חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה עומד מאחורי הפקת פרסומות

מאת: מערכת VPRטיפים שיווקיים25/08/20091263 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאז כניסתה של הטלוויזיה המסחרית לשוק התקשורת הישראלי קיבלה הפקת פרסומות תנופה אדירה. הן הפכו לחלק משגרת היום של כולנו ואפילו תפסו את מקומן במארג התרבותי שלנו. הפרסומות היום, פרט לייעוד המקורי שלהן, הן גם מקור למקרים אקדמיים ומקבלות במה שנתית בטקס שבוחר את המוצלחות שביניהן. הפרסומות היום הן חלק מתפריט הצריכה של כולנו.

לצד התפתחות זו צומחת גם המדיה ומאפשרת פלטפורמות חדשות לפרסום. האינטרנט הופך לשחקן משמעותי בשל התכונות הדמוקרטיות והמיידיות שלו לצד עלויות הפקה נמוכות יחסית. ריבוי הפלטפורמות משחק לטובת המפרסמים. עתה הפקות פרסומות ו-הפקת קליפים ניתנת לעשייה גם במסגרת תקציבי פרסום קטנים יותר וניתן לרכוש את שטחי הפרסום במחירים נמוכים יותר מאשר בטלוויזיה. בהקשר של האינטרנט חשוב גם להזכיר את הפרסום הויראלי שהופך מקובל בשנים האחרונות ומצליח, בתקציב נמוך ובדרכים חתרניות, לייצר אימפקט משמעותי מאד.

התפתחות המדיה וכניסתם של שחקנים חדשים אינה מביאה איתה פשרות באיכות. פרסומות עדיין חייבות להיות זכירות, להשיג את המטרה המבוקשת, להציג את הדימוי הנכון ולהופיע במקום ובזמן הנכונים ביותר. כמו בכל תהליך מורכב, גם בהפקת פרסומת, כל שלב בעשייה הוא קריטי ודורש תשומת לב מקצועית ומנוסה. אם החלטתם על הפקת קליפ או הפקת פרסומת חפשו חברת הפקות שתתאים לכם. כזו שמנוסה בהפקות מסוג דומה, כזו שיודעת להתאים את תקציב הסרט לתוצאה הנדרשת, כזו שמכירה את שוק הפרסום ותוכל למקם אתכם במקומות הנכונים ביותר, כזו שקודם כל תקשיב לכם ותבין לעומק את המטרות של הסרט.

הפקת קליפים דומה מאד להפקת פרסומות. ההליך הטכני כמעט זהה אך המטרה והאמצעים האמנותיים שונים. יש כאן יותר דגש על הצד הבידורי ובדרך כלל קליפים יהיו ארוכים יותר מפרסומות. הן הפקת קליפים והן הפקת פרסומות הן דרכים מעולות להביא מוצר, שירות או אדם לתודעה של ציבור בגדול בזמן קטן וליצור תוך כדי כך שינויים ותזוזות בעמדות ובדעות שלו.

פרסומות טובות אינן בהכרח הפקות גרנדיוזיות עם שמות גדולים ולוקיישנים אקזוטיים. פרסומות טובות הן אלה שידברו עליהן למחרת במשרד, הן אלה שיזכרו גם אחרי שהברייק ייגמר, הן אלה שישיגו לכם את הדימוי המבוקש ויביאו לקוחות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל - VPR

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מערכת VPR

מאת: מערכת VPRקידום אתרים15/02/101383 צפיות
כאשר בימינו ניתן לראות אתרים שקמים בכל כמה שעות לאינטרנט, עולה השאלה, האם כל האתרים האלה באמת נחוצים? האם כל האתרים הללו באמת יעזור לגולשים בדרך זו או אחרת?

מאת: מערכת VPRבניית אתרים12/02/101330 צפיות
חברות בניית אתרים קמות כל יום בעשרות, להקים אתרים נשמע לפעמים קל ואפילו לא מאתגר ברוב הפעמים, בסך הכול כמה קודים של HTML ויש לנו אתר גדול ומחוזק בתכנים למען הגולש, אז זהו – זהשזה נחמדבתור אתר לילדים או אתר לעסק קטן שלא צריך פרסום או לקוחות, בסך הכול צריך פנים.

מאת: מערכת VPRקידום אתרים12/02/101346 צפיות
יותר מידי אתרים נבנים ביום וחושבים שרק בעזרת כמה תגים "חשובים" יצוץ להם המקום הראשון בגוגל, רעיון קידום אתרים בגוגל התפתח רק לשם אותם אתרים שחושבים שהידע שלהם מספק, אז תחשבו שוב.

מאת: מערכת VPRקידום אתרים25/01/101170 צפיות
כולם חושבים שבעזרת קידום אתרים בגוגל אנחנו יכולים להגיע ולקחת את הגולשים מנועי החיפוש ולנצח את שוק המתחרים. מעיין כמה פרמטרים "פשוטים" ומגיעים לאותם מקומות שכולם רוצים להיות בהם רק למען השגת המתחרים והשגת מטרות.

מאת: מערכת VPRקידום אתרים22/01/101904 צפיות
צריך לדעת כאשר אנחנו רוצים לקדם את האתר שלנו כמה דברים מאוד חשובים ומאוד בסיסיים בענף הקידום, הרי קידום אתרים בגוגל אמנם עיסוק שמגיע מאזור התחביבים ולאט לאט מתמוגג לעולם העסקים אבל כרגע, עולם הקידום מחייב אותנו לדעת יותר מלקרוא כמה מאמרים ברשת.

