כל בעל עסק שביצע את דריסת רגלו הראשונה בעולם הקידום הוירטואלי, בוודאי נתקל במונח 'גוגל אדוורדס'. הכוונה לשיטת פרסום הנגישה לבעלי עסקים קטנים וגדולים כאחד, המעוניינים לפרסם את מוצריהם/ שירותיהם במנוע החיפוש החזק ביותר בעולם, במטרה לשפר את היקף המכירות של העסק.
מי שמעוניין לפרסם את שירותיו בגוגל, יכול לעשות זאת בשתי דרכים: האחת היא באופן אורגני או באמצעות קמפיין גוגל אדוורדס, שהוא למעשה קיצור דרך של האפשרות הראשונה.
זה לא אומר שעליכם כבעלי עסקים להעדיף דרך אחת על פני השנייה, ההיפך הוא הנכון- בעלי עסקים רבים בוחרים לשלב בין שתי האפשרויות כדי ליצור רשת פרסום באינטרנט אפקטיבית. גוגל אדוורדס הוא כלי שנועד לאפשר לבעל העסק לקבל תוצאות במהירות, להבדיל מהקידום האורגני שעשוי לדרוש השקעה של זמן ומאמצים רבים.
עשו זאת נכון - פרסום ממומן בגוגל
עד עכשיו נשמע שגוגל אדוורדס הוא כלי פשוט וגם השימוש בו הוא קלי קלות. אז נכון שמדובר במסלול פשטני יותר ביחס לקידום האורגני, אך גם כאן חשוב להכיר כל מיני טכניקות שונות כדי לייעל את התוצאות. גוגל אדוורדס מושתת על העיקרון שהלקוח משלם רק כאשר הגולש נכנס בפועל לאתר של המפרסם, כלומר תשלום לפי קליק. מה שרבים אינם יודעים הוא שניתן לשלוט על הפעולה בדרכים שונות, כמו לדוגמא באמצעות הגבלת תקציב, הגבלת שעות הפרסום, אזורי הפרסום ואפילו ניתן לבחור לפרסם אך ורק למשתמשים בעלי סמארטפון לדוגמא.
האפשרות להגדיר מראש את שעות הפרסום היא יקרת ערך, בייחוד אם תקציב הפרסום שלכם אינו בלתי מוגבל. במקרה כזה תוכלו לבחור להגדיר את הקמפיין לשעות 9 עד 17, שהן שעות הפעילות של רוב בתי העסק המקומיים ואולי גם שלכם. מדוע זה חכם? כי בשעות האלה, גולש המתעניין בשירותים שלכם, יוכל ליצור איתכם קשר ולקבל מענה אנושי, מה שעשוי לזרז את ביצוע העסקה.
איפה הקאץ'?
ישנו גם קאץ' שבעלי העסקים צריכים להיות מודעים לו והוא מתקיים כאשר מתחרים הנחשפים לקמפיין הממומן של יריביהם, מקליקים על המודעה שוב ושוב כדי 'לזלול' להם את תקציב הפרסום. זו תופעה מוכרת אך למרבה המזל יש דרכים לעקוף אותה ולצמצם את היקף ההקלקות המזויפות. חשוב לציין כי למרות התופעה, גוגל אדוורדס הוא כלי שיווק יעיל.
אנו מספקים שירותי פרסום ממומן בגוגל
כדי לא לשפוך תקציבים לחינם, חשוב מאוד להעלות קמפיין גוגל אדוורדס רק לאחר עשיית שיעורי בית, הכוללים מחקר מילות מפתח מתאימות, ניתוח מתחרים ולבסוף הרמת הקמפיין עצמו. כאן בדיוק אנחנו נכנסים לתמונה ועושים את עבודת התחקיר מאחורי הקלעים, כדי לוודא שתנצלו את מלוא הפוטנציאל של גוגל אדוורדס. כחברה המובילה בנושא של שיווק באינטרנט, אנחנו עובדים רק עם בעלי עסקים שלאחר ניתוח השוק והמתחרים, נעריך כי יש ביכולתנו לעזור לבעל העסק להגדיל את המכירות דרך האינטרנט.