מחזיקי מפתחות הם ממוצרי קידום המכירות הראשונים בעולם השיווק, והם ממשיכים להיות נפוצים גם כיום. אלו הם מוצרי קידום מכירות פשוטים וזולים, אשר לרוב מוזמנים בכמויות גדולות ומחולקים לכל דכפין. רבים מתקשים להאמין כי גם בתחום של מחזיקי מפתחות ניתן לחדש, אולם הפופולאריות הגדלה שלהם והעובדה כי אנשים רבים נוטים לשמור אותם ולהסתובב איתם מוכיחה אחרת. מחזיקי מפתחות מיוחדים ומקוריים היוו מאז ומתמיד מוצר קידום מכירות מנצח ועד היום ישנם אספנים רבים המחפשים אחר מחזיק המפתחות המושלם.
אחד הכללים לגבי מוצרי פרסום הוא לנסות ולתת ללקוח הפוטנציאלי המקבל אותם ערך מוסף כלשהו שיגרום לו לשמור את המוצר ולעשות בו שימוש. ככל שהלקוח הפוטנציאלי יעשה שימוש אינטנסיבי יותר במוצר כך הוא ייחשף פעמים רבות יותר ללוגו או לסלוגן שלנו ויחשוף אליו גם אנשים נוספים בסביבתו. לכן, גם כאשר מדובר על מחזיק מפתחות מקובל לתת ערך מוסף כלשהו, שיגרום למקבל לשמור את מחזיק המפתחות ולעשות בו שימוש.
אחת הצורות הנפוצות ביותר לתת ערך מוסף כאשר מדובר על מחזיק מפתחות הוא לעצב אותו בצורת משחררי עגלות. כיום כמעט בכל סופרמרקט בישראל מותקן אותו מנגנון הדורש הכנסת מטבע על מנת לשחרר את העגלה ורבים מגיעים לעגלות כאשר הם נטולי מטבעות מתאימים. משחררי עגלות המעוצבים כמטבע בגודל המתאים ויכולים להיכנס לחריץ המטבע ולשחרר עבורנו את העגלה יכולים לעזור מאוד בדיוק באותם מצבים.
אם כאשר תמסרו ללקוח הפוטנציאלי שלכם מחזיק מפתחות פשוט עם פרסומת שלכם לא יהיה לא כל אינטרס לשמור אותו ולהוסיף אותו לצרור המפתחות שלו, הרי שעיצוב מחזיק המפתחות בתור משחרר עגלות יגרום לו לראות בו ערך מוסף מיידי ולחבר אותו לצרור המפתחות. בפעם הבאה שהוא יפתח את דלת ביתו, בפעם הבאה שהוא ישלוף את מפתחות רכבו או בפעם הבאה שהוא יגיע לסופרמרקט וינסה לשחרר עגלה הוא ייחשף ללוגו שלכם שוב, ולא זאת בלבד- הוא יחשוף אליו אנשים אחרים בכל פעם. מחזיקי מפתחות עם משחרר עגלות אינם יקרים בהרבה ממחזיקי מפתחות רגילים ועלותם עומדת על כ- 2-5 ₪ ליחידה בהתאם לסוג ולכמות המוזמנת.