הדרך היעילה ביותר כיום להגדיל את החשיפה של האתר החדש שלכם היא קידום ממומן. זוהי דרך זולה יחסית שמגדילה את המכירות באופן ניכר – באמצעות תקציב לא גבוה במיוחד, המודעות לאתר שלכם יוצבו בראשית תוצאות החיפוש בגוגל וכך גולשים שחיפשו את מילות המפתח הרלוונטיות לתחומכם, ייחשפו לעסק שלכם. לקידום ממומן יתרונות רבים מול הקידום האורגני – אותו קידום הנעשה באמצעות הזנת תכנים בעלי מילות מפתח מסוימות ופרסומם ברחבי הרשת. לעומת הקידום האורגני, שמעלה אתכם לאט לאט במעלה תוצאות החיפוש ורק לאחר השקעה רבה בתדירות גבוהה, ברגע שתתחילו בקמפיין קידום ממומן – החשיפה לאתר תגדל מידית. מספר שניות לאחר שתזינו את אמצעי התשלום שלכם בחשבון שלכם בגוגל, המודעות הראשונות לאתרכם כבר יחלו להופיע בחיפושים הרלוונטיים. מלבד זאת, קידום ממומן מעניק לכם שליטה בכל רגע בתהליך – הן מבחינת חלוקת התקציב על מילות המפתח השונות והן מבחינת המודעות שיפורסמו. בכל רגע נתון תוכלו לשנות את העדפותיכם בקמפיין לפי הסטטיסטיקות שמראות על ההצלחה בקמפיין עד כה – שמתעדכנות כל רגע בחשבון שלכם. חשוב במיוחד לציין כי בקידום ממומן התשלום נעשה רק לאחר ההקלקה של הגולש וכניסתו לאתר – כך שלא תבזבזו כסף על חשיפה שלא הובילה למבקרים.
כיצד מנהלים קמפיין פרסום בגוגל?
מרבית הקמפיינים של קידום ממומן נעשים באמצעות ה- Adwords של גוגל, משום שהוא מנוע החיפוש הפופולארי ביותר. כל אחד יכול לפתוח ברגע חשבון Adwords, לשלם ולהתחיל מיידית בקמפיין. למרות שקל לנהל קמפיין קידום ממומן, עדיף לשכור את שירותי איש מקצוע בעל ניסיון מוכח בתחום. חוסר הבנה בנושא עלול לגרום לכך שתבזבזו את התקציב על מילות מפתח שיובילו לכניסות קצרות לאתר ובכך לא יגדלו הרווחים. בנוסף, מומחה בתחום יידע גם לנסח את המודעות באופן מושך ושיתאים רק לאלו שמחפשים את השירות אותו אתם מציעים – כך שלא תשלמו על "סתם" הקלקות.