חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

החלקיק האלוהי בוזון היגס

מאת: יוסי קרמר פילוסופיה06/07/20128977 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החלקיק האלוהי בוזון היגס.
האם זו הדרך לפתור את החידה לכול? מאיץ החלקיקים L.H.C הוא מאיץ טבעתי שהוקם ונבנה בשוויץ מתחת לאדמה, שתפקידו ליצור מודלים שיאפשרו לענות על השאלות העומדות בבסיס תורת הפיזיקה, כמו כן בניסיון להבין מה קרה זמן קצר לאחר המפץ הגדול.
בפרויקט זה משתתפים כחמשת אלפים פיזיקאים מארבעים מדינות, והושקעו בפרויקט זה כמיליארדי יורו, וזאת כדי לנסות ולבדוק את התיאוריה שהמדענים העלו.
האם זה אפשרי? אפשרי להעלות מגוון רחב של תיאוריות, וגם ניתן באמצעות אותן תיאוריות לנסות ולערוך ניסויים פיזיקאליים, וזאת כדי לנסות ולהבין את אותן התיאוריות שהועלו.
אבל, באמצעות מאיץ החלקיקים L.H.C לא יהיה ניתן לענות על השאלות העומדות בבסיס הפיזיקה, וגם לא יהיה ניתן להבין מה קרה רגע לאחר המפץ הגדול.
למה לא ניתן יהיה להבין באמצעות מאיץ החלקיקים? התשובה היא בגלל שבן האנוש בשלב זה של תהליך החקירה, הלמידה, וההתפתחות האבולוציונית שבו הוא נמצא, הוא עדיין לא הבין מהי זהותו האמיתית.
כתוצאה מרמת המודעות שבה נמצא בן האנוש בשלב זה, ההתייחסות שלו לנושא היא שגויה.
למה זה כול כך חשוב? כיוון שרק לאחר שבן האנוש יבין מהי זהותו האמיתית, הוא יוכל לפרש את המציאות האמיתית שבה הוא נמצא ושבה הוא חי באופן ברור, שפוי יותר, הן מהבחינה האבולוציונית, הן מהבחינה הקוסמית, אבל בעיקר מהבחינה הרוחנית.
כיום מנסים המדענים להבין את המפץ הגדול והיקום עוד לפני שהם מבינים את מהות ומטרת עצם קיומם כהרכב אנרגטי שהוא בעל צורה, ועוד לפני שהם מחוברים לזהותם האמיתית, מה שאינו יכול לאפשר להם להבין את המציאות האמיתית שהם חלק ממנה ובה הם נמצאים וחיים.
כלומר, סדר העדיפויות של המדענים שגוי, הם רוצים להבין את היקום עוד לפני שהם מבינים את עצמם ואת מהות עצם קיומם.
אפשר לאבחן זאת בעיקר באמצעות השפה שבה הם משתמשים ומתקשרים עם עמיתיהם למקצוע כדי לפתור את התעלומה.
כלומר, התקשרות בין המדענים נעשית באמצעות שפת המתמטיקה שהיא הבסיס לכול, שפה זו גורמת למדענים להבין את המציאות באופן אשלייתי, שפת המתמטיקה היא שפה שיוצרת מציאות דמיונית, והיא אינה השפה האמיתית להבנה.
בן אנוש שמחובר לזהותו האמיתית, הוא בן אנוש שהגוף שלו מופעל באופן מאוזן ויציב.
מה זה משנה? זה מאד משנה, כיוון שברגע שהגוף מופעל באופן מאוזן ויציב, הוא פועל באופן מכוון.
כשהגוף מתפקד ופועל באופן מכוון, בן האנוש יכול להתכוונן לכיוון הנכון באופן איסוף הנתונים, עיבודם, וההגעה למסקנה האמיתית, ובכך לאפשר את פתרון החידה למהות ומטרת החיים, העולם, היקום, והנושא הרוחני.
