מיתוג עסקי
העידן המודרני עורר תחרות עזה בין חברות דומות בתחומים רבים בשוק הכללי. על מנת להצליח ולשרוד את מלחמות הענקים הללו דרוש לכל חברה מתווה דרך הכולל אסטרטגיית מיתוג עסקי ברורה שתלווה אותה לאורך כל פעילותו העסקית, תשתדרג כל העת ותהיה קשובה לרחשי השוק, הלקוח וגם לעולם שמעבר.
מיתוג עסקי, איפה מתחילים?
מיתוג עסקי מתחיל בהיכרות. צוות המעצבים, הפרסומאים והממתגים המרכיב את תיק המיתוג העסקי הפרטי שלכם חייב להכיר אתכם בצורה מושלמת. לשמוע על השירותים והמוצרים השונים שחברתכם מציעה ללקוח, לשמוע על תהליכי השירות וכיצד הם פועלים ובגדול לשמוע ולדעת כל ניואנס וניואנס. הכירות מעמיקה של הלקוח מסייעת לצוות המיתוג העסקי להרכיב את המיתוג המתאים והמושך ביותר.
לאחר מכן יעובדו כל הנתונים הללו יחד לכדי רעיון כללי בעל שלוחות רבות. בשלב זה יתקיים דיון הכולל פרזנטציות רעיונות. כך תוכלו לשמוע על המיתוג העסקי הכולל, על הלוגו החדש, הצבע הנבחר, על אמצעי השיווק כמו מדבקות לרכב לדוגמא וכדומה.
מיתוג עסקי בשטח, מדבקות רכב ושילוט כללי
לאחר קבלת ההחלטות יורדים אל השטח. הלוגו החדש שלכם יוטבע על גבי כל מוצר של החברה כולל ציוד משרדי, מדי עובדים וכדומה. במקביל ממתגים את משרדי החברה, את נקודות המכירה השונות באם יש כאלה וגם את רכבי החברה.
שאלו את עצמכם שאלה ישירה וענו בכנות, האם הייתם מעדיפים לבצע רכישה גדולה ויקרה מחברה ממותגת המציגה חזית אחידה ומרשימה או מחברה שאינה נושאת כל מיתוג מזהה וכל אמצעיה כולל הרכבים אינם מציגים שייכות לחברה ספציפית? אנחנו מניחים שתבחרו בחברה הממותגת, כי אמון הוא עמוד התווך של עסקים.
חלק מהמיתוג העסקי הוא שילוט באמצעות מדבקות לרכב. כל רכב חברה זוכה למדבקות רכב הנושאות פרסום גדול מימדים של החברה. הרכבים הופכים לפרסום על גלגלים, יוצרים אפקט של חברה גדולה ומצליחה ומפיצים את שם העסק והמותג ברחבי העיר.
המיתוג העסקי הכולל מסייע לשווק את החברה מול לקוח עובר אורח ולא ישיר וכן מגביר את אמון הלקוח בכך שהחברה מציגה קו אחיד וממותג ולא תחושת ארעיות.