פייסבוק כאופציה לפרסום
פייסבוק הינה הרשת החברתית הגדולה ביותר, אשר ידוע כי הגולשים באינטרנט מבלים ברשת זו שעות רבות. כאשר משתמשים רבים בפייסבוק נכנסים לאתר על בסיס יומי בכדי להתעדכן בפעילות היומיומית, לספר על פעילותם, לשתף תמונות ועוד.כתוצאה מכך הגולשים באתר נמצאים בו על בסיס יומי ואף שוהים בו זמן רב. כך שלמעשה נתון זה הופך אותו לפלטפורמה בעלת אפשרות אדירה לשיווק בפייסבוק.
מדוע לעשות קידום בפייסבוק?
היתרון המשמעותי בפרסום בפייסבוק הוא האופציה של הכוונת המודעות לפרופילים ספציפים ובכך להגיע ללקוחות היותר פוטנציאלים וזאת מבלי להשקיע סכומים גדולים. אם לדוגמא המוצר שלי מיועד לגברים בתווך גילאים 30-45 אשר הם רווקים, ובעלי תואר אקדמי, פייסבוק מספקת אופציה לפרסם לקהל זה באופן ספציפי.
כיצד מתנהל המודל הממומן בקידום בפייסבוק?
ה-שיווק בפייסבוק זהה לזה של גוגל. כאשר מקציבים סכום השקעה יומי, ומחיר מקסימלי לקליק. אין צורך לשלם על הופעתה של המודעה, התשלום בתבצע רק בעבור הקליק של גולשים על המודעה. משמעות הדבר שבמקרה והמודעה מופיעה ולא לחצו עליה הגולשים לא ידרש תשלום. כמו כן, חשוב לדעת כי המודעות שלך מתחרות על פרסום עם שאר המודעות באתר המיועדות לקהל יעד זהה. ומכך שאלו שיקציבו סכום גדול יותר להקלקה על מודעתם יזכו להופיע. נתון נוסף הוא במקרה שאין הרבה קליקים על המודעה דבר זה ישפיע על עדיפותה והיא תופיע פחות.
איך כדאי לבצע קידום בפייסבוק ?
הדרך האולטימטיבית לשיווק בפייסבוק היא למעשה יצירתן של מודעות מקצועיות ואיכותיות ויעודן לקהל היעד הנכון. כאשר מומלץ שלחיצה על המודעה תוביל את הגולש ל"דף נחיתה" של אתרך, דף הנחיתה צריך להיות מאוד מדוייק וממוקד. כאשר המטרה היא השארת פרטי הלקוח, או יצירת עסקה מיידית. מומלץ שלא לכוון את הגולש פשוט לאתר הבית, דבר זה לרוב יוצר אצלו התברברות אשר לא מובילה לשום תוצאה.
למידע נוסף על פרסום בפייסבוק
המלצות
פרסום בפייסבוק בניגוד לכך שהוא פשוט מבחינה טכנית, הוא מאוד מורכב מבחינה שיווקית ותקציבית וגוזל זמן יקר. כך שלמעשה תשלום לבעל מקצוע המתמחה בשיווק בפייסבוק למעשה תהיה אפשרות זולה יותר מאשר לנהל זאת בעצמכם דבר שמוביל ברוב המקרים בשל חוסר התמצאות לטעויות, ובזבוז כספים וזמן יקר. כמו כן, כדאי להסתייע בבעל מקצוע אשר מתמצה גם בתחום בניית אתרים משום שיידע בתחום זה יכול להועיל לכם ביעול האתר עצמו.