רצוי לזכור, שהגוף שלנו הוא גם כן סוג של אנרגיה שהיא בעלת הרכב וצורה, כלומר עצם קיומו של משהו.
לכן, חשוב להבין איך להביא את הגוף לסדר שלו הוא זקוק, כדי שיהיה בריא ולהתאים את הגוף לסביבה, ולאפשר לו להיות חלק מהכול, כלומר חלק מהיקום שבן האנוש קיים נמצא וחי בו.
ומה אז? לאחר שבן האנוש ילמד איך להפעיל, להזין, ולתחזק את גופו באופן המכוון, יתאפשר לו להבין איך להיות חלק מאותו היקום שבו הוא נמצא.
אבל , יש שלב נוסף בהתפתחות שעל בן האנוש להבין, ומה שעלינו להבין הוא שמהות והמטרת החיים היא להיות מודע ונצחי.
כלומר, המהות והמטרה של ההרכבים שנוצרו לאחר המפץ הגדול, היא לאפשר את התנאים ליצור את מצב הצבירה ביקום ובאמצעות תהליך של תיקון, טרנספורמציה, כלומר שינוי ומעבר מממצב צבירה שאין בו מודעות עצמית, לישות בעלת מודעות עצמית ונצחית.
לכן, נוצרו להן אותן האנרגיות שהן בעלות הרכב וצורה, שיאפשרו את התיקון והטרנספורמציה.
כלומר, להפוך ולהיות אנרגיה מגובשת שאינה מושפעת מסוגי האנרגיות הקיימות ביקום, שנוצרו לאחר המפץ הגדול.
אנרגיה זו שתיקנה את עצמה ועברה את הטרנספורמציה, היא אנרגיה שהביאה את עצמה למצב הצבירה שאליו שואפות ליצור את התנאים ולהגיע כול האנרגיות בעלות ההרכב והצורה הקיימות ביקום, כי היקום הוא בית חרושת לייצור ישויות מודעות ונצחיות.
אנרגיה נצחית זו הביאה את עצמה למצב הצבירה, כלומר למצב דומה שבו הייתה אותה האנרגיה שהתנפצה לה במפץ הגדול, אנרגיה שהתנפצה והיא תחזור לעצמה בסופו של התהליך שהיקום עובר, אנרגיה מגובשת זו היא ניטראלית ונקייה.
איך עושים זאת? בהמשך להתפתחות האנושית יתאפשר לבן האנוש באמצעות החיים ותהליך האבולוציה לתקן את עצמו ולעבור טרנספורמציה, שינוי אישיות, שיאפשר לו את המודעות והנצחיות גם לאחר המוות כתוצאה מסיום האפשרות לחיות על פני כוכב הלכת וגם לאחר שהיקום יעלם, כתודעה.
מי אנחנו בכלל? בן האנוש הוא הרכב אנרגטי בעל צורה מסוימת.
בן האנוש מורכב מהתודעה והגוף הפיזי, התודעה היא מי שאנחנו.
לאחר התרחשות תופעת המוות התודעה משתחררת באופן אינסטינקטיבי ועוזבת את הגוף המת.
הגוף הוא כלי, אמצעי ביולוגי שנבנה במהלך תהליך החקירה, הלמידה, וההתפתחות האבולוציונית שלנו.
הגוף שהוא הכלי, האמצעי הביולוגי מאפשר את התיקון, את הטרנספורמציה, את השינוי של התודעה.
התיקון, הטרנספורמציה והשינוי של התודעה, שנעשה באמצעות הגוף משמש לתודעה כהשתקפות, כמראה, ויכול לאפשר את הנצחיות של התודעה אך ורק עם ובעזרת הגוף.
לכן, צריכה התודעה את הגוף שיאפשר לה את ההשתקפות, השתקפות שתאפשר לתודעה את המודעות העצמית והנצחיות.
ללא ידע בסיסי זה של המדענים אפשר להמציא מגוון רחב של אפשריות, ולבצע ניסויים ללא תכלית שתאפשר את פתרון החידה לעצם קיומו של היקום.
מסקנה: לתובנות בסיסיות על זהות ומהות עצם קיומנו כחלק מהיקום לא הגיעו המדענים.
