כאשר מעצב פוגש פליירים
פליירים הם אחד מהמוצרים שמעצבים גרפים הכי אוהבים לעצב. אחת הסיבות לכך שעל גבי פליירים יש מקום רב לחופש יצירתי. פליירים עבור מעצבים גרפים הם ממש כמו חלום מתוק. ישנן מוצרים כמו כרטיסי ביקור שמעצבים גרפים לא יכולים לעצב אותם בצורה מאוד מיוחדת. פליירים לעומת זאת מודפסים על גבי נייר גדול יותר ולכן הם מאפשרים למעצבים גרפים יותר חופש.
כאשר מעצב גרפי מקבל הזמנת עבודה לעיצוב של פליירים עליו להתחיל את עבודת העיצוב בשיחה צפופה על הלקוח. על מנת שפליירים יתאימו בצורה מושלמת ללקוח מעצב גרפי חייב להבין מה הם הצרכים של הלקוח ולנסות לקלוע בעיצוב של הפליירים למה שהלקוח צריך.
מעצבים גרפים שמעצבים פליירים צריכים לדאוג לקבל כמה שיותר מידע מהלקוחות שלהם על מנת שהם יוכלו לתת להם שירות טוב. המידע שהלקוחות נותנים אודות העסק שלהם או הכוונות שלהם עוזר למעצבים גרפים לכוון את העיצוב שלהם לכיוון שהלקוח רוצה.
רפרוף בפליירים שונים של מעצבים גרפים נותן לנו היזדמנות ללמוד על עולמם הפנימי של המעצבים הגרפים. אנחנו יכולים לראות לפי קו עיצובי מסויים ולפי סגנון עיצובי כיצד המעצב רואה את הלקוח ואת העסק שלו. קיימים מעצבים שיכינו פליירים מאוד מקושקשים וקיימים מעצבים שתמיד ידאגו לעצב פליירים מאוד מסודרים ונקיים. מעצבים גרפים שמעצבים פליירים בצורה מקושקשת הם אנשים מסויימים ומעצבים גרפים שמעצבים פליירים שצורה נקיה הם אנשים אחרים.
חברות אחזקת מבנים יכולים להיות מוצר פשוט מאוד שלא דורש הרבה עיצוב. אם נסתכל על כל הפליירים שמגיעים לנו לתיבות הדואר נוכל לראות שעיצוב פליירים הוא לא מלאכה קשה מידי. רב הלקוחות שמדפיסים פליירים מסתפקים בעיצוב פשוט של פליירים ולא רוצים פליירים מתוחכמים מידי. בסך הכל כאשר לקוחות מסתכלים על פליירים אין להם ציפייה גדולה מידי. כל עוד שם העסק מופיע בצורה ברורה על גבי פליירים וגם מספר הטלפון אנחנו יכולים להיות בטוחים שהפליירים שלנו עובדים וטובים.
פליירים לוקחים למעצבים גרפים יחסית יותר זמן ממוצרים אחרים. ישנם מוצרים כמו כרטיסי ביקור שמעצבים גרפים יכולים לשבת עליהם שעה או שעתיים וישנם מוצרים כמו פליירים שמעצבים גרפים יכולים לשבת עליהם יותר זמן. כאשר לקוחות מדפיסים פליירים בבית דפוס הם צריכים לספוג את עלות העיצוב הגבוהה של הפליירים. לקוחות שמדפיסים פליירים בבית דפוס יכולים לשלם עבור עיצוב פליירים סכום שהוא כמעט מגיע לסכום של ההדפסה.
קיימים מעצבים יחסי ציבור שעובדים לפי שעה וקיימים מעצבים גרפים שיודעים לאמוד מראש את הזמן שהולך לקחת להם להדפיס פליירים ודואגים לגבות מלקוחות מראש סכום מסויים של כסף עבור עיצוב של פליירים עוד לפני שהם מתחילים לעבוד. פליירים שמודפסים בבית דפוס הםמוצר אייכותי ומושקעש מעצבים גרפים נהנים לעבוד עליו ולשלוח אותו ללקוחות.