פרסום באינטרנט כבר הוכיח את עצמו כפרסום אפקטיבי, זול יחסית, מהיר ואפילו מהיר מאוד יחסית (כלומר פרסום המניב תוצאות מיידיות), פרסום שקל לנהל אותו, קל למדוד אותו ובכלל פרסום באינטרנט הוא כלי מצויין כאשר מדובר על פרסום לפי מגזרים. לכןן ברור שמפרסמים רבים בוחרים בשיטה של פרסום באינטרנט כחלק מהאסטרטגיה הפרסומית של החברה או לחילופין מבססות את כלל הפעילות הפרסומית סביב האינטרנט אולם כאשר מדובר על פרסום בכלל ובפרט על פרסום באינטרנט - מפרסמים נוהגים לבצע טעויות אשר עולות להם ביותר כלכלית ותדמיתית ולכן כדאי לקרוא מאמר זה לפני שמעלים קמפיינים למדיה הוירטואלית.
פרסום באינטרנט - יש צורך בבקרה תמידית:
שלא בדומה למדיות המקבילות בהן מרגע הפקת הפרסומת, בין אם זו מודעת עיתון, פרסומת טלוויזיה או תשדיר רדיו, אין מה לדאוג כי ברור שמי שאחראי על שיבוץ הפרסומת יעלה אותה במועד הנכון והיא תזכה לחשיפה המיוחלת, כאשר מדובר על פרסום באינטרנט יש צורך בבקרה תמידית. באנרים, מיני סייטס, פופ-אפס, עמודי נחיתה... כולם בגדר אפליקציות הנתמכות על גבי חומרה וכל בעיה שיש לאתר בו אתם מפרסמים, בעיות של עומס על השרת וכו'... כולם מגיעים לידי כך שהם פוגעים בתפקוד הקמפיין. בעיות טכניות צצות לעתים באינטרנט וכאשר מדובר על פרסום בו כל יום שידור עולה לכם, מומלץ להתחיל כל יום עבודה בבדיקת פרסום באינטרנט או פרסומים שונים מטעמכם (וזה אומר ממש להכנס לכל האתרים בהם אתם מפרסמים, לראות שהבנר נראה בבירור, ללחוץ עליו ולראות שמגיעים לעמוד הנחיתה, שהכל עובד ביתר קלות...).
פרסום באינטרנט - היזהרו מרוטציה:
פרסום באינטרנט הוא אמנם פרסום של 24-7 כי האינטרנט היא מדיה העובדת 24-7 אולם כאשראתם עומדים לפרסם באתר שאומר לכם שאתם תהיו חלק מרוטציה כלומר הפרסומות באותה משבצת מתחלפות - חשוב מאוד לסגור איתם על שעות או לוותר. מאחר ויש לקהלי יעד שעות גלישת שיא ושעות מתות ובאם אתם מריצים פרסומת אשר מיועדת לקהל אשר נוהג לגלוש בעיקר בשעות היום - אין לכם טעם לשלם עבור פרסום בשעות הלילה המאוחרות ולהיפך. רוטציה היא יעילה כשהיא עובדת לטובתכם ומשרתת את האינטרסים שלכם בלבד.
פרסום באינטרנט - אל תשמיצו את המתחרים:
יש בכלל נטיה להלל ולשבח מוצר או חברה תוך השמצת המתחרים אולם כאשר מדובר על האינטרנט, פרסום באינטרנט אשר מכיל חומר על המתחרים יכול לסבך אתכם בבעיות משפטיות אךמאידך יכול גם לפגוע בכם כי הוא יכוללקדם את המתחרים שלכם מאחר והם זוכים לאזכורים. מנוע החיפוש הוא מחשב הינו גולם והוא אינו יודע להבחין בין אזכור חיובי, שלילי או ניאטרלי ולכן אם תרבו לחזור על שם המתחרה - מנוע החיפוש יעניק לו ציון גבוה יותר כמושג פופולארי.
פרסום באינטרנט - היזהרו משקרים בפרסום:
בעיקר כיום, פרסום שקרי הוא פרסום מסוכן. פרסום באינטרנט הוא מסוכן על אחת כמה וכמה כי הגולשים יכולים לנצל את האינטרנט למחקר והם יכולים לגלות תרמית בתוך דקות.שמרו על אמינות בפרסום ואלל תקחו סיכונים.
פרסום באינטרנט - זה לא הכל!
חוץ מעולם הפרסום באינטרנט, תוכלו למצוא עוד שפע של כלי פרסום באינטרנט כמו קידום אתרים , שיווק באינטרנט , כתיבה שיווקית וגם שירותי עיצוב אתרים אשר נועדו לפרסום!