מיתוג הוא צורך של כל עסק ובעליו המעוניינים להיות שם דבר בתחומם, מרבית העסקים עוסקים דווקא בשיווק ולא במיתוג מכיוון שאת תוצאות המיתוג ניתן להרגיש לאחר זמן ארוך, הוא עולה לא מעט כסף והוא סוג שיווק עם השקעה לטווח ארוך.
בית דפוס הוא המקום המושלם להוצאת חומרי מיתוג מתקדמים לשימושיו הרבים של עולם הפרסום ברמת המיתוג העסקי.
ישנן מגוון שיטות מיתוג, חלקן יקרות יותר וחלקן פחות, במאמר זה נעסוק בשיטת מיתוג הנקראת מדבקות קיר המשמשות להדבקה על קירות המשרד במטרה ליפות אותו להטמיע את המותג שלנו אצל לקוחות היושבים במשרד.
שיטות הדפוס היקרות יותר הן - מיתוג באמצעות שלטי חוצות, רולאפים, פולדרים ועוד, פולדרים משמשים גם ברמת הפרסום ופחות ברמת המיתוג, מראים ומשדרים רצינות גבוהה מאוד.
החלק החשוב ביותר במיתוג באמצעות מדבקות קיר הוא איכות המוצר המוגמר, זאת מפני שמוצר ברמה גבוהה (הדפסת הלוגו שלכם על מדבקת הקיר באיכות גבוהה) נותנת רושם של מקצוענות, השתקעות במשרד, הלקוח מרגיש שבמשרד הזה יש "אמא ואבא" והם מעוניינים לתת את השירות לאורך זמן.
משרדים שאינם מושקעים ברמה גבוהה מרתיעים לקוחות ונותנים תחושה שהמשרד אינו משרד קבע ובעסקאות גדולות משרדים כאלה מפחיתים סיכוי לסגירת עסקה.
בחינת איכות המוצר יכולה להעשות בעין שאינה מקצועית, כל מה שצריך לראות הוא עבודות קודמות של בית הדפוס המבצע ובכך ניתן להתרשם מאיכות העבודה, מחירה של מדבקת קיר איננו קיצוני ובמרבית המקרים ניתן לקבל הנחה של כ 10% בהזמנה גדולה של מדבקות קיר.
החלק החשוב בבחירת בית הדפוס הוא ראשית איכות המוצר ורק לאחר מכן מחיר המוצר. מדבקות קיר אינן נחשבות למוצר יקר כך ששינוי של 50% במחיר מבית דפוס איכותי למשנהו שהוא פחות איכותי שווה את ההשקעה המייצרת את התדמית העסקית והמיתוג של עסקכם.