הצלחת בית העסק תלויה בבחירת ריהוט משרדי
היעד העומד בפני כל מנהל בית עסק הוא הצלחתו כמובן. לשם כך, מושקעים משאבים כלכליים רבים ומאמצים יומיומיים כדי להשיג את המטרה הסופית בסיכומו של כל יום.
חלק ניכר מהצלחת בית העסק תלויה במידה רבה בסביבת העבודה של העובד בה ובסביבת העבודה של המנהל.
הוא המרכיב העיקרי בכל סביבת עבודה המספק ציוד לאזור בו תבוצע העבודה היומיומית באופן שוטף. ככל שסביבת העבודה תהיה נוחה יותר ופונקציונאלית לעובד כך המוטיבציה שלו לעבוד תלך ותעלה ובהתאם לכך גם יעילותו ותפוקתו ועמידתו ביעדים שהוצבו לו.
תארו לכם סיטואציה בה העובד נדרש לבצע את עבודתו בישיבה ממושכת כאשר הכיסא שסופק לו לא מעניק לו ישיבה טובה ונוחה וגורם לו ללחץ על הגב התחתון ולכאבים או סיטואציה בה שולחן העובד לא מסודר ואין ברשותו כונניות או מספיק מקום לאחסון ומשטח העבודה שלו נראה בכאוס מוחלט. האם הוא יהיה יעיל כפי שמצפים ממנו? האם יעמוד בזמנים? האם יהיה נינוח ומרוצה? האם ייתן שירות ללקוחות באדיבות ובסבלנות? התשובה היא כמובן לא!
לכן, בבחירה של עיצוב פנים יש לקחת בחשבון שיקולים נרחבים אשר יגרמו למנהל לבחור את פריטי הריהוט הטובים והאיכותיים ביותר אשר יגרמו לסביבת העבודה להיות יעילה ונוחה במיוחד.
בבחירת רהיטים למשרד יש לקחת בחשבון לא רק שיקולי תקציב העומדים לרשותו של המנהל ושיקולי נוחות בעבודה השוטפת, אלא גם את העיצוב של הרהיטים והתאמתם לבית העסק וגם את התאמתם למסר ולתדמית שרצוי להעביר לפי אופי בית העסק.
במיוחד כאשר לרשותנו חלל משרדי קטן יש לעצב אותו בתבונה כדי לשמור על מקום מרווח ונוח לעבודה למרות המגבלה של מידות המקום.
משטחי עבודה, עמדות קבלה, כיסאות עובד, שולחן מנהל, פינות ישיבה לעובדים הם רק חלק קטן מכל פריטי הריהוט המרכיבים כל משרד. יש להקפיד ולבחור כל פריט באופן מיוחד כאשר בבחירה יש להביא בחשבון את כל הפרמטרים שצוינו בכדי שיתאימו באון מקסימאלי הן לתדמית והן לאופי העבודה השוטפת והאינדיבידואלית המתבצעת בכל משרד.