חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהם סרטי תדמית ואיך מפיקים אותם

מאת: מערכת VPRטיפים שיווקיים25/08/20091234 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעידן בו אנו חיים הגירוי הוויזואלי הוא החזק ביותר. היכולת של תמונה להעביר מסר ולהיחרט במוחו של הצופה גדולה מזו של המילה הכתובה. העצמה האדירה של התמונה (ובכלל זה גם תמונה נעה – סרט) מגויסת בכדי להעצים חוויות ולקדם מטרות שונות כמו זו שלנו – המטרה השיווקית. סרטי תדמית הפכו מזמן לחלק אינטגרלי ממסעות פרסום ומהלכים שיווקיים. ההצלחה שלהם היא כזו שלא מאפשרת לערער עליה פשוט כי הנתונים מדברים בעד עצמם.

הפקות סרטים בכלל והפקה של סרטי תדמית בפרט מחייבות לקיחה בחשבון של גורמים לא מעטים. ראשית מידת ההיכרות עם התחום והנעשה בו. יצירת סרטי תדמית טובים היא עסק מורכב ורב שלבי שמחייב גיוס אנשי מקצוע מתאימים ועבודה קפדנית. חברות רבות מקבלות את ההחלטה הנכונה ופונות לגופים וחברות מקצועיים המתמחים ביצירת סרטי תדמית. אם תחשבו על המשוואה של סרט קצר מול אימפקט חזק וזכיר שהוא מנסה לייצר תבינו את העניין במלואו. חברות הפקה לסרטי תדמית אחראיות ברוב המקרים על כל שלבי ההפקה החל ממה שמכונה Pre-production וכולל תחקיר, הגדרה ואפיון של קהל היעד ותחקיר מסודר על הנושא ועד השלבים הסופיים המכונים Post production ונועדו להכין את המוצר המוגמר להפצה. באמצע נמצא החלק של ההפקה עצמה – בחירת לוקיישן, בניית קונספט, צילום ועוד.

סרטי תדמית כשמם כן הם – סרטים המיועדים לבנייה של תדמית. לכן, חשוב להבין ולזקק עד הפרט הקטן ביותר מהי התדמית המבוקשת לפני שניגשים להפקת הסרטים. תחקיר יעיל ומעמיק יצליח לכוון את המסר ולהדריך את כל תהליך ההפקה לקראת תוצאה שתשיג את המטרות המבוקשות.

בסרטי תדמית אימפקט היא מילת המפתח. אנחנו שואפים לייצר חוויה חזקה ובלתי נשכחת אצל הצופה שתתקשר חיובית עם המוצר או השירות שהחברה מעניקה. בכדי לייצר אימפקט מקסימלי חשוב לקחת בחשבון את כל הגורמים ולעבוד עם אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים בכדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר. פשרות זולות יחמיצו בדרך כלל את המטרה ולא יצליחו ליצור את אותו האימפקט. החל מסיעור המוחות שבונה את הקונספט של הסרט ועד סיום שלב המאסטר שמכין את הסרט להפצה כל עמדה היא משמעותית וחשוב לבדוק מי מאייש אותה. בחירה מתאימה של צוות או חברת הפקות עשויה בהחלט להוות את ההבדל בין סרט תדמית מוצלח או בזבוז מתסכל של כסף ומשאבים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל - VPR

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מערכת VPR

מאת: מערכת VPRקידום אתרים15/02/101383 צפיות
כאשר בימינו ניתן לראות אתרים שקמים בכל כמה שעות לאינטרנט, עולה השאלה, האם כל האתרים האלה באמת נחוצים? האם כל האתרים הללו באמת יעזור לגולשים בדרך זו או אחרת?

מאת: מערכת VPRבניית אתרים12/02/101330 צפיות
חברות בניית אתרים קמות כל יום בעשרות, להקים אתרים נשמע לפעמים קל ואפילו לא מאתגר ברוב הפעמים, בסך הכול כמה קודים של HTML ויש לנו אתר גדול ומחוזק בתכנים למען הגולש, אז זהו – זהשזה נחמדבתור אתר לילדים או אתר לעסק קטן שלא צריך פרסום או לקוחות, בסך הכול צריך פנים.

מאת: מערכת VPRקידום אתרים12/02/101346 צפיות
יותר מידי אתרים נבנים ביום וחושבים שרק בעזרת כמה תגים "חשובים" יצוץ להם המקום הראשון בגוגל, רעיון קידום אתרים בגוגל התפתח רק לשם אותם אתרים שחושבים שהידע שלהם מספק, אז תחשבו שוב.

מאת: מערכת VPRקידום אתרים25/01/101170 צפיות
כולם חושבים שבעזרת קידום אתרים בגוגל אנחנו יכולים להגיע ולקחת את הגולשים מנועי החיפוש ולנצח את שוק המתחרים. מעיין כמה פרמטרים "פשוטים" ומגיעים לאותם מקומות שכולם רוצים להיות בהם רק למען השגת המתחרים והשגת מטרות.

מאת: מערכת VPRקידום אתרים22/01/101904 צפיות
צריך לדעת כאשר אנחנו רוצים לקדם את האתר שלנו כמה דברים מאוד חשובים ומאוד בסיסיים בענף הקידום, הרי קידום אתרים בגוגל אמנם עיסוק שמגיע מאזור התחביבים ולאט לאט מתמוגג לעולם העסקים אבל כרגע, עולם הקידום מחייב אותנו לדעת יותר מלקרוא כמה מאמרים ברשת.

