אם אתם חושבים שאחרי שתיבנו אתר יהיה לכם זמן לעסוק בקידומו אז אתם אולי עובדים בארגון שאיננו פועל למען מטרות רווחה או שעדיין לא הבנתם את הקונספט של קידום אתרים בעידן בו יש תחרות אגרסיבית על ליבם של הגולשים בכל תחום ובכל קטגוריה. מי שחושב שהוא יכול להרשות לעצמו לעבוד שלב שלב, בשקט וברוגע, להתמקד בכל פעם במשימה אחרת: ראשית כל בניית אתרים ועצובם, העלאתםלאוויר ורק אז קידום אתרים - מבזבז זמן יקר וכמובן - מבזבז את כספו. כיום, הקשר בין בניית אתרים בחברות מקצועיות הנותנות פיתרונות קידום אתרים בו במקביל, בין שאן אלה אשר מתחזקות ומקדמות את האתר ובין שהן מעבירות את האתר לטיפולכם, וכמובן גם את הנושא של קידום אתרים הן מעבירות לידיים שלכם - חברות מקצועיות אלו כבר מביאות בחשבון את כל האילוצים הרלוונטיים לתחום של קידום אתרים בשלב בניית האתרים ומדובר על אלמנטים רבים.
קידום אתרים בשלבי בניית אתרים החל מבחירת שם ודומיין:
מנועי החיפוש מנסים להעניק לגולשים חוויות גלישה ולכן הם מקשרים אותם עם האתרים בהם נושאי החיפוש לא רק שנמצאים אלא הם רלוונטיים. לדוגמה: אם באתר חדשות תהיה כתבה על סל הבריאות ויצויין של של תרופה לבעיות לב ואילו באתר בריאות העוסק בתחום הקרדיולוגי, בין התחומים הראשיים, יהיה מאמר בנושא תרופות לבעיות לב - כאשר אתם כגולשים תקישו את נושא החיפוש "תרופות למחלות לב" מנוע החיפוש יעדיף להפנות אתכם לאתר הבריאות תחילה ולכן הקישור אליו יופיע בראש עמוד התוצאות. לכן, כאשר בוחרים שם לאתר חשוב לבחור שם המיצג נאמנה את תחומי האתר כי כך מנוע החיפוש מסווג אותו כאתר נישה מקצועי וזה מעלה לכם את הסיכוי. כמובן שכאשר בוחרים שם וסיומת לאתר (דומיין) חשוב לקלוע לקהל היעד באמצעות השפה והסיומת המקומית בכדי לקדם את האתר על שרתים ברשת המקומית.
קידום אתרים כבר בשלב בניית אתרים כבר בשלב הזנת התכים:
כפי שצויין תחילה, יש קשר הדוק בין קידום אתרים ברשת לבין התכנים אותם מכיל האתר מבחינת הטקסטים המקצועיים, הממוקדים, הרלונטיים לתחום העיסוק ואשר בהם נעשה שימוש במילות מפתח ובמושגים מחופש בתחום. חברת קידום אתרים WebGroup העוסקת בבניית אתרים ונותנת לכם מענה של הפקת תכנים מסוגלת לבנות את האתר כך שמראש יהיה לו סיכוי גבוה יותר להצליח למשוך גולשים המתעניינים בתכנים שלו לפי כמות החומר, מיקוד החומר, הופעתן של מילים וחזרה על צירופים מרכזיים.
קידום אתרים בשלב בניית אתרים בפיתרונות טכנולוגיים בתהליך הבנייה:
קידום אתרים ברשת תלוי בהרבה שיקולים טכניים אותם קשה להבין כאשר לא מגיעים מהתחום כגון: בחירת פיתרונות גרפיים של HTML בכל פעם שמופיע טקסט והעדפת פיתרונות HTML על פני פלאש כי מנוע החיפוש לא קורא פלאש וכן בחירת פתרונות אחסון אתרים על גבי שרת המחובר לרשת המקומית וכו' - יעניקו לאתר עדיפות לאחר בנייתו ועם עלייתו לאוויר.
האם האתר שלכם נועד למטרות רווחים? קידום אתרים בהחלט יכול לעזור לכם בעניין - אך יש עוד כמה כלים שכדאי להשתמש בהם. כלי פרסום באינטרנט מסייעים לכם להתפרסם בצורה נוחה ומהירה - אם אתם מפרסמים את עצמכם באמצעות באנרים, קניית שטחי פרסום ועוד. תוכלו גם להצליח את התחרות בתחום שיווק באינטרנט שהיא קשה לא פחות מהתחרות הפרסומית במדיה. כתיבה שיווקית לדוגמא יכולה לתת פייט רציני מול המתחרים שלכם. תכנים שיווקיים הנכתבים על ידי אנשים מהתחום מביאים לאתר שלכם נדבך שיווקי נוסף - שיהיה בהצלחה!