חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשיבות ניהול קשרי הלקוחות לארגון

מאת: mybusinessCRM23/05/2012849 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

CRM, מהווה קיצור למה שמכונה ניהול קשרי לקוחות. הרעיון שעומד בבסיס הגישה הזו מציג את הלקוחות כבסיס של העסק ומעריך כי הרמה הכלכלית של החברה או העסק וכן מידת הרווחיות תלויים קודם כל בלקוחות קיימים או לקוחות פוטנציאליים. ניהול קשרי לקוחות הוא תחום שעוסק בשירות לקוחות ובניסיון להבין את הצרכים השונים שלהם בעזרת סיוע של כלים מתחום טכנולוגיית המידע. ניהול קשרי לקוחות עוסק בניסיון לשמר לקוחות קיימים שתורמים למצבו של העסק. נוסף על כך, בעזרת ניהול קשרי לקוחות ניתן להגיע גם ללקוחות חדשים שיכולים לתרום רבות לעסק. השימוש בידע המאורגן באופן ממוחשב מסייע לעובדים בתחום לפעול לשני הכיוונים של שימור לקוחות והשגת לקוחות חדשים- וזאת תוך שימוש בכלים יעילים ביותר שתורמים רבות להפחתת המאמץ.

להתמקדות בלקוח כבסיס להצלחת העסק ישנם יתרונות רבים. בעבר, העסקים השונים מנו בדרך כלל מספר לקוחות מצומצם. שיטות העבודה בעבר יצרו הרבה עסקים קטנים בהם היה קשר ישיר בין הלקוח לבעל העסק. כך, המפגש הישיר בין השניים סייע באופן טבעי להכרתם של צרכי הלקוח בידי בעל העסק ובהתאם תמך ביכולתו של בעל העסק לנסות להשביע את רצונו שלה הלקוח ובכך לתרום להופעה חוזרת שלו ולהפיכתו ללקוח קבוע. הקדמה יצרה מצב בו ישנם עסקים רבים מונים כמות אדירה של לקוחות. בחברות כאלה נוצר מצב בו הבעלים של החברה מנותק כמעט לגמרי מהלקוח. הגידול הרב בחברות התאגידים השונות וכן המעבר לצריכה המונית הובילו לניתוק הקשר מוכר-קונה ובכך יצרו קרקע פורייה להתמקדותם של בעלי החברות הגדולות בשיווק המוצר ולאו דווקא בלקוחות הקונים.

ניהול קשרי לקוחות הוא התחום שמחזיר את המיקוד ללקוח מתוך ההבנה שתרומתו של הלקוח לחברה עשויה להיות גורלית. מערכות ממוחשבות פותחו לצורך ייעול התהליך של ניהול קשרי לקוחות והן נמצאות בשימוש רב בחברות שונות. המערכות הממוחשבות יוצרות תמונה כללית של הלקוח (כמו מאפיינים אישים כגון מצב משפחתי, דפוסי הצריכה של הלקוח בעבר, העדפות של הלקוח ועוד). המידע מאפשר לנסות להגדיל את שביעות הרצון של הלקוח בהתאם לחשיבות שלו. לקוחות שונים מוערכים כתורמים לחברה לעומת לקוחות שמוערכים כמזיקים. היחס שיקבלו הלקוחות מהאחראיים על ניהול קשרי לקוחות יהיה בהתאם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

MyBusiness מערכות CRM

www.mybusiness.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת mybusiness

מאמרים נוספים בנושא CRM

מאת: אילןCRM08/10/132713 צפיות
אם אתם מנהלים עסק קטן או בינוני אתם וודאי מכירים את היקף העבודה והחשיבות הניתנת לכל ליד המגיע למערכת. עסקאות חדשות הן, כמו בכל עסק, המפתח להצלחה, להתפתחות ולצמיחה – מה שהופך את הליד למושג כמעט קדוש. ולמרות זאת, כעסק קטן, כמות המשאבים שאתם יכולים להפנות לטובת מקסום היעילות של אותם הלידים היא לרוב מוגבלת. לכן, בין אם אתם מודעים לכך או לא, אתם מאבדים לא מעט לידים.

מאת: אלעד אוחנהCRM20/05/132603 צפיות
בחירת מערכת ניהול לקוחות – CRM לחברה שלכם היא אחת ההחלטות המהותיות ביותר שתבצעו. בחירת המערכת הנכונה יכולה ליצור את ההבדל בין הצלחה של פרויקט מסוים לכישלון חרוץ, בין ניהול נכון של מערכת היחסים הרגישה עם הלקוחות שלכם.

מאת: דליה בן-דודCRM17/05/1312238 צפיות
הערך של לקוחות מרוצים ברור לכולנו מאידך העלות לעסק נותן השירות של לקוחות לא מרוצים / משמיצים פחות ברורה ומדידה. ,תסמין הלקוח המשמיץ קריטית ועשויה לפגוע בתדמית ,מכירות ושיקום איטי מאוד של לקוחות חדשים לאורך זמן לכל עסק וחברה . מזמינה אתכם לקרוא על האתגרים העומדים בפני כל עסק נותן שירות, בהתמודדות מתמדת מול לקוחות משמיצים והדרך להפיכתם ללקוחות נאמנים ומפיצי בשורה והמלצה לחבריהם .

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132313 צפיות
לעבודה עם מערכת CRM בגני האירועים יש לא מעט יתרונות. בתחום בו הכל מצריך תיאום רב ומראש, יש יתרון בולט למערכת שעושה את כל התיאומים בפשטות ובקלות. הנה היתרונות המרכזיים בעבודה עם המערכת בגני האירועים:

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132350 צפיות
אין כיום כמעט מישהו שלא שמע את המושג "מערכת ענן" או "מיחשוב ענן" על כל הויריאציות השונות שלו. כדי שנבין למה מיחשוב ענן כל כך אטרקטיבי, נבין ראשית את ההבדלים בין מערכת המותקנת מקומית לבין מחשוב ענן.

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132723 צפיות
מאחר והתעורר הצורך בשינוי אצל חברות ההשמה וכח האדם, וחלק גדול מהן הבין כי יש כמעט רק יתרונות לכניסת מערכת CRM, דרשו חברות ההשמה להבין מהן היתרונות במערכת ואנו קיבצנו עבורכם מספר יתרונות מרכזיים

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132293 צפיות
כל מי שאי פעם השתתף בסדנה לשימור לקוחות יודע כי שימור לקוח הוא בין הפעולות הקשות ביותר אותן יש לעשות בארגון. איך אפשר לשמור על הלקוחות הקיימים בארגון?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica