חפש מאמרים:
שלום אורח
28.12.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גיל פרס - משרד התיירות מנסה לשווק את ישראל לתייר האסייתי

מאת: גיל פרסיזמות עסקית30/01/2012911 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ביום א' האחרון, הודיע משרד התיירות כי הוא מתכנן להשקיע ב-2012 כ-6מליון שקלים בקידום תיירות נוצרית מיפן ומאסיה בכלל. היעד 180,000 תייריםמאסיה בשנה הקרובה. מדוע חשוב שנצליח להביא אותם לכאן ומה יש לעשות?

דמות התייר האסיאתימוכרת בעולם כולו ולעיתים נראה כי הם העם המתיירביותר בעולם. המצלמה השלופה, כובע המצחייה והנכונות לראות ולהספיק הכל – אךבשקט וברוגע. אין תיירים אדיבים מהם ונראה שגם אין מניבים מהם. התיירהאסיאתי הוא תייר איכותי, אשר לא דורש שירותים – אלא נהה ממה שיש. הוא לאמזלזל באתרים תרבותיים ולאור הריחוק המנטלי והפיסי בו מדינתו נמצאת מרובהעולם המערבי, הכל נראה לו מושך ומיוחד (מה שמגדיל גם את נכונותו לפתוח אתהארנק).

אין זיקה דתית

הבעיתיות הגדולה בהבאת התיירים היפנים, והאסיאתים בכלל, לישראל – היאבעובדה שלא נעשו עד היום מאמצים לשיווק התיירות לישראל במזרח אסיה. נוסף עלכך, לאור העובדה כי רוב תושבי האזור אינם נוצרים (ולבטח שלא יהודים), איןלהם זיקה דתית לישראל, אלא רק סקרנות הסטורית.

לא תייר לבטן-גב

בכדי למשוך את התיירים האסיאתים לארץ, ישנו צורך בהשקעה בהפיכת המקומותהארכאולוגים לאטרקטיבים ולשווקם נכון. כמו כן, שיווקו של ים המלח וסגולותיויכול לאזור גם כן (אחרי הכל, הם מגיעים ממולדת המעיינות הטרמאליים ותרבותהספא). מה שבטוח, תיירות בטן-גב בחוף היא לא מה שהתייר היפני מחפש וישלדאוג לכך שיהיו לו מספיק אטרקציות יחודיות שימשכו אותו לכאן, כמו גם מחיריטיסה ולינה אטראקטיבים.

גיל פרס הוכר ע״י משרד התיירות בישראל כיועץ מוסמך לאטרקציות. גיל פרס משמש יועץ במיזמים שונים, בתהליך הפיתוח ובתחום השיווקי .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אודותהכותב:
גיל פרס,מנכ"ל חברת גל גרופ - ייעוץ לפיתוח ושיווק תיירות ליצירת קשר:054-6676288


 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל פרס

מאת: גיל פרסהשמה27/02/121180 צפיות
בימים בהם הופך התייר הממוצע לצרכן נבון שבודק שורה רחבה של מלונות ואתרים בטרם יזמין טיסה ליעד המבוקש, עושה כל אחד ממנהלי המלונות הללו ככל יכולתו על מנת לחזר אחר סוכני התיירות וזאת במטרה לייצר עמם שיתוף פעולה ארוך ואיתן ככל הניתן. בדיוק לשם כך שוכרים מנהלי האתרים משווקים אשר מופקדים על יצירת הקשר עם הסוכנים ועל ההגעה לסיכום.

מאת: גיל פרסתיירות ונופש - כללי06/10/11961 צפיות
המלחמה בעיראק, המלחמות במזרח אירופה וגם אסונות הטבע שקרו בתאילנד ובניו אורלינס, כל אלו ועוד, יצרו גל פורח הנקרא "תיירות מלחמה", אשר מושך אנשים לתייר באזורים מוכי אסון. מדוע אנשים נוטים לנסוע לבקר באזורי מלחמה? פלח השוק של תיירות המלחמה הינו קטן למדי, שהרי תיירים רבים מחפשים את המנוחה והפינוק של החופשה ולא תמיד מעוניינים בשהות באזור עם הווה או עבר קרוב כואבים למדי. תיירי המלחמה, הם בדרך כלל אנשים אשר יש להם קשר כלשהו לצבא ולחימה, או לחלופין – בוער בהם רצון טבעי ללמוד מה בדיוק אירע במקום ולחזות

מאמרים נוספים בנושא יזמות עסקית

מאת: ישראל רף יזמות עסקית31/07/233016 צפיות
מתנות אישיות ממותגות לראש השנה ללקוחות ולעובדים, ההצלחה מובטחת, נשמח לעזור. מסר אישי שלכם ממותג בעציץ, מזכרת בלתי נשכחת תוצג תמיד על השולחן ולא במגירה. המטרה לחבר בין אנשים בקשריכם העסקיים והאישיים להביע את הערכתכם ואהבתכם בדרך מקסימה הזוכה ל-100% הצלחה! מוזמנים להעביר מסר אישי חם ממותג בעציץ לאנשים החשובים לכם העובדים והלקוחות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית20/07/233030 צפיות
מתנות לראש השנה, מחפש דרך מקורית להעביר מסר של הצלחה לעובדים והלקוחות אתם משקיעים מחשבה ומשאבים רבים לקראת ראש השנה שהלקוחות והעובדים יצאו מרוצים שהקשר ביניכם יתהדק יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית13/07/231999 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אמיר לניאדויזמות עסקית11/01/232876 צפיות
העלתי את השאלה בכותרת לדיון מכיוון שאני נתקל ביזמים רבים שמגיעים אלינו לאחר שבצעו רישומי פטנטים באלפי שקלים/ דולרים ורק לאחר מכאן הגיעו לשלב של פיתוח המוצר ובניית האנפורמציה העסקית הדרושה. מטרתי במאמר זה הוא להאיר את עיני היזמים שבכוונתם לפתח מוצר או לקדם פטנט או רעיון שיש להם – תהליך שאני קורא לו 'בניית ערך כספי לרעיון'. אז איך בונים ערך כספי לרעיון/ למוצר/ לפטנט?

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית13/12/223345 צפיות
ידוע כי בנייה בשטחים המשותפים בבית משותף, תתאפשר רק בהסכמת 75% ומעלה מכלל דיירי הבניין בבית המשותף, וזאת עפ"י חוק המקרקעין, תשכ"ט-1969. אך מה הדין כאשר דיירים הרחיבו את דירת הגג שלהם תוך ניצול שטח המוצמד לדירת גג זו על חשבון השטח המשותף של הבית המשותף, בלא הסכמה של 75% מכלל דיירי הבית המשותף? ודוק – האם הצמדתו של שטח משותף לדירה, מקנה לבעלי הדירה זכות בנייה בשטח זה?

מאת: ישראל רף יזמות עסקית16/03/221438 צפיות
מתנות לעובדים, העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים ב עציצים ממותגים, מתנות לחג הפסח, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם. מסרים ממותגים בעציצים בערכים של העצמה, שגשוג, הצלחה, פריחה, בריאות, אהבה, אושר, שפע ועוד. בעציצי קרמיקה, בטון וזכוכית. אנו מציעים להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית27/02/221485 צפיות
רקע רשיון בישראל עשרות אלפי עסקים הפועלים ללא עסק . ניכר חלק מעסקים אל ה) לפי הערכה-כרבע ( אינם לקבל זוכים רשיון ב עסק של אי עמידה בהוראות חוק התכנון והבניה,התשכ 1 , "ה 965. רשיון בעסק הפועל ללא לא ניתן לפקח על המטרות האמורות בסעיף לחוק רישוי עסקים,התשכ 1 , "ח . הן 968 המטרות :הסביבה איכות נאותה של , מניעת סכנות לשלום הציבור ,במקום בטיחות הנמצאים , מניעת מחלות בעלי חיים וזיהום מקורות מים , בריאות הציבור וקיום דיני התכנון והבניה ודיני הכבאות.והבניה כתוצאה מכך הליקוי מתחום דיני התכנון , המונע קב

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica