בעשור האחרון התפתח בצורה מדהימה חקר המוח האנושי, כול זאת התאפשר כתוצאה מהכנסה של סורקים MRI לבתי חולים ולמכוני מחקר
כ יועץ עסקי עזר ועוזר רבות בתחום הרפואה אבל לא רק.
תחום שקיבל מפנה הינו ההתנהגות הצרכנית והיכולת של משווק איש מכירות להגיע אל מוחו של האדם על מנת לבצע מכירות ולהשפיע על ההחלטות אותו יקבל הלקוח במהלך מכירה
כמובן שזו פריצת דרך אדירה בפרט היום כאשר האקלים העסקי כול כך רווי והיכולת לחדש ולרגש את הלקוח הולכת ופוחתת סרוק כרגע רק שישה מותך הרבה יותר גירויים שמגרים את המוח האנושי:
כ יועץ אסטרטגי אני קובע כי כאשר בבסיס של המוח אנו מגדירים את המוח הקדמון דהינו המוח האבוליציוני כקדמן דנן כמרכז מקבל ההחלטות של האדם.
לצורך המחשה אני רוצה להצביע על פעולה אחת על מנת שתגדיר לכם את כוונתי: אם נבוא אל אדם בחיוך סביר להניח שהמוח שלו יתן לו פקודה להתקרב. אך אם נבוא אל אדם בצעקה ובקשיחות סביר להניח שמוח האדם יתנגד ויראה סימני מלחמה עד כאן לשם ההבהרה
1. המוח הבסיסי ממוקד בעצמו 2 המוח הבסיסי מחפש את המוחשיות 3. המוח הבסיסי זוכר מה ראשון ומה אחרון המוח הבסיסי מזהה חזותיות, המוח הבסיסי מגיב בעוצמה על רגש וכ-יועץ שיווק אני יכול עכשיו לפרוט לכם לפרטי פרטים איך כול תחושה של המוח הבסיסי יכול לעזור לנו למכור או לשווק את המוצרים שלנו לבנאדם
כ יועץ אסטרטגי בואו לשם התרגול ניקח את סעיף 1המוח הבסיסי ממוקד בעצמו אם אנו מוכרים ללקוח מוצר מסויים כאשר אנו מציגים לו את התועלות אשר יכולות להיות לו כתוצאה מהרכישה עברנו את השלב הראשון. tותו דבר עם אנו מדברים ומוכרים לאיש רכש שלמעשה המוצר אינו לשימושו הפרטי אך טורחים להדגיש כי כתוצאה משימוש החברה במוצר המסויים קרנו תעלה בפני מנהליו וחבריו לעבודה יברכו אותו על כי דאג להם לכלי עזר כול כך חשוב