כל בעל עסק אינטרנטי אמור כבר לדעת שהדבר החשוב ביותר שהוא צריך כדי להפוך את העסק למצליח – לעשות כסף – זה תנועה לאתר!
ללא תנועה לאתר, לעסק שלך אין סיכוי!!!
תנועה לאתר היא מה שהופך עסק אינטרנטי מדשדש לעסק אינטרנטי מצליח, ולמה זה כך? כי ככל שיש יותר מבקרים שמגיעים לאתר יש יותר סיכוי להפוך אותם ללקוחות המשלמים כסף!
אחד השווקים הכי מצליחים (יותר בעבר מאשר כיום) היה שיווק שותפים. מכירה של מוצרים לא שלכם, כאשר אתם מקבלים עמלה על כל מכירה.
איך עושים את זה – בדיוק – מזרימים תנועה לדף מכירה של המוצר – הגולש קונה ואתם מקבלים את אחוז העמלה המקובל.
על פי נתונים סטטיסטים מקובלים, דף מכירה טוב הופך 1% מהגולשים ללקוחות, מה שאומר שעל כל 100 גולשים המגיעים לדף, אתה מצליחים למכור ללקוח אחד!
זאת אומרת שאם הבאתם 1,000 גולשים מכרתם ל-10 לקוחות
ואם הבאתם 10,000 גולשים מכרתם ל-100 לקוחות – וכך הלאה!
עכשיו אתם מבינים את הנוסחה? ככל שיש יותר תנועה, יש יותר סיכוי להפוך את הגולש ללקוח – בסוף זה כמעט מתמטיקה :-)
אז מזרימים תנועה? או, יש דרכים רבות, הפעם אני רוצה לדבר על הזרמת תנועה באמצעות הפצת מאמרים!
אז למה הפצת מאמרים היא כל כך חשובה לעסק שלך ולהזרמת תנועה לאתר?
זאת ההזדמנות שלך להבריק, לתת ערך רב ללקוח הפוטנציאלי שלך, זכור, הלקוח שלך מחפש פיתרון לכאב, לבעיה, לתסכול, לצורך שלו ברחבי האינטרנט וכאשר אתה מפיץ את התכנים שלך, יש לך סיכוי רב יותר שאותו לקוח פוטנציאלי יתקל בתכנים.
עכשיו זכור, על התכנים להיות בעלי ערך רב, כאלה שיתפסו בעיני הגולש כמעולים, כאלה שיגרמו לו לרצות לדעת מי הוא אותו בעל עסק שיכול להיות שיש לו פתרון לצורך שהוא מחפש וילחץ על הקישור כדי ללמוד יותר!
ככל שהתכנים שלכם יהיו יותר טובים, ככה אתם תקבלו יותר תנועה לאתר ויותר סיכוי להפוך את הגולש ללקוח המשלם כסף בעסק.
עכשיו תזכרו, התוכן הוא בעל ערך, הוא לא מוכר שום דבר! הוא לא אומר לגולש, בוא אלי לקנות את הפתרון, זה משתמע בין השורות.... בלבד!
בחתימה, זה המקום לתת מתנה לגולש כדי שיבוא לאתר וירשם לרשימת תפוצה – לעולם לא בתוך המאמר עצמו!
קישורים בתוך המאמר צריכים להפנות לדברים רלוונטים, מאמרים נוספים, תכנים נוספים, השלמות, הרחבות, לעולם לא לדף מכירה!
עכשיו שים לב!
מאמרים צריך להפיץ! ככל שתפיץ יותר מאמרים כך תגיע ליותר לקוחות פוטנציאלים!
באתר שלך, בבלוג שלך – יש תוכן מקורי בלבד! את אותו מאמר אסור לך להפיץ בשום מקום אחר!
מאמר אחר (רצוי) או מאמר משוכתב עליך להפיץ באתרי מאמרים אחרים – יש כ-50 אתרי מאמרים בארץ וזה בנוסף לפייסבוק, גוגל פלוס, קפה דה מרקר, עסקים עושים עסקים ועוד.
הנתונים מראים מעבר לכל ספק – ככל שאתה מפיץ יותר מאמרים, אתה מקבל יותר חשיפה, אתה מקבל יותר תנועה לאתר!
זכור או שאתה מפיץ את התכנים בעצמך או שאתה נותן למישהו אחר שיעשה את ההפצה עבורך, אחרת המתחרה שלך ייקח ממך את הלקוחות שלך!
הנך מוזמן לקבל מידע נוסף על איך מזרימים תנועה לאתר