חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

קישורים נוספים
מיתוג עסק
   
 

מיתוג עסקי

מאת: אסף שמעוןטיפים שיווקיים03/04/2012939 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מיתוג עסקי

העידן המודרני עורר תחרות עזה בין חברות דומות בתחומים רבים בשוק הכללי. על מנת להצליח ולשרוד את מלחמות הענקים הללו דרוש לכל חברה מתווה דרך הכולל אסטרטגיית מיתוג עסקי ברורה שתלווה אותה לאורך כל פעילותו העסקית, תשתדרג כל העת ותהיה קשובה לרחשי השוק, הלקוח וגם לעולם שמעבר.

מיתוג עסקי, איפה מתחילים?

מיתוג עסקי מתחיל בהיכרות. צוות המעצבים, הפרסומאים והממתגים המרכיב את תיק המיתוג העסקי הפרטי שלכם חייב להכיר אתכם בצורה מושלמת. לשמוע על השירותים והמוצרים השונים שחברתכם מציעה ללקוח, לשמוע על תהליכי השירות וכיצד הם פועלים ובגדול לשמוע ולדעת כל ניואנס וניואנס. הכירות מעמיקה של הלקוח מסייעת לצוות המיתוג העסקי להרכיב את המיתוג המתאים והמושך ביותר.

לאחר מכן יעובדו כל הנתונים הללו יחד לכדי רעיון כללי בעל שלוחות רבות. בשלב זה יתקיים דיון הכולל פרזנטציות רעיונות. כך תוכלו לשמוע על המיתוג העסקי הכולל, על הלוגו החדש, הצבע הנבחר, על אמצעי השיווק כמו מדבקות לרכב לדוגמא וכדומה.

מיתוג עסקי בשטח, מדבקות רכב ושילוט כללי

לאחר קבלת ההחלטות יורדים אל השטח. הלוגו החדש שלכם יוטבע על גבי כל מוצר של החברה כולל ציוד משרדי, מדי עובדים וכדומה. במקביל ממתגים את משרדי החברה, את נקודות המכירה השונות באם יש כאלה וגם את רכבי החברה. 

שאלו את עצמכם שאלה ישירה וענו בכנות, האם הייתם מעדיפים לבצע רכישה גדולה ויקרה מחברה ממותגת המציגה חזית אחידה ומרשימה או מחברה שאינה נושאת כל מיתוג מזהה וכל אמצעיה כולל הרכבים אינם מציגים שייכות לחברה ספציפית? אנחנו מניחים שתבחרו בחברה הממותגת, כי אמון הוא עמוד התווך של עסקים.

חלק מהמיתוג העסקי הוא שילוט באמצעות מדבקות לרכב. כל רכב חברה זוכה למדבקות רכב הנושאות פרסום גדול מימדים של החברה. הרכבים הופכים לפרסום על גלגלים, יוצרים אפקט של חברה גדולה ומצליחה ומפיצים את שם העסק והמותג ברחבי העיר.

המיתוג העסקי הכולל מסייע לשווק את החברה מול לקוח עובר אורח ולא ישיר וכן מגביר את אמון הלקוח בכך שהחברה מציגה קו אחיד וממותג ולא תחושת ארעיות. 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף שמעון

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131531 צפיות
חיי מין מלאים לא אמורים להפוך לחלום אלא לעניין בר קיימא שניתן להשיגו ורצוי מאד לפעול על מנת להגיע לשיא של תפקוד מיני ולשיפור קיצוני של איכות החיים.

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131435 צפיות
כמוסות גברא MAX מכילות אך ורק רכיבים טבעיים, כל אחד מהם מפרק בגופנו חומר פעיל המביא לשיפור משמעותי בתפקוד המיני.

מאת: אסף שמעוןייעוץ עסקי17/01/131546 צפיות
תפקידו הראשי של הליך הנפקת רשיון יצרן משרד הבריאות הינו דאגה לכל אזרחי המדינה, לבריאותם ולבטיחותם

מאת: אסף שמעוןמכירות01/01/131363 צפיות
מתקני תצוגה לחנויות מהווים חלק בלתי נפרד מהתדמית העסקית של המקום, ומערכות מידוף לחנויות מיועדות לעובדים בלבד כגון מערכות להצבה במחסן האחורי של החנות.

מאת: אסף שמעוןשיפוצים01/01/131121 צפיות
על מנת לייצר מקום משפחתי וחם, נפרד מן החוץ, יש להתאים את השערים לגינה, את הגדרות ואת הפרגולה לסטנדרטים מקצועיים גבוהים במיוחד

מאת: אסף שמעוןאירועים וחתונות – כללי30/12/121153 צפיות
השכרת ציוד לאירועים היא פתרון נהדר בעבור אירועים ואירוח ביתי של קבוצות גדולות בהם מבקשת המשפחה להימנע מלעסוק בהובלה ושינוע רהיטים או בטיפול בכלים, הגשה לאורחים או בכל הקשור לניקיון.