לכן, המדענים המשתתפים והלוקחים חלק בניסוי, וגם אלה שמצדיקים ניסוי זה, עדיין חושבים שהם יצליחו להבין את העובדות העומדות בבסיס הפיזיקה, ומה קרה במפץ הגדול וברגע שלאחריו, וזאת עוד לפני שהם למדו להכיר את זהותם האמיתית, כלומר עוד לפני שהם הביאו את גופם לאופן שבו הוא יתפקד באופן מאוזן ויציב ויהיה מכוון לאיסוף הנתונים האמיתיים, עיבודם וההגעה למסקנות האמיתיות.
לכן, ההתבוננות רצוי שתהיה קודם כול באמצעות הסתכלות פנימית, ורק לאחר מכן חיצונית, כלומר על היקום.
בן האנוש שיידע לעשות לעצמו את הסדר הנדרש כדי להיות מכוון, שפוי, ויידע להתאים את עצמו למציאות שבה הוא נמצא ושבה הוא חי, יהיה מודע לעצמו ויוכל לפתור לעצמו את פתרון החידה הן מהבחינה האבולוציונית קוסמית, והן מהבחינה הרוחנית.
מצב זה כיום של המדענים יכול רק לאפשר להם להעלות תיאוריות רבות, ולנסות לבצע ניסויים בהתאם לתיאוריות שהם מעלים מתוך מגוון אפשרויות רחב, כלומר המדענים הלכו לאיבוד.
המדען כהרכב אנרגטי שהוא בעל צורה שואף בעצמו להגיע ולהיות במצב הצבירה של אותה האנרגיה שהתנפצה לה במפץ הגדול ולהיות מודע ונצחי, אך כיוון שהוא אינו מודע לכך הוא מחפש את התשובות מחוצה לו.
סיכום: מאיץ החלקיקים L.H.C הוא ניסוי שאינו בכיוון הנכון, כיוון שבן האנוש עדיין אינו מתוקן, מכוון, אבל בשלב זה זוהי דרכם של המדענים להעלות תיאוריות ולבצע ניסויים, ובכך להבין שהם טעו, מה שאולי יקדם אותם להבין שקודם כול הם צרכים להתבונן בעצמם, להתחבר לזהותם, ולכוון את גופם כדי להבין מי הם בכלל כסוג של אנרגיה שהיא בעלת הרכב וצורה הקיימת בעולם וכחלק מהיקום, ולהתאים את עצמם לסדר הקיים בעולם, ביקום.
המסר במאמר: רוצים להבין מהי המציאות האמיתית, עליכם קודם כל להבין מהי זהותכם האמיתית, לא ניתן יהיה להבין זאת בסדר ההפוך, כלומר קודם כול להבין מהי המציאות האמיתית באמצעות תיאוריות וניסויים, ורק לאחר מכן להבין את הזהות האמיתית, לכן דרוש תיקון אישיות, רק אז לאחר הבנת הזהות האמיתית, הכול יכול להתבהר ולהיות מובן, ברור, שפוי יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יוסי קרמר מייעץ ומלווה למודעות רגשית והתפתחות אישית.
המודעות העצמית, השפיות, שאחרי הסכיזופרניה, מניה דפרסיה, הדיכאון, הפחד, החרדה, הקולות הפנימיים, ההרס העצמי ועוד, שחוויתי אותם ועברתי את התהליך ללא עזרה וללא כדורים, רוצים לדעת איך יוצאים מהבלבול המוחי הזה...? 
האם ביכולתכם לזהות את הרגשות הפנימיים שבכם? האם אתם סובלים מהרגשות שלכם? האם אתם מפרשים נכון את רגשותיכם? כי במידה ולא האני והמציאות מתבלבלים מה שיוצר כאוס בחיים, רוצים לדעת איך יוצאים מהמבוך המוחי הזה...??? 
יוסי קרמר מייעץ למודעות רגשית והתפתחות אישית.
לקריאת מאמרים נוספים שלי כנסו לבלוג שלי.

http://krameryossi.blogspot.com

פל. 0522798272

לתשומת לבכם: הידע שלי אינו מהווה תחליף לייעוץ פסיכולוגי ו/או פסיכיאטרי ו/או רפואי ו/או אחר, כל הנאמר והנכתב הוא בגדר ידע בלבד, ואין להתבסס עליו או לפעול לפיו ללא יעוץ עם הרופא המטפל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי קרמר

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש14/06/161126 צפיות
הרגשות הפנימיים השליליים שהתעצמו עקב תהליך המעבר מהאינסטינקט שנולדים איתו למודעות עצמית וחיבור רגשי, מובילים להרס עצמי וחוסר הרצון לחיות, כתוצאה מפרוש שגוי וחוסר ההבנה איך להתייחס לאותם הרגשות ואי היכולת להכיל את הסבל הרגשי עם ההשלכות הפיזיולוגיות שנובעות מכך, הם הגורמים העיקרים לתופעת איי.אל.אס. כשבאמצעות ניוון השרירים בעל התופעה מוביל את עצמו עד למצב של שיתוק שרירי הגוף וניתוק התודעה מהגוף, כלומר מימוש הרצון למוות ולהשתחרר מהגוף.

מאת: יוסי קרמר הורות15/02/141479 צפיות
למה לילדים בורח השתן? ההורים בחיים המודרניים מתייחסים לכל נושא בריחת השתן אצל ילדים באופן שהוא אינו ענייני, למה? כי שכחנו איך התנהגנו כשהיינו בטבע. כשהיינו צרכים בטבע לעשות את צרכינו עשינו ללא כל צורך להתאפק, כלומר היה לנו צורך שחררנו, וככה זה עבר מדור לדור. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר סרטן15/02/149102 צפיות
לוקמיה. מהי הסיבה ללוקמיה? לוקמיה היא תופעה פיזיולוגית שמטרתה השמדה עצמית פנימית לשם מימוש הרצון למות. לוקמיה מחולקת לשתי תופעות פיזיולוגיות, אחת שנפוצה בקרב הילדים הנקראת לימפוציטית ואחת שנפוצה אצל מבוגרים הנקראת מיאלואידית. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141531 צפיות
מהי הסיבה לסוכרת? סוכרת היא תופעה פיזיולוגית שבה הגוף אינו מיצר אינסולין ברמה מספקת, וזאת כדי שיוכל לפרק את הגלוקוז הנמצא בדם לרמה הרצויה והבריאה לשם תפקוד מכוון של הגוף, מה שיוצר רמה גבוה של גלוקוז בדם ובשתן, שיוצר תהליך של שחיקה שפוגע באופן תקינות ובריאות הגוף. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141309 צפיות
ממה נובעת תסמונת טורט? הגוף שלנו הוא בית חרושת לייצור סמים רק שאנחנו מכנים אותם רגשות חיוביים ושליליים שגורמים לנו למצבי הזיה, מחשבות שווא, דמיון ושאר בעיות האישיות הקיימות בנו שכוללות גם את תסמונת טורט. כלומר, הסיבה לתופעה הפיזיולוגית שמכונה טורט שמלווה בטיקים שיוצר דפוס התנהגות רגשי שחוזר על עצמו מפעם לפעם באופן .תדיר ושיוצר עיוות התנהגותי שמלווה לפעמים בדיבור לא ענייני, הסיבה היא הרגשות הפנימיים החיוביים והשליליים. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141951 צפיות
ממה נובעת התופעה? תסמונת דאון היא תופעה פיזיולוגית הגורמת לקשיי תקשורת של בעל התופעה עם הסובבים אותו ובעיות התפתחויות מגוונות. כדי להבין את תופעת תסמונת דאון רצוי שנבין איך מתנהל תהליך העברת הידע הגנטי לדור הבא, וכדי להבין את התהליך רצוי שנבין ממה מורכב בן האנוש? המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141299 צפיות
מה הסיבה לתופעה? תופעת סיסטיק פיברוזיס משפיעה בעיקר על הריאות, הלבלב, בלוטות הזיעה, מערכת העיכול ומערכת המין, שגורמים לשיעול וליחה מרובה וקשיי נשימה, דלקות ריאות חוזרות, משקל נמוך ובעיית תיאבון, פעילות מעיים לא תקינה ועוד. המשך במאמר...