מאת: מערכת VPRמתכוני קינוחים22/01/101613 צפיות
יותר ויותר הורים מוצאים את עצמם מחדשים בכל פעם את ימי ההולדת של הילדים שלהם, בין אם זה בעזרת קוסמים ובעזרת אטרקציות לימי הולדת, הכי חשוב בעולם להורים זה לדעת לשמח את הילדים שלהם, ואין דרך יותר טובה בעזרת עוגות יום הולדת בריאות וטעימות.

מאת: מערכת VPRקידום אתרים22/01/101214 צפיות
יותר ויותר עסקים מגלים את עצמם מחדש כאשר הם נכנסים לעולם האינטרנט, קידום אתרים בגוגל מוצא את אותם עסקים ומגלה אותם לשאר הגולשים מחדש.

מאמרים נוספים בנושא טיפים שיווקיים

מאת: צח סחרטיפים שיווקיים29/07/193011 צפיות
היום אני רוצה לספר לכם על שירות שכולנו כבר נחשפנו אליו, אבל הדהים אותי בגלל רמת ההיענות וההנעה לפעולה (אני מניח שזה מה שחשוב לנו בסופו של דבר), השירות הוא שיווק באמצעות SMS! כן, קראתם נכון, לשיווק באמצעות SMS יתרונות רבים, הראשון שבהם – המהירות. למעשה, כשאנו שולחים ללקוחות שלנו מידע, חשוב לנו שהם יקבלו אותו בהקדם, שהם יקראו אותו והכי חשוב, שהמידע שלנו יניע אותם לפעולה!

מאת: Daniel.Bטיפים שיווקיים28/09/175620 צפיות
הפקת סרט תדמית מתבצעת כחלק מאסטרטגיה שיווקית או ניהולית של חברות ועסקים, שבשלב מסוים רוצים להציג את ערכי החברה בסרטון תדמית מופק היטב. קיים מגוון גדול של סוגי סרטונים, ביניהם סרטון תדמית לעסק, סרט שיווקי, סרטי הדרכה, סרטי תדמית לתערוכות ועוד.

מאת: הדסהטיפים שיווקיים27/08/176146 צפיות
לאחרונה אנו זוכים להיות נוכחים למצב בו הטכנולוגיה מתפשטת ברחבי העולם ותופסת מקום נכבד בחיי היום יום שלנו. בעזרת אינטרנט ניתן להגיע לכל אינפורמציה אפשרית ולקבל מידע על כל דבר בעולם בזמן המינימלי ביותר. עסקים רבים רואים בכך הזדמנות מעולה לקדם ולשווק את השירותים שלהם. ישנם אופציות רבות ומגוונות לקידום באינטרנט ובמנוע החיפוש גוגל בפרט אך במאמר זה נתמקד בשיטות קידום הכי פופולריות שיש כרגע בשוק והן: קידום אורגני ( SEO ) וקידום ממומן ( PPC ).

מאת: ישראל רף טיפים שיווקיים01/08/176335 צפיות
אילו מתנות לראש השנה כדאי לקנות לעובדים והלקוחות? בחירת המתנות היא לא דבר קל, תנו לנו לעזור לכם – מה דעתכם על עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציצים, מדובר במתנה יוצאת דופן שתלווה את העובדים והלקוחות לאורך השנה, תיכנס לתודעה שלהם ביומיום, עם חוויה ירוקה וצומחת בעציץ עם הרבה ערך ורגש.

איך לא לרצות למכור, איזון רגשי בתהליך מכירה, פחד מכישלון בתהליך מכירה, איך לרצות למכור, מוטיבציה לאיש מכירות, מפחד לא למכור, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: וכאן יתבאר, מהו האיזון הרגשי, שאותו צריך איש מכירות בתהליך של מכירה? ומהן שתי המחשבות המנוגדות שסותרות אחת את השנייה, שאיש המכירות צריך לחשוב את שתי המחשבות האלו בו זמנית, באיזון מסוים, כדי להצליח בתהליך המכירה? ומי שיתבונן בעניין יראה, כי בתהליך מכירה יש שתי מחשבות מנוגדות וסותרות אחת את השנייה. שכל אחת מהן ...

מאת: מאה הימיםטיפים שיווקיים09/03/152534 צפיות
בניית אסטרטגיה שיווקית היא תכנון של גישה שיווקית ארוכת טווח, שנועדה להשיג את המטרות השיווקיות של העסק. חלק חשוב של בניית אסטרטגיה שיווקית יעילה הוא איסוף מידע. יש לאסוף מידע על העסק, דרכי השיווק שלו, יתרונותיו וחסרונותיו, על הלקוחות, על המתחרים, ועל תדמית המותג. עם מידע זה ניתן להתחיל בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה, שאינה מפזרת משאבים מיותרים, ומכוונת את ההשקעה לאפיקים נושאי פרי. השלב הבא של בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה הוא תכנון מפורט של הכלים השיווקיים הנכונים לעסק ויישומם בפועל

שאלה: כיצד ניתן להבטיח את האימפקט הגבוה ביותר על השקעה עבור מאמצי קידום המכירות שלי? תשובה: אסטרטגיית קידום מכירות מורכבת מפיתוח ושילוב ייחודי של חמישה מרכיבים עיקריים:  פרסום.  יחסי ציבור.  קידום מכירות.  שיווק ישיר.  מכירה אישית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica