חפש מאמרים:
שלום אורח
23.12.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השיווק באינטרנט

מאת: אפי להבשיווק באינטרנט27/03/2012846 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיווק באינטרנט הוא אופציה ממוקדת לשיווק, לאפשר לאתרי אינטרנט להגדיל את הנוכחות האינטרנטית של המוצר או השירות ולקדם אותו באמצעות הרשת בעיקר באמצעות:

  • פרסום במנועי חיפוש
  • קידום אתרים אורגני
  • באנרים ופרסום באתרים שונים
  • שיווק באימייל- ניוזלטרים
  • אינדקסים
  • ועוד ועוד...
  •  

    ההבדלים בין שיווק קלאסי לשיווק באינטרנט בשנות ה-90 הייתה נטייה לפנות בעזרת אמצעי שיווק להמונים (עיתונים, רדיו, טלוויזיה וכד') לקהלים גדולים ככל שניתן- משחק של מספרים: ככל שתגיע ליותר אנשים, סטטיסטית גדל הסיכוי להגיע ללקוח. אבל המגמה הזו משתנה, אנחנו משקיעים היום יותר זמן בפילוח האוכלוסייה ובחירה מדויקת של הערוצים באמצעותם נגיע לאותה קבוצת אנשים נבחרת, אנחנו מצפים לאחוזי הצלחה גדולה יותר מתוך כל פניה בגלל התאמה בין המקבל למסר- במקום לפרסם תחליפי חלב-אם בטלוויזיה מפרסמים אותם באגף יולדות, כך מבטיחים נכונות גבוהה יותר להקשבה מצד הלקוח. האינטרנט לא רק מקל על שיפור השיטה, לשיווק אינטרנטי יש הבדלים נוספים לעומת השיווק הקלאסי.

    השיווק באינטרנט הוא מדיד יותר גם בעבר היו דרכים למדוד הצלחה אך הן היו כלליות והכילו הרבה הערכות למדידת תוצאות של קמפיין פרסומי או צעד שיווקי. באינטרנט הכול מדיד- כמה קליקים היו על המודעה, כמה אנשים נכנסו לאתר וכמה מהם לחצו על כפתור הקניה. אפשר לנתח עלויות, רווחים ולדייק בבחירת המדיה, הקמפיין, ואפילו הגרסה הטובה יותר של המודעה.

    שיווק באינטרנט מאפשר החלטות אסטרטגיות המבוססות על נתונים נתוני עבר נאגרים, נשמרים ומהווים בסיס המאפשר קבלת החלטות טובה יותר בקמפיין הבא. המידע מאפשר להשקיע את הכסף באפיק שהביא תמורה גבוהה יותר, ולשנות בקמפיין, באתר, במעורבות במדיה החברתית כל מאפיין של הקמפיין, כך שיותר לקוחות יבואו, יישארו ויבחרו להשקיע את כספם.

    השיווק באינטרנט מפלח את השוק לעומת אמצעי שיווק המוניים, אשר פעלו על הגעה לכמה שיותר לקוחות סופיים. במטרה שמתוך האוכלוסייה אלו שהמוצר או השירות מתאימים להם ישתכנעו להשקיע בו את כספם. באינטרנט אפשר לבחור לפרסם באתר אשר מושך את הלקוחות הפוטנציאליים באופן  מדוייק, אתרים גדולים כמו גוגל או פייסבוק מאפשרים פילוח אוכלוסיה לפי מין, גיל, מקצוע, תחביב, תחומי עניין והיסטוריית גלישה. כך אפשר לסנן את האוכלוסייה ולפרסם רק לאוכלוסיה שמתאימה לכם ואשר המוצר או השירות שלכם מתאים לה.

    השיווק באינטרנט הוא מקור קבוע לעומת פרסומת המושמעת או  משודרת  מספר נתון של פעמים או דפוס אשר יוחלף באחר כעבור יום או שבוע או חודש (לא כולל חדרי המתנה של רופאים) בשיווק באינטרנט השיח עם הלקוחות הפוטנציאליים הוא מתמשך. קודם כל האינטרנט לא נסגר בלילה, בסופשבוע או בחגים, לקוחות יכולים לחזור אל כל אתר מתי שהם בוחרים. לקוחות או לקוחות פוטנציאליים רבים בוחרים להעניק לאתרים את כתובת המייל שלהם כדי שהראשונים יוכלו לשמור איתם על קשר, לספק להם מידע ולעניין אותם במוצרים נוספים או שירותים משלימים.

    שיווק ברשתות חברתיות פידבק חיובי עובר טוב יותר ומהר יותר באינטרנט, בעיקר תודות לרשתות חברתיות, המאפשרות העברת מידע מהירה לא רק בין אנשים אלא בתוך קהילות ובין קבוצות של אנשים אשר לא בהכרח מכירים ביניהם. יתרון נוסף הוא בערך המוסף שלקוחות פוטנציאליים מעניקים לחוות דעת אישית של מכר.

