חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיווק יצירתי וחמשת החושים שלך

מאת: איציק עומריקופירייטינג01/08/20121065 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיווק יצירתי וחמשת החושים שלך

בצורתו הבסיסית ביותר קופירייטינג הוא האמנות להפוך מלל כתוב בשביל המטרה לשכנע מישהו לעשות משהו. הדבריםנכונים בעיקר בכתיבת טקסט של תיאור. אבל מדוע כך הם הדברים ? מכיוון שחמשת החושים של הלקוח יכולים להיות מושפעים רק שעובדים מולו ולא על הנייר. זאת הסיבה מדוע קופירייטרים חייבים לייצר חוויות תחושתיות בשביל הלקוחות שלהם, משהו שאפשר לגעת בו ולהרגיש והכול בעזרת המילים.

האם עצרת פעם לחשוב על קופירייטינג כחוויה תחושתית ? אתה לגמרי צריך לחשוב במוד הזה, כמו שאמרתי קודם על מנת לשמוע, להריח, לטעום, לראות או להרגיש מוצר אנו צריכים להיות במחציתו. פעמים רבות מדי, כאשר קופירייטרים כותבים תיאורים הם משמיטים הרבה פעמים תיאורים נחשקים וכותבים בצורה יבשה מדי, ללא התרגשות, בלי אינטראקציה, בלי ניסיון והתיאור אמור להיות...בוא נגיד תיאורי. תיאורים אפקטיביים אמורים למלא את החלל בין מה שהלקוחות יראו, ישמעו, יריחו, יטעמו וירגישו או שירגישו שהם עומדים ויזואלית מול המוצר. תיאורים אפקטיביים אמורים לפתות לקוחות וליצור אירוע או באז ממשי על מנת שלקוח ירגיש שהמוצר הוא בדיוק בשבילו.

בוא ניקח לדוגמה ופלות של חברת עלית ? לא תרצו לתאר אותם רק "כטעימים" או שיש להם "טעם משגע", הדבר הנכון במקרה הזה הוא לשלב את הלקוח שלך בתוך החוויה של ההנאה הצרופה מהמוצר. אתה כקופירייטר צריך לחשוב איזה מחמשת החושים יהיו הכי מסונכרנים עם המוצר שלך ולכתוב בעצם סיפור ויזואלי מרגש משהו שיפנה בדיוק אל החושים הללו.

לדוגמה לעולם לא לכתוב  "הופלות של עלית הכי טובות , תאכלו אותם היום" אלא לתאר את כול התהליך שיוכל להיות מקושר לחושים של הלקוח בהם אתה רוצה להשפיע והדגש פה הוא על תיאור התהליך.

1. "עצם הריח של השוקולד שמתערבב עם טעמו של הבצק עם הטעם שמשאיר אותך פעור פה שאתה מלקק את השפתיים מהמתוק שניגר מהוופלה, בלוטות הטעם שלך יודו לך כול פעם מחדש".

דוגמה נוספת ליחידת נופש באיי סיישל :

אם תיקח את הדרך הבסיסית ותיפול שוב לביטוים הנדושים כמו נוף לים ושקיעות כלולות במחיר אתה לא תשאיר לקורא או במקרה הזה ללקוח שום חוויה מסקרנת, ישנה אפשרות הרבה יותר טובה לתיאור של אותה סיטואציה.

היום שלך מתחיל אתה נהנה מארוחת בוקר של גורמה שמבושלת על ידי הצוות הפרטי שלך שעומד לרשותך 24 שעות ביום, נוף מהממם משקיף על הבריכה המדהימה שלך והשמש מנצנצת על המים הנעימים שלה והכול מקדם אותך לעוד הרפתקה באיי סיישל. הליכת בוקר מענגת לאורך החוף הפרטי והלבן שלך הוא הדרך המושלמת לפתוח את היום שלך, בסוף היום יהיה לך שיזוף זית מדהים ותאבון פנומנאלי.

