חברות קייטרינג חלבי מחפשות לעצמן אך להגדיל לעצמם את נתח הרווחים של כל אירוע וזאת על מנת להגדיל את הרווח מכל אירוע ואירוע הדבר נעשה מפני שכידוע בשוק המזון חברות קייטרינג חלבי וכדומה עובדים על נתח רווחים קטן מאוד יחסית לענפים רבים אחרים .
השאלה הנשאלת הכיצד אפשר להגדיל את נתח הרווחים מכל אירוע ישנם הרבה דוגמאות לקח אך דוגמה טובה לכך להעניק לאורחים דברים מיוחדים שאף חברה אחרת לא מציא כדוגמת טאבון נייד עם הטאבון אפשר להכין פיצות וכיוצא בזה כגון פיתות וגם פוקצות וכך ההיבדלות מחברות קייטרינג במרכז אחרות נותן לחברת קייטרינג חלבי את האפשרות לתת משהו שהוא ערך מוסף שנותן ומעניק לחברת קייטרינג חלבי זו את האפשרות להעלות טיפה את המחיר לכל סועד ולצאת עם רווח נאה יותר מכל אירוע .
בעקבות המהפכה בתחום האוכל הדגש כיום על אוכל איכותי הוא גדול יותר אם בעבר חברות קייטרינג חלבי ובשרי כאחד היו נותנות לרוב תפריט ללא גוון וזאת מפני שלא היה ביקוש כיום עם החשיפה לתרבות אוכל ככל עולמית יש ביקושים גדולים לתפריטים מגוונים של חברות קייטרינג חלבי רבות .