הצורך בתוכן ככלי שיווקי הוא דבר מאוד נפוץ ברחבי האינטרנט, כיצד לשכנע את הגולש לרכוש מוצר או שירות ? לרוב זה נופל על תוכן ענייני. כשאנחנו אומרים תוכן אנחנו מתכוונים למכלול של כל הדף (למעט עיצוב שזה אלמנט אחר לגמרי) התוכן כולל בתוכו : מלל שיווקי, תמונה מתאימה ואפילו סרטון וידאו ממחיש. כל זה גורם ללקוח להישאר באתר ואף לחפש עוד מידע אודות המוצר או השירות שבו הוא מתעניין. תמונה וסרטון לא תמיד מספיקים אנשים גם רוצים את ה"פרטים נוספים" שאפשר לקבל בכל זמן נתון.
חברות קידום אתרים יודעות מזמן ש"התוכן הוא המלך" ולאו דווקא בהקשר של קידום אתרים אלא גם בהקשר של שיווק באינטרנט. כל הרעיון בלמשוך את הגולש ולהשאיר אותו באתר ולבסוף לגרום לו לבצע את הפעולה הרצויה (קנייה או הרשמה וכו'.) הוא קשר ישיר לאיכות ורצינות התוכן. חברת כתיבת תוכן מקצועית ואיכותית תדע לנתח את הצורך של המוצר או השירות ותציג בפני הגולש את התוכן הרלוונטי ביותר עבורו.
כתיבת תוכן בא לידי ביטוי לא רק בכתיבה תמה או כתיבה נכונה - אלא גם בכתיבה שיווקית וחכמה שנועדה לסקרן את הגולש ולגרום לו להמשיך לקרוא ברמה של "ממשפט למשפט". משפט ראשון שלא מעניין לא יגרום לגולש להמשיך למשפט שני.
על כן כתיבת תוכן ככלי שיווקי הוא נחוץ מאוד לכל אתר ולכן יש לבחור בקפידה חברת כתיבת תוכן מקצועית הנותנת מענה זה עם הוכחות!