כאשר אלכסנדר גרהם בל המציא את הטלפון, אנשים לא ראו עד כמה פוטנציאל יש בה, מאז קו הטלפון פיתח דרכים רבות לשימושים פרטיים ועסקיים מטלפונים סלולריים ,שליחת פקסים ועוד.
הקושי שהטכנולגיה צריכה להתמודד.
עקב ריבוי הטבעי שימוש בקו טלפון נעשה גדול יותר דבר שגרם לצורך לחבר בין כמות של רבה של שיחות נכנסות וכאן משתלבת טכנולגיית מרכזייה לשימוש עסקי .
מה תפקידה של מרכזיה ?
המטרה העיקרית של מרכזיה הוא לחבר בין שיחות נכנסות ולחלק אותם לשלוחות השונות בתוך החברה תודות לטכנולגיית מרכזיה ניתן להגיע לעובד המתאים שיטפל בפנייתכם.
ככול שהתחרות על לקוחות נוספים עולה כך על בעלי עסקים להסתכל על ייצירה סביבה פרודוקטיבי וחלק החשוב עבור כול עסק עם עובדים רבים היא המרכזייה.
אנשים רבים חושבים שמרכזיות נשארו כמו שהיו אך כיום ישנם סוגים שונים של מרכזיות שזה כבר בלתי נתפס.
המרכזייה הראשונה הייתה מרכזייה אנלוגית אשר היוותה הצורה הישנה ביותר , מרכזייה זו היתה קשה וגרמה לאי נחות מצד המתקשר לאלו מכם שזוכר את המערכון של הגשש החויר על סימון והאיסמון יכול לקבל קצת מושג על מקרים ששיחות נכנסות שנותקו או לא חוברו מאז המרכזיות האנלוגיות כול עסק משתמש בהפעלת מרכזייה מתקדמות יותר בחיבור בין שיחות נכנסות וחלוקתם לשלוחות השונות.
כיום ישנם מרכזיות בהשקעה סבירה הרבה יותר אבל אתה צריך להיות לקבוע מה היא המרכזייה שתענה על ציפיותך והדרך הטובה ביותר לדעת מה לקנות הוא למעשה לשאול אם זה בעל עסק אחר או להתיעץ עם המוכר וכך לקבוע איזו מרכזייה הכי מתאימה לשימוש החברה שלך.
ישנם מרכזיות לחברות גדולות שמסוגלות להשקיע אך שימוש במרכזיות לא מוגבל רק לעסקים גדולים וכיום גם עסקים בינונים יכולים למצוא מרכזיה בהשקעה קטנה .
המרכזייה בדרכים רבות היא הכוח המניע של החברה לכן לפני שמחליטים על איזו מרכזייה תקנו לעסק שלכם שאלו מישהו מנוסה עם מרכזייה פעילה על מנת לקבל מושג ראשוני על הצורך העסקי ,כיום ישנם סוגים שונים של מרכזיות ובמגוון מחירים לכן חשוב לקבל מספר הצעות הנכונות לשימושכם.