עניבות הן פריט ביגוד אשר אין לו כל מטרה פרקטית, והם מקובלים במערב בעיקר כסמל אופנתי המיועד לשדר ייצוגיות ומכובדות. שורשיו נטועים ככל הנראה במאה השבע עשרה ויתכן כי עניבות שימשו בתחילה בכדי להגן על החולצה מכתמים או בכדי לשמש כמטלית לניגוב הפה. סברה אחרת טוענת כי העניבה, עקב היותה מעוצבת כמעין חץ המצביע לכיוון אזור החלציים, נועדה לשדר כי הלובש אותה הגיע לבשלות מינית. כך או כך, עניבות נחשבות ללבוש רשמי בעולם המערבי ובמדינות רבות הן פריט חובה שאף גבר לא יעז לצאת לעבודה בלעדיו.
עבורנו, הישראלים שונאי הרשמיות, עניבה הייתה במשך שנים אביזר כמעט מוקצה, אשר שימש בעיקר עולים חדשים מאירופה שטרם התרגלו לתרבות הדוגרי הישראלית, או אנשי עסקים אשר במסגרת עבודתם מבלים ימים רבים בחו"ל. בשנים האחרונות חזרה אופנת העניבות לככב במחוזותינו והיא אינה נתפסת עוד כאיום על הישירות הישראלית. ביותר ויותר כנסים ותערוכות, כמו גם במקומות עבודה רבים, העניבה הפכה לחלק מהלבוש היומיומי. אם כך לא פלא כי עניבות ממותגות, למעשה עניבה עם לוגו החברה, הפכו גם הן לנפוצות.
עניבה עם לוגו יכולה לשמש בתור מוצרי פרסום, כמתנה ללקוחות או כפריט לבוש לעובדים. עובדים הלובשים עניבות ממותגות בעת עבודתם של לקוחות משדרים מכובדות וחושפים באופן בלתי אמצעי את לוגו החברה בעת ובעונה אחת, וכאן יתרונן הגדול. כאשר עניבות ממותגות ניתנות ללקוחות עליהן לשאת לוגו פחות בולט ואז הן יכולות לשמש כמתנה ראויה ואיכותית. מוצרים משלימים אשר יתאימו בצירוף למתנה הכוללת עניבות ממותגות הן סיכות ממותגות לעניבה, סיכות אשר מטרתן להצמיד את העניבה לחולצה ולמנוע ממנה להתנפנף.
עניבה עם לוגו היא מוצר לא יקר יחסית בהשוואה למוצרי קידום מכירות אחרים, אך היוקרה שהיא משדרת ללא ספק עושה את העבודה. העניבה הפשוטה ביותר תעלה כ-10 ₪ ליחידה, ואילו עניבה עם לוגו רקום העשויה מבד איכותי יכולה להגיע עד ל-50 ₪ ליחידה. זוהי מתנה יעילה במיוחד אם העסק שלכם כולל מגע רציף עם לקוחות, ספקים או שותפים מעבר לים.