שטראוס שלי שהביא לעולם מוצרים כמו מילקי ושוקולד פרה
שוקולד פרה, מילקי, קפה תורכי, תפוצ'יפס ועוד הרבה מאוד מוצרים אהובים על הישראלים זה עשרות שנים נולדו במסגרת חברות עלית ושטראוס שהתמזגו לקונצרן המזון מהגדולים בישראל.. מדובר על חברה גדולה ונערצת כזאת שמשלבת פתרונות חדשניים בתקשורת מול הלקוחות שלה זה הרבה מאוד שנים. רק לראות את הנוכחות של חברת שטראוס עלית ותבינו עד כמה החברה הזאת רצינית בכול מה שקשור להתייחסות ללקוחות שלה בישראל. פרויקט שטראוס שלי הוא עוד אחד מהיישומים המצליחים מאלו שהפכו את חברת שטראוס עלית לכול כך מצליחה. בהמשך המאמר תכירו אותו יותר לעומק ולמה הוא כול כך חשוב וחדשני.
האינטרנט המקום שבו הכול מתחיל
האינטרנט הוא ללא ספק המקום שבו הכול היום מתחיל. הרשת הזאת הופכת את התקשורת בין חברות לבין הצרכנים שלהן למשהו שיחסית קל מאוד ליישם אותו. אתם נכנסים לאתר בתור צרכנים ובתוך זמן מאוד קצר יכולים להיות מעורבים. לעיתים מדובר על חוות דעת, תלונה, רעיון למשהו חדש הצבעה על הצעה של צרכן אחר. העיקר להיות מעורבים ולהשפיע עד כמה שניתן. בתור צרכנים ללא ספק יש לכם אינטרס אמיתי וברור.
חוכמת ההמונים במה מדובר
חוכמת ההמונים היא בעצם תפיסת עולם ממש ותיקה שגורסת כי לצרכנים יש דעה והיא חשובה מאוד. לעיתים מוצרים חדשים יכולים להיוולד מתוך הדבר הזה. לכן חשוב מאוד להקשיב להם. אבל כדי שהזה יקרה צריכה לקום פלטפורמה מתאימה. בדיוק כזה הוא פרויקט שטראוס שלי שמאפשר לצרכנים להעלות רעיונות ולחברה מצד שני יש את היכולת להקשיב וליישם אותם עד כמה שניתן כמובן. החיבור הזה הוא ממש מנצח ומאוד מצליח
שטראוס שלי פתרון מקומי לחוכמת ההמונים
פרויקט שטראוס שלי קונספט אינטרנט חדשני שמתבסס על חוכמת ההמונים. מדובר על אתר שבו אנשים יכולים להעלות רעיונות שונים לקבל פידבקים בקהילה עבור הרעיונות שלהם ומצד שני המנהלים של שטראוס שלי עשויים לקחת את הרעיונות ולהפוך אותם למעשים.
דוגמא מצוינת שנולדה במסגרת פרויקט שטראוס שלי
תפוצ'יפס ללא גלוטן לחולי צליאק הוא מוצר איכותי מאוד גרסה עדכנית שמותאמת מאוד לחולים בצליאק, מחלה שמגבילה מאוד את היכולת לצרוך מגוון גדול של מזונות אותן ניתן לאכול. נכון להיום אין הרבה פתרונות לחולי צליאק. אחת הצרכניות שהיא חברה פעילה מאוד בקהילת שטראוס שלי והנושא היה ממש קרוב לליבה לקחה על עצמה לקדם אותו וכך עלה לאוויר העניין הזה של תפוציפס לחולי צליאק. מוצר שיודע להתחשב בקהילה יחסית קטנה של חולים שגם להם מין הסתם מגיע ליהנות מאחד החטיפים הכי אהובים בישראל. חטיף ותיק ועתיר זכויות כזה שממש לכולם מגיע ליהנות ממנו גם אם הם חולים בצליאק
כמה מילים לסיכומו של המאמר
אין ספק ששטראוס שלי הוא פרויקט מאוד איכותי בכול מה שקשור לחיבור שבין חברה מסחרית לבין קהל הצרכנים שלה. זו גם הסיבה שהפרויקט זוכה להצלחה ממש גדולה בקרב הצרכנים של החברה. שהולכים ומשתתפים יותר ויותר במיזם הכול כך מיוחד הזה