מאת: מערכת VPRמתכוני קינוחים22/01/101613 צפיות
יותר ויותר הורים מוצאים את עצמם מחדשים בכל פעם את ימי ההולדת של הילדים שלהם, בין אם זה בעזרת קוסמים ובעזרת אטרקציות לימי הולדת, הכי חשוב בעולם להורים זה לדעת לשמח את הילדים שלהם, ואין דרך יותר טובה בעזרת עוגות יום הולדת בריאות וטעימות.

מאת: מערכת VPRקידום אתרים22/01/101214 צפיות
יותר ויותר עסקים מגלים את עצמם מחדש כאשר הם נכנסים לעולם האינטרנט, קידום אתרים בגוגל מוצא את אותם עסקים ומגלה אותם לשאר הגולשים מחדש.

מאמרים נוספים בנושא טיפים שיווקיים

מאת: צח סחרטיפים שיווקיים29/07/193011 צפיות
היום אני רוצה לספר לכם על שירות שכולנו כבר נחשפנו אליו, אבל הדהים אותי בגלל רמת ההיענות וההנעה לפעולה (אני מניח שזה מה שחשוב לנו בסופו של דבר), השירות הוא שיווק באמצעות SMS! כן, קראתם נכון, לשיווק באמצעות SMS יתרונות רבים, הראשון שבהם – המהירות. למעשה, כשאנו שולחים ללקוחות שלנו מידע, חשוב לנו שהם יקבלו אותו בהקדם, שהם יקראו אותו והכי חשוב, שהמידע שלנו יניע אותם לפעולה!

מאת: Daniel.Bטיפים שיווקיים28/09/175620 צפיות
הפקת סרט תדמית מתבצעת כחלק מאסטרטגיה שיווקית או ניהולית של חברות ועסקים, שבשלב מסוים רוצים להציג את ערכי החברה בסרטון תדמית מופק היטב. קיים מגוון גדול של סוגי סרטונים, ביניהם סרטון תדמית לעסק, סרט שיווקי, סרטי הדרכה, סרטי תדמית לתערוכות ועוד.

מאת: הדסהטיפים שיווקיים27/08/176146 צפיות
לאחרונה אנו זוכים להיות נוכחים למצב בו הטכנולוגיה מתפשטת ברחבי העולם ותופסת מקום נכבד בחיי היום יום שלנו. בעזרת אינטרנט ניתן להגיע לכל אינפורמציה אפשרית ולקבל מידע על כל דבר בעולם בזמן המינימלי ביותר. עסקים רבים רואים בכך הזדמנות מעולה לקדם ולשווק את השירותים שלהם. ישנם אופציות רבות ומגוונות לקידום באינטרנט ובמנוע החיפוש גוגל בפרט אך במאמר זה נתמקד בשיטות קידום הכי פופולריות שיש כרגע בשוק והן: קידום אורגני ( SEO ) וקידום ממומן ( PPC ).

מאת: ישראל רף טיפים שיווקיים01/08/176335 צפיות
אילו מתנות לראש השנה כדאי לקנות לעובדים והלקוחות? בחירת המתנות היא לא דבר קל, תנו לנו לעזור לכם – מה דעתכם על עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציצים, מדובר במתנה יוצאת דופן שתלווה את העובדים והלקוחות לאורך השנה, תיכנס לתודעה שלהם ביומיום, עם חוויה ירוקה וצומחת בעציץ עם הרבה ערך ורגש.

איך לא לרצות למכור, איזון רגשי בתהליך מכירה, פחד מכישלון בתהליך מכירה, איך לרצות למכור, מוטיבציה לאיש מכירות, מפחד לא למכור, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: וכאן יתבאר, מהו האיזון הרגשי, שאותו צריך איש מכירות בתהליך של מכירה? ומהן שתי המחשבות המנוגדות שסותרות אחת את השנייה, שאיש המכירות צריך לחשוב את שתי המחשבות האלו בו זמנית, באיזון מסוים, כדי להצליח בתהליך המכירה? ומי שיתבונן בעניין יראה, כי בתהליך מכירה יש שתי מחשבות מנוגדות וסותרות אחת את השנייה. שכל אחת מהן ...

מאת: מאה הימיםטיפים שיווקיים09/03/152534 צפיות
בניית אסטרטגיה שיווקית היא תכנון של גישה שיווקית ארוכת טווח, שנועדה להשיג את המטרות השיווקיות של העסק. חלק חשוב של בניית אסטרטגיה שיווקית יעילה הוא איסוף מידע. יש לאסוף מידע על העסק, דרכי השיווק שלו, יתרונותיו וחסרונותיו, על הלקוחות, על המתחרים, ועל תדמית המותג. עם מידע זה ניתן להתחיל בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה, שאינה מפזרת משאבים מיותרים, ומכוונת את ההשקעה לאפיקים נושאי פרי. השלב הבא של בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה הוא תכנון מפורט של הכלים השיווקיים הנכונים לעסק ויישומם בפועל

שאלה: כיצד ניתן להבטיח את האימפקט הגבוה ביותר על השקעה עבור מאמצי קידום המכירות שלי? תשובה: אסטרטגיית קידום מכירות מורכבת מפיתוח ושילוב ייחודי של חמישה מרכיבים עיקריים:  פרסום.  יחסי ציבור.  קידום מכירות.  שיווק ישיר.  מכירה אישית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica