ההחלטה האם להקים חנות מקוונת באינטרנט או בשמה האחר - חנות וירטואלית, אתר מסחר וכד', הינה החלטה חשובה מאין כמותה לגבי העסק שלכם, ובעיקר אם הוא מוכר. כיום, עסק שאינו קיים באינטרנט משמיט אחוזים ניכרים מיכולת החשיפה לקהלי היעד שלו. האינטרנט הינו המדיה השיווקית החשובה ביותר כיום. עד כדי כך, שלא רק חושפת את העסק שלך לקהלים שלא היו זמינים לך קודם, אלא גם ממצבת את העסק שלך במקום גבוה יותר ונותן לו מקורות חשיפה גדולים ורחבים יותר, יחד עם השקעות הרבה יותר נמוכות בהשוואה לשאר המדיות.
כמו לכל דבר בחיים, עת בניית אתר חנות, ישנם יתרונות בולטים ליצירת קשר וירטואלי עם קהל לקוחותיך.
אז מה בעצם היתרונות של בניית אתר חנות וירטואלית?
כאמור ישנם יתרונות רבים, למעשה הם כל כך רבים שהוחלט להציג כמה יתרונות מרכזיים:
חשיפה לקהל היעד שלכם: יכולת החשיפה כיום מוגבלת באם לא משתמשים ביכולות האינטרנט. הדבר בא לידי ביטוי, בכך שהלקוחות שלכם מגיעים במקרה הטוב מהאזור בו אתם פועלים.
החנות המקוונת פותחת בפנייך עולם של צרכנים שרוצים להגיע אליך והאינטרנט הינו אמצעי נגיש עבורם.
יתרון נוסף בבניית אתר חנות הוא בכך שאתה קובע את המיקוד של הלקוחות: חתכי גילאים או עיסוק.
מיצוב העסק: אם אין לך עדיין חנות וירטואלית לעסק שלך, או לפחות אתר אינטרנט, אתה לא ממש קיים. לקוחות רצים היום להגיע כמעט לכל דבר דרך האינטרנט. לא רק רכישות של מוצרים, בדיקה והשוואה בין עסקים, הכל מהכל.
בדרך כלל, ובעיקר בזמן הזה בו קיימים קוד פתוח ורכיבי אתר זמינים וזולים, ניתן לשדרג כל אתר כמעט בקלות.
מכירתיות: בעזרת החנות המקוונת שלכם, אתם כמובן, יכולים למכור את המוצרים שלכם כמו בכל חנות אחרת. בעצם, כאן אין משמעות למרחב ומקום. חישבו על זה, אתם ברמה עקרונית יכולים להגדיל את החנות, להרחיב קטגוריות, לפצל קהלי יעד וכד' בכל רגע נתון. זוהי חנות וירטואלית ללא מגבלות. טוב, זה לא ממש מדוייק אבל זה נותן את כיוון החשיבה הכללי.
ברחבי האינטרנט בישראל ישנם כ5 מיליון גולשים פוטנציאליים והמספר עולה וגדל מדי שנה.
אם לא תהיה באינטרנט בזמן הנכון, עם המוצר הנכון ותפנה לקהל היעד הנכון בדרך הנכונה – ע"י האינטרנט, אתה מפספס.