הכנס לבית הקיץ שלך המשקיף על הבריכה ותכין את עצמך לארוחה ברמה עולמית במסעדה בקלאסיקה עולמית, לאחר סיום הארוחה ולאחר שלגמת מספר משקאות שהכניסו אותך לאווירה המרגיעה והנכונה השען על הטרסה והשקף אל השקיעה שהרוח המלטפת מרגיעה אותך ונותנת לך חוויה שלא תשכח במהרה.

הביטוי "שיזוף זית מדהים" – האם זה לא גורם לך לצייר את התמונה בצורה המוחשית ביותר ? האם אתה מרגיש את העקצוץ החמים לאחר שבילית יום בשמש ? , האם אתה חש את הרוח המלטפת , הבריזה – כול הביטויים הללו גורמים ללקוח להזיל ריר על המוצר שלך.

אתם מתחילים לראות את החשיבות של כתיבת תיאור אמיתי ? הלקוחות שלך לא שם, הם לא יכולים לראות, להרגיש, לשמוע, לטעום ולהריח מה שאתה מרגיש. אתה צריך לעשות את הדבר הקרוב ביותר לכך ולדמיין בצורה ססגונית מה תהיה בשבילם תחושת החוויה על מנת שהם ירצו לקנות את המוצר שלך.

כאשר אתה כותב תיאור דסקריפטיבי בחר את החושים שהכי מתאימים ללקוח שלך והתמקד בהם. אם אתה מתאר מזון כמובן שתרצה לחשוב על מה אתה טועם אבל כמובן גם על הריח שלו ועל הנראות שלו (אנשים קונים גם בעיניים ולכן הפרזנטציה לא פחות חשובה מהטעם). אתה כותב לאתר נסיעות וטיולים את כמובן צריך להתמקד במראות ובקולות יחד עם התחושות (רוגע, הנאה, התרגשות וכיוצא באלה).

המטרה שלך היא לגרום לקוראים שלך לעצום את העיניים ולדמיין בצורה המקורית והססגונית ביותר את החוויה שלך, ברגע שהגשמת את זה תרגיש צמיחה משמעותית בחשבון הבנק שלך כצמיחה שתהיה בכמות הלקוחות והמכירות שלך.


חברת Creative Brilliance  היא הקול המודרני והיצירתי בכתיבת תוכן לאתרי אינטרנט ומומחית בקידום ושיווק אתרי אינטרנט, אתה נמצא רק קליק אחד מהצלחה מובטחת של העסק שלך אז אל תהסס...זה החלון להצלחה שלך

http://creativebrilliance.co.il/

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
חברת Creative Brilliance היא הקול הצעיר הבועט והחדשני בפרסום שיווק וקידום אתרים ממותג, החברה פרי חזונו של המייסד איציק עומרי שמה לה לנכון לקחת את כול נושא קידום האתרים ולשים אותו בספרה אחרת לגמרי עם מקצועיות אין קיץ עם נופך מעט שונה ועם יצירתיות שמתכתבת עם הטרנדים של עולם הפרסום יחד עם רצון הלקוח…החיפושים שלכם הסתיימו באופן רשמי כי חזון התוכן היצירתי שיזניק את העסק שלכם קדימה נמצא ממש
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק עומרי

מאת: איציק עומריקידום אתרים06/03/13976 צפיות
ה נראה כמו שאלה מצחיקה אבל מסתבר שהיא נשאלת מספר לא מבוטל של פעמים. “היכן לעזאזל צריך למקם את העותק הפרסומי שלך בדף האתר" השאלה הזו חוזרת הרבה פעמים מכיוון שישנם מספר פיסות מידע, שמועות ומיתוסים לגבי הטמעת טקסט שאתה כותב עותק פרסומי.