    לסיכום שיווק באינטרנט הוא יעיל יותר משיווק קלאסי, אפשר לתקן הגדרות לאורך חיי הקמפיין, כמו את הטקסט, התמונה או האוכלוסייה, לנתח את התוצאות ולדעת בדיוק מה ההחזר על ההשקעה. צרו נוכחות אינטרנטית נכונה עבורכם, השקיעו בניהול תוכן ובמערכת ממוחשבתאשר מעניקה לכם תמיכה ומאפשרת עבודה אפקטיבית תוך התחשבות בהגדרות חוק, מטרות הקמפיין והאוכלוסייה אליה פונים.

     





     
         
         
         
       
     
    אודות כותב המאמר:

    אפי להב
    סמנכ"ל שיווק senzey.com

    תוכנה לניהול עסק הכוללת ניהול פרויקטים ומשימות, ניהול לקוחות ועובדים, ניהול כספים וזמן, ניהול יומן ומשרד, ניהול מכירות ושיווק.

    תוכנת ניהול עסק: בתי תוכנה, סטודיואים, בתי דפוס, משרדי אדריכלים, קבלנים, יזמים, חוגים, קבוצות ועוד...
    סנזיי- שלוט בעסק שלך. מקסם את הרווח שלך.

     
         
       
     

    מאמרים נוספים מאת אפי להב

    מאת: אפי להבאימון מנהלים26/03/131341 צפיות
    לכל אחד יש בעיות, השאלה היא איך פותרים אותן, בוודאי בהקשר עסקי- ניהולי, אי אפשר פשוט לקוות שהן תפתורנה את עצמן ושאם כן לא תהיינה לכך השלכות על הצלחת העסק. אלה השלבים- הם לא בהכרח פשוטים אבל הם יותר פשוטים מהבעיה ומה שיקרה לה אם יתעלמו ממנה

    מאת: אפי להבעסקים - כללי19/02/131242 צפיות
    לפעמים זה נראה כמו רעיון טוב, לבצע את מה שחשוב במקביל- למקסם את הזמן, להתאמץ על הכל עכשיו ולנוח אחר כך. אבל האם זה באמת רעיון טוב האם זה ישפר אותנו ויקח אותנו אל התוצאות הרצויות?

    מאת: אפי להבעסקים - כללי19/02/13915 צפיות
    רובנו חושבים שאנחנו מסוגלים או אמורים לשאוף להיות מומחים בביצוע כמה דברים בו זמנית? תחשבו שוב. מחקרים חדשים מראים שאנשים אינם טובים, כפי שהם חושבים, בביצוע מספר מטלות במקביל. המחיר הנגבה מכם בניהול המקביל של כל המטלות יותיר אתכם עייפים ואולי את המטלות- לא מבוצעות כפי שהייתם רוצים

    מאת: אפי להבייעוץ עסקי02/02/13923 צפיות
    כל אחד יכול להים עסק קטן- שמבוסס על יתרון: כשרון או נסיון שאותו אנחנו יכולים לחלוק עם אחרים ועל הדרך להתפרנס ממשהו שאנחנו אוהבים. הנה כמה עצות כדי לעבור את השלבים ולהגדיל את הסיכויים שעסק כזה יצליח.

    מאת: אפי להבניהול תוכן05/12/121029 צפיות
    תוכן שיווקי מכיל עולם מושגים רחב וכולל לא רק רשתות חברתיות ואת האתר שלכם אלא גם פורומים, ניוזלטרים ובאופן כללי תקשורת עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים

    מאת: אפי להביזמות עסקית26/10/121120 צפיות
    הדרך לפתיחת כל עסק היא מורכבת ומסובכת, במיוחד סדנא אותה לרוב מפעילים לבד ולא נעזרים בכוח אדם רב. עסק קטן יכול להיעזר ברשימה מובנית של שלבים כדי לוודא שכל מה שצריך לקבל תשומת לב אכן מטופל.

    מאת: אפי להבייעוץ עסקי12/10/12955 צפיות
    בעסק, המטרה העיקרית היא להרויח כסף (הכנסות גדולות מהוצאות) אך גם לבנות את העסק כך שהרווח לא יהיה חד פעמי אלא מתמשך, ולשם כך יש למצוא את היתרון לעומת המתחרים ולבסס אותו לארוך זמן. אם כך, האסטרטגיה העסקית היא בסך הכל איך נרויח כסף לאורך זמן, בהתחשב במה שיש לנו למכור לעומת המתחרים שסביבנו.

    מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

    מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/214026 צפיות
    כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

    מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184662 צפיות
    אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

    מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172775 צפיות
    הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

    מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162633 צפיות
    כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

    מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163454 צפיות
    כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

    מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153450 צפיות
    אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

    מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153506 צפיות
    הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

     
     
     

    כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
    השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

    christian louboutin replica