פרסום באינטרנט הוא חלום רטוב של כל מנהל חברה גדולה כקטנה וחדשה כותיקה. פרסום באינטרנט הוא זול יחסית למדיות המתחרות, אפקטיבי יחסיות למדיות המתחרות ומבטיח תוצאות מהירות ביחס למדיות המתחרות אז מה הפלא שהפרסומאים משתגעים על המודל של פרסום באינטרנט? אין פלא. אולם בעוד חברות גדולות ומבוססות משחילות את הערוץ של פרסום באינטרנט כעוד אפיק במערך השיווק הכללי לצד פרסום ברדיו, פרסום בטלוויזיה, יחסי ציבור, אירועי קידום מכירות ועוד, כאשר מדובר על חברות חדשות ובעיקר על חברות נישתיות קטנות אשר לא עומד לרשותן תקציב פרסום מכובד - פרסום באינטרנט הוא האלטרנטיבה היחידה והאופטימלית בו זמנית.
פרסום באינטרנט - ההזדמנות להתחלת תהליך מיתוגי:
פרסום באינטרנט הוא בעצם ההזדמנות הראשונה שלכם להחשף בפני ציבור הגולשים כעסק לכל דבר. העובדה שאתם חדשים וקטנים עדיין איננה חסרון היא יכולה גם להראות כיתרון כי באינטרנט דברים חדשים הם מעניינים יותר.יצירת דימוי וירטואלי היא ההזדמנות שלכם לשבת לבריף מסודר בו אתם מחליטים איך אתם רוצים לשווק את עצמכם, מה הייתם רוצים לחשוף בפני הגולשים, איך הייתם רוצים שיראו אתכם מבחינת החברה, השירותים או המוצרים שהיא מספקת, היתרונות, המחיר, הערכים, האיכות, הנאמנות ללקוח ועוד. חברות הפועלות בשוק כבר שנים ומוכרות לציבור הגולשים לא יכולות להמציא את עצמן כי הציבור כבר מכיר אותן אבל דווקא כאשר מדובר על מפרסם חדש ולא מוכר - יש לו סיכוי גדול יותר להצלחה. פרסום באינטרנט זו הזדמנות לרושם ראשוני.
פרסום באינטרנט - איך תהפכו את האינטרנט לסניף הדגל:
חברות מוכרות במשק אשר להן סניפים רבים מפוזרים בכל הארץ נעזרים באינטרנט כעוד פלטפורמה שיווקית כדי לטפטף עוד קצת מסרים ללקוחות הפוטנציאליים אולם כאשר מדובר על חברה נישתית חדשה ומן הסתם קטנה - האינטרנט יכול להיות סניף לכל דבר אם תשכילו לנצל אותו כיאות. בכדי להפוך פרסום באינטרנט לפרסום יעיל ורווחי חשוב ליצור קמפיינים המניעים לפעולה (לעומת קמפיינים מיתוגיים רגילים) כלומר המסרים חייבים להיות בנוסח: הזמן עכשיו! מבצע עד סוף המלאי! או 25% הנחה לרוכשים דרך האינטרנט וכו'. כאשר כל קמפיין צריך להוביל ישירות לעמוד נחיתה (מיני סייט) בו יכול הגולש למלא פרטים כדי שנציג החברה יחזור אליו במהרה או עדיף מכך - עמוד נחיתה בו ניתן לבצע הרשמה או רכישה מיידית באמצעות כרטיס אשרי.
פרסום באינטרנט - טיפים לפרסום נכון:
פרסום באינטרנט צריך להיות פרסום אשר משכנע את העין לפני שהוא משכנע את השכל כי אם הוא לא יראה טוב הוא פשוט לא יראה נ-ק-ו-ד-ה! כמו כן, פרסום אינטרנטי צריך להיות קצר ומובן כי הגולשים אינן מקדישים יותר ממספר שניות ורק למסרים ברורים באופן מובהק.
פרסום באינטרנט לא נגמר רק בזה. שחקני חיזוק חדשים בעולם הפרסום באינטרנט הם עיצוב אתרים , קידום אתרים ותכני כתיבה שיווקית. שלושתם מסייעים לבניית המיתוג העצמי שלכם ברשת, חיזוק השיווק וההופעות שלכם במנועי החיפוש - נהדר!