מאת: איציק עומריקופירייטינג23/01/138319 צפיות
הססמאות שלי מרגישות שחוקות, אני מטיף ב-5 השנים האחרונות את ההכרח בהכרת קהל היעד שלך, אני עומד מאחורי המשפט שלי “אתה לא יכול לכתוב בצורה אפקטיבית למישהו שאתה לא מכיר". אבל יום אחד קרה משהו שטיפה גרם לי לחשוב אבל בסופו של דבר רק חיזק את הדבקות שלי ברעיון. חבר שלי החליט שהוא חייב להבין מה עומד מאחורי ההטפה שלי ואתגר אותי, “אני כותב קופירייטינג לחברות מחשבים" הוא אמר,”כולם צריכים ויכולים להשתמש במחשב, איך יכול להיות שלמוצר שהוא די בסיסי ובלי אפיונים מיוחדים יכול להיות קהל יעד שונה ?”. ידידי אמרתי ל

מאת: איציק עומריקופירייטינג07/01/138493 צפיות
זה בטוח אחת מהעצות הקופירייטינג הכי טובות שאי פעם קיבלתי, ?אם יש באפשרותך התחל פיסקה בעותק שלך עם משפטים שיתפסו את הקוראים חזק ויכניסו אותם פנימה" מדוע ? מכיוון שהמשפט שבא לאחר הכותרת הוא מה שמושך את רוב הקוראים. בדרך כלל אחרי הנקודה הזו הקוראים/הלקוחות מדלגים לסעיף הבא אלא אם כן הם מרגישים חובה לקרוא עד הסוף.

מאת: איציק עומריקופירייטינג04/12/128095 צפיות
לא משנה אם אתה מודע לכך או לא יש משהו שמייחד את העסק שלך מכול השאר, הדבר החכם הוא לגלות ולפענח אותו ופה בעצם טמונה הבעייה. הרבה מאוד בעלי עסקים ומנכל"ים אינם מבינים כיצד לבנות את הצעת המכירה הייחודית (USP). ישנם קריטריונים מיוחדים לשקול על מנת שהתוכן שלך או המסר יעבור ללקוחות הפוטנציאלים שלךבצורה ברורה ומוצלחת. הנה מספר כלים פשוטים שיעזרו לך:

מאת: איציק עומריקופירייטינג05/11/121339 צפיות
אני חייב להגיד שזה ממש מרתיח אותי לפעמים שקופירייטרים שכותבים SEO מקבלים שם רע תודות לחוסר תשומת לב. איך זה קורה ? מכיוון שיותר מדי אנשים טוענים שהם יודעים מה עושים אבל במציאות הם פשוט דוחפים מילות מפתח בלי התייחסות לזרימה של הטקסט. עותק שנשמע מכני ונוקשה הוא סימן לכתיבה חובבנית. כאשר אתה כותב עותק של SEO, אתה צריך לקחת את הזמן למצוא ולהבין מה אפקטיבי ומה לא. ישנם 2 טעויות נפוצות שכמעט כול קופירייטר חובבן שמתעסק בכתיבה למנועי חיפוש עושה. הנה 2 הטעויות:

מאת: איציק עומריקידום אתרים24/10/121190 צפיות
בכול שנותיי כקופירייטר SEO מעולם לא ידעתי שלגוגל יש פקטור אמון משלו שמקושר לדפי האתר ולעותק המצוי שם. אבל בכול זאת טור שפורסם לא מזמן בניוזלטר של גוגל הסביר בצורה מעולה מה באמת גוגל מחפשת בצורת התוכן שאתה מפרסם. אלו הם שיטות שיישמתי אותם במשך שנים וזה יכול לעזור לקופירייטינג שלך להיות מקור מהימן בשביל גוגל ובעל פוטנציאל להעלות אותך בדירוג.

מאת: איציק עומרישיווק באינטרנט16/10/121152 צפיות
זה לא מתסכל ? כל מה שרצית היה שולחן מחשב חדש אבל אתה לא מצליח לקבל החלטה שנוח לך איתה. זה לא אמור להיות כול כך קשה. מה בעצם עוצר בעדך ? כנראה שמה שעוצר בעדך הוא חוסר מידע. הנה משהו שכול בעל אתר אינטרנט צריך לדעת. כאשר מגיעים גולשים לאתר שלך הם מחפשים סיבה לקנות ממך. חושבים שזה מובן מאליו ? את נכונה לכם הפתעה! אני נתקל בשיטוטי היום יומיים באלפי אתרים שמביאים לך את כול הדברים והתכנים חוץ מהסיבה מדוע כדי לקנות אצלם, להירשם או להקליק. זה טעות פטאלית בכול עסק אבל זה בעיקר פוגע בחברות שעובדות רק באי

