גם אם יש לך המוצר הטוב ביותר, גם אם אתה נותן את השירות הנדיב ביותר, גם אם אתה איש במקצוע המוכשר ביותר – אם לא ישמעו עליך, אתה תישאר עם המוצר במחסנים, ללא עבודה וללא לקוחות. בכדי להגיע אל קהל הלקוחות, בכדי שישמעו עליך – אתה חייב לפרסם את עצמך. אחת הדרכים היא באמצעות מוצרי פרסום.
כלים לפרסום
יש כלים רבים בהם יכול עסק לפרסם את עצמו, יש כלי פרסום שעולים כסף, ויש כלי פרסום חינמיים. יש כלי פרסום ארציים, ויש כלי פרסום מקומיים. כלי הפרסום הידועים ביותר הינם: עיתונות – הן ארצית והן מקומית, טלוויזיה – כלי פרסום בעל תהודה חזקה, רדיו – גם ארצי וגם אזורי, שלטי חוצות על לוחות המודעות או כשלט התלוי לרוחב הכביש, שלטי חוצות אלקטרוניים בצמתי רחובות סואנים, עלונים ופליירים המחולקים בתיבות הדואר, חלוקת מוצרי פרסום, דיוור ישיר לפי כתובת המגורים או לכתובת דואר אלקטרוני (במגבלות החוק כמובן), שליחת מסרונים לטלפונים ניידים, הקמת אתר אינטרנט ופתיחת דף בפייסבוק, הרצת באנר באינטרנט.
כלי הפרסום רבים מאוד, אך תקציב הפרסום אינו גדול באותה מידה, במיוחד לא לעסקים בינוניים וקטנים, והם שואלים את עצמם מהי הדרך הטובה והיעילה ביותר לפרסם, זאת שבעזרתה יגדל קהל הלקוחות.
מוצרי פרסום – דרך אפקטיבית לפרסום עסקים
סקרים שערכו אנשי פרסום אמריקאים העלו את העובדה כי חלוקת מוצרי פרסום היא הדרך הטובה ביותר לפרסם עסק / מוצר / שירות / בעל מקצוע ועוד. כל אותם פריטים קטנים המחולקים חינם, הם כלי פרסום אפקטיביים ביותר, ואנשים שמחזיקים אותם זוכרים את שמו של בית העסק או השירות טוב יותר, לזמן ארוך יותר, ובשורה התחתונה, הם מגדילים את קהל הלקוחות באופן מעשי.
סוגים של מוצרי פרסום
הזמנת מוצרי פרסום היא השקעה כדאית ביותר. הם לא מאוד יקרים. חשוב שהם יהיו זמינים בטווח ידו של בעל העסק כל הזמן, וכדאי לחלק אותם כמה שיותר, אפילו בדרך מעט בזבזנית. בסופו של דבר, מדובר בפריטים שיש להם שימוש יום יומי ולכן, ככל שהם מגיעים לידיים רבות יותר, ונמצאים מול עיניים רבות יותר – כך הם מביאים יותר לקוחות.
אפשר לפרסם את העסק על מוצרי פרסום רבים: עטים הם דרך פרסום מוכרת, ידועה, ואפקטיבית גם בעידן הפייסבוק, מחזיקי מפתחות, כרטיסי ביקור, לוחות שנה, מוצרי נייר כמו פנקסים ומחברות, כוסות, משטחים לעכבר, מגנטים ועוד. מוצרי פרסום יקרים יותר הם שעונים או גדג'טים כמו דיסק און קי.