף לתכנים המתומצתים, כדאי להוסיף באתר סלולרי אפשרות לחיוג מהיר אל בית העסק. השילוב של תוכן תמציתי ואפשרות לחיוג מהיר ישירות אל בית העסק, תביא לכמות פניות גדולה יותר של גולשים ולקוחות פוטנציאליים.
יתרונות נוספים בפרסום אתר סלולרי
בנוסף ליחס ההמרה הגבוה וכמות פניות גדולה של לקוחות באתרים סלולריים, המחיר לקליק בפרסום סלולרי נמוכים משמעותית מהמחירים שאנחנו רגילים לשלם. המחיר לקליק בפרסום בגוגל למשל, תלוי בכמות המפרסמים שמעוניינים להופיע באותה מילת מפתח. מכיוון שאין תחרות גדולה בין המפרסמים הסלולרייים, המחיר לקליק נמוך בצורה משמעותית ומאפשר לכם להרוויח יותר פניות במחיר נמוך מהרגיל.
לסיכום, בניית אתר סלולרי יכולה להגדיל את כמות הפניות אל בית העסק ולהקטין את העלות לכל קליק. בעלי עסקים שישכילו לבצע התאמת אתר לסלולר, יוכלו להרוויח מהשינויים הטכנולוגיים, ולמתג את עצמם כעסק חדשני ומוביל.