מאמרים נוספים בנושא קופירייטינג

מאת: רוןקופירייטינג26/06/193966 צפיות
כל בעל עסק מבין את החשיבות של אתר אינטרנט המייצג את החזון של העסק. אך בעידן שבו אנו נמצאים היום, הקמת אתר אינטרנט דורשת לא מעט משאבים - וברוב המקרים גם התקשרות עם לא מעט אנשי מקצוע המתמחים בנושאים אלו

מאת: שלום כהןקופירייטינג23/10/172601 צפיות
כתיבת תוכן איכותי דורשת רעיונות יפים כנסו לאתר שלנו ותגלו איך כותבים משהו איכותי ויפהפה.

מאת: יובל לויזוןקופירייטינג20/11/142826 צפיות
מאמר הוא רצף משפטים עם מבנה ייחודי שמתמקד בנושא מסוים. ישנם סוגי מאמרים שונים, כמו מאמרים חדשותיים, מדעיים, טכניים ומאמרים העוסקים בנושאים כלליים שנועדו לקריאה בשעות הפנאי. בעבר המאמרים היו מתפרסמים בעיקר בעיתונים ובספרים וכיום עם התגלגלות הטכנולוגיה של ימינו ישנם המאמרים האינטרנטיים.

מאת: פרופיל און לייןקופירייטינג06/08/142924 צפיות
כל עסק מוקם במטרה להרוויח. גם עסק קטן. לעיתים עסק קטן הוא עסק בתחילת דרכו, אשר שואף להתקדם, להצליח ולגדול. לעיתים עסק קטן הוא עסק משפחתי שמראש מעדיף להישאר קטן ואינטימי. בכל מקרה, אין טעם לפתוח עסק אם בסופו של דבר אין רווחים. לכן, כל עסק, גם עסק קטן, חייב פרופיל עסק מקצועי המגדיר את מהות העסק, קהל היעד, השירות או המוצרים שלו ומהווה למעשה תעודת זהות של העסק עצמו.

מאת: ליאה גריןקופירייטינג26/10/138256 צפיות
אל לבעל אתר להתפתות לתרגם את האתר או לפרסם מאמרים באנגלית שאינם נכתבו על ידי כותב תוכן מקצועי הדובר את השפה האנגלית

מאת: איציק עומריקופירייטינג23/01/138319 צפיות
הססמאות שלי מרגישות שחוקות, אני מטיף ב-5 השנים האחרונות את ההכרח בהכרת קהל היעד שלך, אני עומד מאחורי המשפט שלי “אתה לא יכול לכתוב בצורה אפקטיבית למישהו שאתה לא מכיר". אבל יום אחד קרה משהו שטיפה גרם לי לחשוב אבל בסופו של דבר רק חיזק את הדבקות שלי ברעיון. חבר שלי החליט שהוא חייב להבין מה עומד מאחורי ההטפה שלי ואתגר אותי, “אני כותב קופירייטינג לחברות מחשבים" הוא אמר,”כולם צריכים ויכולים להשתמש במחשב, איך יכול להיות שלמוצר שהוא די בסיסי ובלי אפיונים מיוחדים יכול להיות קהל יעד שונה ?”. ידידי אמרתי ל

מאת: איציק עומריקופירייטינג07/01/138493 צפיות
זה בטוח אחת מהעצות הקופירייטינג הכי טובות שאי פעם קיבלתי, ?אם יש באפשרותך התחל פיסקה בעותק שלך עם משפטים שיתפסו את הקוראים חזק ויכניסו אותם פנימה" מדוע ? מכיוון שהמשפט שבא לאחר הכותרת הוא מה שמושך את רוב הקוראים. בדרך כלל אחרי הנקודה הזו הקוראים/הלקוחות מדלגים לסעיף הבא אלא אם כן הם מרגישים חובה לקרוא עד הסוף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica