בכל יום אנחנו למדים שרשתות הפרסום רק מתרחבות ועולות כלפי מעלה בסולם השיווק, לדעת איך לפרסם את עצמינו הפך למקצוע ומשם נולדו המון חברות פרסום והפצה בארץ, לדעת איך לצעוק את שמינו מבלי שיגידו שאנחנו מפריעים בשקט הענף.
עסקים רוצים לפרסם בכל יום מחדש, השאלה היא איך מפרסמים, מה הצעדים שעסק חדש צריך לעשות בשביל להגיע לטופ הרשימות של כל אותם לקוחות שרוצים וצריכים אותנו כבעלי המקצוע שלהם. אינדקס עסקים באינטרנט לרוב נותן פרסום חינם ודואג לרווחת הכלל, כלומר - אינדקס עסקים לכשעצמו דואג לקדם את עצמו ואת הסיווגים הפנימיים שלו וכך לתת מקום ובמה לכל אותם עסקים אשר לא ניחנו בתקציבים גדולים בפרסום, כיום ניתן להוציא כמה עשרות שקלים בחודש על פרסום באיתרי אינדקס עסקים ולקבל פי כמה מפרסום ברשתות המקובלות כטלוויזיה, רדיו וכד'.
פרסום בחינם מתקבל יפה מאוד בעולם העסקים, השאלה מה באמת מקבלים מאותו הפרסום, כי כאשר אנחנו מפרסמים באותם אתרי חינם, לפעמים התעבורה שמגיעה ממקומות כאלו יכולה להיות פוגעת ואפילו מציקה, טלפונים ממקומות לא מבוקשים וללא לקוחות כלל, ספאם בלבד.
פרסום בחינם יכול לעזור אך צריך לבדוק אם והיכן מפרסמים לפני הכול, אתרי אינדקס עסקים מפרסם בחינם לרוב את אותם עסקים ללא תקציבים מטורפים, תקציב לפרסום יכול להגיע לרמות של מאות אלפים בשנה, צריך לדעת איך לחלק את התקציב בצורה נכונה, באם אנחנו מחליטים לפרסם באתרי אינדקס עסקים אנחנו צריכים לדעת האם שווה לנו אפילו שלפעמים זה עולה בעשרות שקלים בחודש.
אתרים נוטים קצת לסלף את הנתונים של התעבורה שלהם, באין אם זה דוחות שקצת מגזימים ומקצינים את התעבורה החודשים ובין אם זה בעל פה, במידה ואנחנו מחליטים לפרסם באתר כזה או אחר, אנחנו רוצים לדעת שאנחנו מקבלים תמורה נאה לכספינו אפילו שזה כמה שקלים בחודש, כל שקל שיוצא מכיסנו יכול לצאת למטרה אחרת באותה מידה. תמיד אפשר לבקש דוחות של סטטיסטיקות של גוגל, דרך גוגל אנליטיקס ניתן לראות כמה גולשים נכנסו לאתר בכל סיווג פנימי, אין צורך לשקר או לבלף, הדוח מגיע ישירות מגוגל.