מאת: אסף שמעוןעיצוב אירועים30/12/1210846 צפיות
ירידים המציגים תפאורה מרשימה מעוררים עניין באמצעי התקשורת וזוכים לפרסום רב. ישנם מקרים בהם היריד כה מעורר התפעלות עד כי מבקרים מכל רחבי הארץ ממהרים למקום בכדי לחזות בעצמם בפלא

מאמרים נוספים בנושא טיפים שיווקיים

מאת: צח סחרטיפים שיווקיים29/07/193011 צפיות
היום אני רוצה לספר לכם על שירות שכולנו כבר נחשפנו אליו, אבל הדהים אותי בגלל רמת ההיענות וההנעה לפעולה (אני מניח שזה מה שחשוב לנו בסופו של דבר), השירות הוא שיווק באמצעות SMS! כן, קראתם נכון, לשיווק באמצעות SMS יתרונות רבים, הראשון שבהם – המהירות. למעשה, כשאנו שולחים ללקוחות שלנו מידע, חשוב לנו שהם יקבלו אותו בהקדם, שהם יקראו אותו והכי חשוב, שהמידע שלנו יניע אותם לפעולה!

מאת: Daniel.Bטיפים שיווקיים28/09/175620 צפיות
הפקת סרט תדמית מתבצעת כחלק מאסטרטגיה שיווקית או ניהולית של חברות ועסקים, שבשלב מסוים רוצים להציג את ערכי החברה בסרטון תדמית מופק היטב. קיים מגוון גדול של סוגי סרטונים, ביניהם סרטון תדמית לעסק, סרט שיווקי, סרטי הדרכה, סרטי תדמית לתערוכות ועוד.

מאת: הדסהטיפים שיווקיים27/08/176146 צפיות
לאחרונה אנו זוכים להיות נוכחים למצב בו הטכנולוגיה מתפשטת ברחבי העולם ותופסת מקום נכבד בחיי היום יום שלנו. בעזרת אינטרנט ניתן להגיע לכל אינפורמציה אפשרית ולקבל מידע על כל דבר בעולם בזמן המינימלי ביותר. עסקים רבים רואים בכך הזדמנות מעולה לקדם ולשווק את השירותים שלהם. ישנם אופציות רבות ומגוונות לקידום באינטרנט ובמנוע החיפוש גוגל בפרט אך במאמר זה נתמקד בשיטות קידום הכי פופולריות שיש כרגע בשוק והן: קידום אורגני ( SEO ) וקידום ממומן ( PPC ).

מאת: ישראל רף טיפים שיווקיים01/08/176335 צפיות
אילו מתנות לראש השנה כדאי לקנות לעובדים והלקוחות? בחירת המתנות היא לא דבר קל, תנו לנו לעזור לכם – מה דעתכם על עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציצים, מדובר במתנה יוצאת דופן שתלווה את העובדים והלקוחות לאורך השנה, תיכנס לתודעה שלהם ביומיום, עם חוויה ירוקה וצומחת בעציץ עם הרבה ערך ורגש.

איך לא לרצות למכור, איזון רגשי בתהליך מכירה, פחד מכישלון בתהליך מכירה, איך לרצות למכור, מוטיבציה לאיש מכירות, מפחד לא למכור, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: וכאן יתבאר, מהו האיזון הרגשי, שאותו צריך איש מכירות בתהליך של מכירה? ומהן שתי המחשבות המנוגדות שסותרות אחת את השנייה, שאיש המכירות צריך לחשוב את שתי המחשבות האלו בו זמנית, באיזון מסוים, כדי להצליח בתהליך המכירה? ומי שיתבונן בעניין יראה, כי בתהליך מכירה יש שתי מחשבות מנוגדות וסותרות אחת את השנייה. שכל אחת מהן ...

מאת: מאה הימיםטיפים שיווקיים09/03/152534 צפיות
בניית אסטרטגיה שיווקית היא תכנון של גישה שיווקית ארוכת טווח, שנועדה להשיג את המטרות השיווקיות של העסק. חלק חשוב של בניית אסטרטגיה שיווקית יעילה הוא איסוף מידע. יש לאסוף מידע על העסק, דרכי השיווק שלו, יתרונותיו וחסרונותיו, על הלקוחות, על המתחרים, ועל תדמית המותג. עם מידע זה ניתן להתחיל בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה, שאינה מפזרת משאבים מיותרים, ומכוונת את ההשקעה לאפיקים נושאי פרי. השלב הבא של בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה הוא תכנון מפורט של הכלים השיווקיים הנכונים לעסק ויישומם בפועל

שאלה: כיצד ניתן להבטיח את האימפקט הגבוה ביותר על השקעה עבור מאמצי קידום המכירות שלי? תשובה: אסטרטגיית קידום מכירות מורכבת מפיתוח ושילוב ייחודי של חמישה מרכיבים עיקריים:  פרסום.  יחסי ציבור.  קידום מכירות.  שיווק ישיר.  מכירה אישית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica