בוודאי לא פעם נתקלתם בתיבת הדואר בפלייר מכל מיני רשתות מזון. תהיתם האם זה מצדיק את התפוצה בכל תיבות הדואר? זה לא יקר מידי כל הצבע וציפוי הנייר המבריק?
ובכן, פליירים כיום מיוצרים בטכנולוגיות דיגיטליות. מכונות דפוס המאפשרות ייצור מדויק, מפורט ואיכותי של תמונות, כיתוב, שילוב צבעים- ובעלויות זולות המעניקות את היכולת להפיץ את הפליירים השכם וערב.
קיימות חברות רבות העושות שימוש בפליירים על מנת לשווק עצמן, לפרסם מבצעים ולחשוף – אם נרצה או לא נרצה – בפנינו את המידע שיש לגביהן. השיטה הנפוצה כיום היא להשאיר פלייר בתיבות הדואר, ולא לחלק אותם בצורה עצמאית לעוברים ושבים.
גם את תופעת חלוקת הפליירים עדיין ניתן לראות, בייחוד במרכזי קניות – הדבר נועד למשוך את הקונים המשוטטים לחנויות בעזרת פרסום על גבי פליירים.
פרייאר למי שאין פלייר :
מה עולם הפרסום היה עושה ללא דפוס דיגיטלי. לאן שלא נביט נראה שלטי חוצות, פרסומות, עיתונים, מגזינים, לוחות שנה ועוד שלל מוצרים העושים שימוש אינטנסיבי בדפס דיגיטלי. כך גם לגבי עולם הפליירים.
פליירים שימשו מאז ומתמיד – גם בימי מצריים העתיקה – חולקו פליירים עשויים פשתן, אשר הודיעו על מבצעים ליד הפירמידות, שווקים, ומכירות גמלים – או אולי זוהי השערה בלבד.
השימוש של הדפסת פליירים הינו שימוש נבון, על מנת למקסם חשיפה. לא תמיד אנו נמצאים מול מסכי הטלוויזיה, מחשב, פלאפון - בבואנו לקניות אנו מעוניינים לקנות כמה שיותר ולשלם כמה שפחות. פליירים חושפים אותנו לתכנים מסוג זה. או מחדשים לנו לגבי עסק חדש שנפתח, או כל סוג של אינפורמציה הנועד למשוך אותנו כקונים.
פלייר לכל דורש :
נראה שאין מניעה מפרסום כל סוג מידע על גבי פליירים. לכן במידה ויש לכם עסק, או לפרסום עצמי, תוכלו לפנות לבתי דפוס שונים, ללא צורך לקום מהכיסא – חיפוש קליל ברחבי האינטרנט יוביל אתכם למציאת בתי דפוס העושים שימוש בשיטה הדיגיטלית, באיכות גבוהה, ללא עלויות גבוהות, ושליחת הפליירים עד בית הלקוח.
שיטת הדפסת הפליירים דומה גם לשיטת הדפסת כרטיסי ביקור,הדפסת מדבקות, גלויות, איגרות ברכה ועוד שלל מוצרים הנמצאים בצורה שוטפת, באינטראקציה יומיומית עם האנשים סביב לנו.
-->