מאמצי השיווק של כל עסק כוללים שימוש בדרכים שונות להגברת החשיפה שלו לקהל הלקוחות הפוטנציאלי. החשיפה יוצרת הזדמנות מיידית למכירה, ומעבר לכך היא מסייעת לחברה לחדור לתודעתו של הצרכן הפוטנציאלי ולהתחיל לצבור מוניטין. צבירת המוניטין איננה עניין ללקוחות בלבד- אם אנו רוצים שיכירו את המותג שלנו עלינו לחשוף אותו גם בפני חברות מתחרות ובפני שחקנים נוספים בענף שלנו ובתחום הפעילות שלנו. מסיבה זו כל כך חשובה ההשתתפות בתערוכות וכנסים שונים בתחום העיסוק המקצועי שלכם ומרבית החברות מקפידות לקחת בהן חלק ולא לוותר על השתתפות בהם. אם גם אתם החלטתם לקחת חלק בתערוכה או בכנס המקצועי הבא ואתם מתכננים לפתוח בו דוכן או עמדה, הכנת תיק תערוכות, תיק כנסים או תיק ועידות הם הכרח עבורכם.
לא משנה אם נקרא לזה תיק כנסים או תיק תערוכות, הכוונה היא אותה כוונה- תיק קטן וממותג המכיל את המידע הרלוונטי ללקוח אודות העסק שלנו. היתרון הגדול בתיק כזה הוא האפשרות למסור אותו ללקוח או למבקר בתערוכה עם המידע המדויק שהוא צריך מתוך דפי המידע השונים שדאגנו להביא עימנו. לאחר שיחה קצרה בה תלמדו על הפוטנציאל של אותו אדם כלקוח תוכלו להכניס לתוך תיק ועידות שכזה פולדר של העסק שלכם, מספר דפי מידע על המוצרים הרלוונטיים לו ביותר ועוד שי קטן, כמו עט או מוצר קידום מכירות אחר.
אנשים המקבלים תיק כנסים שכזה לרוב שומרים אותו וממשיכים להשתמש בו למטרות שונות, ובכך תורמים עוד לקידום המכירות שלכם וליצירת מוניטין לעסק שלכם. האנשים להם מסרתם את אותו תיק תערוכות אינם סתם עוברי אורח אלא אנשים שהגיעו לכנס או לתערוכה מאחר והם מגלים עניין בתחום שלכם. לכן, עצם העובדה כי אנשים אחרים רואים את התיק תורמת להעלאת המודעות לעסק שלכם בקרב אלו המתעניינים בתחום העיסוק שלו.
אם בכנס, בתערוכה או בוועידה הקרובה אתם מתכננים להקים דוכן ולבצע מאמצי קידום מכירות, תיקים כאלו הם מוצרי פרסום הכרחיים עבורכם. ההוצאה היא קטנה ביותר יחסית למחיריהם של מוצרי קידום מכירות אחרים והתוצאה ללא ספק מצדיקה את העלויות.