מאמרים נוספים בנושא פילוסופיה

מאת: בתיה כץפילוסופיה02/12/196247 צפיות
כידוע, כל הנסיונות ליצירת חיים, אפילו הפשוטים ביותר, מחומרים שאינם חיים, נכשלו. מעולם לא הצליחו ליצור במעבדה אפילו תא חי בודד אחד, ומפליא הדבר, בהתחשב בכך שיצירת החיים לא היתה צריכה מחשבה לפי דעתם, אלא רק "מזל".

מאת: בתיה כץפילוסופיה02/12/196209 צפיות
מה המדע יודע על תחילת החיים? האם זמן יכול ליצור בעלי חיים מחומר דומם? כיצד יכל להיווצר התא הראשון, והאם אבולוציה היא בכלל אפשרית? במאמר זה נגלה ביחד את התשובות.

מאת: בתיה כץפילוסופיה03/11/191124 צפיות
במאמר על התנין וציפור התנינן הצגנו סימביוזה בין התנין לציפור המקננת בתוך שיניו כדי לאכול את שאריות המזון. האם אבולוציה מסוגלת ליצור סימביוזה בין בעלי חיים, או שרק תכנון עומד מאחורי הדברים?

מאת: אבי בכרפילוסופיה09/01/183994 צפיות
התבונה המעשית על פי קאנט ומדוע נכשלים כל הניסיונות לתיאודיציה? קאנט בנסותו לענות על השאלה הזאת מתחבט באותה קושיה שמעולם לא נתנה מנוח לחלק המאמין של האנושות, והיא התהייה על צדקתו המוחלטת של האל. בעיית התיאודיציה (צירוף המלים היווניות "תיאוס", שמשמעה אל, ו"דיקֶה", שפירושה צדק), כפי שנוהגים לכנותה בשיח הפילוסופי, עוסקת בניסיון לפתור את המתח הבלתי נסבל בין הרוע והסבל שמלווים את עצם קיומנו בארץ ובין הטוּב המושלם המיוחס לאל אשר ברא את העולם ומושל בו.

מאת: אבי בכרפילוסופיה06/01/183833 צפיות
כאשר כתב אפלטון את משנתו על מבנה המשפחה כפי שתפס זאת בעת ההיא, היה לו ברור ששלטונות יוון לא יאהבו את הנאמר בלשון המעטה מכיוון שהיא סתרה את מטרת המשפחה על פי תפישתם ועל פי מה שהטיפו, אשר על כן אפלטון מנסה לעדן במעט את משנתו ולמתנה באופן שתתאים יותר לתכתיבי השליטים ואמונתם בכדי למנוע את קצפם עליו, וכך נתפשת המשפחה על פי אפלטון כפי שאני מביא זאת במאמר זה בתוספת היגדים פילוסופיים שונים של אפלטון בנושא משפחה, חברה, מדינה אוטופית וכל מה שמסביבם.

מאת: חגי הופרפילוסופיה24/02/167036 צפיות
למה לחיות? זו שאלה נצחית, אך דומה שעדיין לא מצאו לה תשובה מספקת. להלן אסקור כמה גישות בקשר אליה.

מאת: shmolikפילוסופיה17/11/144365 צפיות
כולנו רוצים הצלחה בחיינו, ובכדי להצליח צריך לפעול. אך מה צריך לעשות בשביל לפעול - מוטיבציה, וזהו הדבר אותו אני מבקש להעביר אליכם הקוראים במאמר זה, מוטיבציה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica