חפש מאמרים:
שלום אורח
21.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהפכה בשירות הלקוחות בישראל – מענה אנושי בזמן אמת באתרי אינטרנט

מאת: רונן הללממשק משתמש20/09/20111199 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאת אסף ניאגו, המייסד והמנכ"ל של חברת וובלידס

בתקופה האחרונה אנחנו עדים למעבר לשירות לקוחות OnLine באמצעות צ'אטים באתרי אינטרנט של החברות הגדולות. האם אנחנו לקראת מהפכה שירותית? האם הגיע סוף עידן נתבי השיחות המתישים?
בחודשים האחרונים קיימות מספר חברות גדולות במשק שעברו לתת שירות לקוחות בזמן אמת באתר האינטרנט שלהם על מנת לצמצם את משך תורי הטלפון הארוכים, להוריד בעלויות המוקדים הטלפוניים וחשוב מכך, בכדי לתת לנו, הלקוחות, שירות טוב במהירות ויעילות.

באתר של חברת פלאפון לדוגמא, ניתן לקבל שירות און ליין מנציג אנושי במגוון נושאים כגון תפעול מכשירים, חשבוניות בירורים ועוד.. כך גם באתר של חברת הכבלים הוט ובבנקים השונים.
התופעה החלה לתפוס תאוצה גם באתרים של חברות קטנות ובינוניות הודות לשירות חדשני ומקורי שניתן על ידי חברת וובלידס שהקימה ומפעילה את מוקד הלייב צ'אט המאויש הראשון והגדול בישראל ומספקת שירות במיקור חוץ למגוון חברות ואתרי אינטרנט.

"הבעיה הגדולה בתחום המענה האנושי באתרי אינטרנט זה ההקמה והתפעול של מערך נציגים שייתנו מענה לאורך שעות היממה לפניות הגולשים מהאתר" מציין אסף ניאגו, המייסד והמנכ"ל של חברת וובלידס. "לחברות גדולות מאוד כגון הבנקים וחברות הסלולאר אין בעיה להוציא סכומי עתק על מנת להכשיר נציגים ולתפעל את המערכות הללו אולם לחברות הקטנות והבינוניות, אין את כוח האדם והידע לתפעל ולהקים שירות לקוחות און ליין".

שילוב מענה אנושי באתרי אינטרנט תורם רבות למקסום מטרות האתר ושירות הלקוחות. מחקרים שנערכו בעולם מצביעים, כי חברות המפעילות שירות לייב צ'אט באתר מעלות ב-80% את שביעות רצון הגולשים, משפרות ב 40% את כמות הלידים (פרטי לקוחות פוטנציאליים) וחוסכות עד 25% מעלויות מוקדים טלפוניים.

אמריקן לייזר, אחת מהרשתות המובילות בישראל לטיפולי אסתטיקה ואחת מלקוחותיה של וובלידס, ערכה סקר שביעות רצון בקרב גולשי האתר. תוצאות הסקר הצביעו כי שילוב מערך השירות האנושי בצ'אט משפר את שירות הלקוחות וחווית הגלישה, מעניק שירות איכותי ומקצועי במהירות וביעילות ומעלה את שביעות רצון הלקוחות מאתר האינטרנט.

ספיר עזרא, מנכ"ל ספיר בריכות שחייה מדווח כי "מאז שהקמנו את מערך הצ'אט האנושי באתר עלו בעשרות אחוזים כמות הלידים האיכותיים שמגיעים ממנו והשירות שהלקוחות שלנו מקבלים באתר עצמו חוסך לנו עלויות טלפוניות רבות."
האם סוף סוף נוכל לקבל שירות לקוחות מהיר ומקצועי מבלי הצורך להמתין שעות בטלפונים? האם נוכל לקבל פרטים ועזרה על מוצרים ושירותים שאנחנו מחפשים באתרים, בזמן אמת, במקום לבזבז זמן? עוד מוקדם לומר אך כפי שנראה, המגמה הזאת קיימת וייתכן שתקרה אף מוקדם מהצפוי.

לאתר החברה:http://www.webleads.co.il

 



תגיות המאמר: וובלידס


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בברכה,

רונן הלל,

רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור

03-6855282

052-2508109

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן הלל

מאת: רונן הללניהול12/07/142513 צפיות
הצלחה עסקית בכוחות עצמך, האם זה אפשרי? אלי שביט עם הפתרונות והדרכים, בחמישה צעדים קלים וברי ביצוע

מאת: רונן הללעסקים - כללי03/05/141542 צפיות
בבניית בניין בן 5 קומות + 2 קומות מרתפי חנייה , 24 יחידות דיור עבור קבוצת קבוצת רכישה יהודה הימית, המורכבת מאנשי עסקים, עורכי דין, בעלי מקצועות חופשיים ופרסומאים.

מאת: רונן הללשיווק19/04/142012 צפיות
רשת אלטו איטליה, המתמחה גם בנעלי עור מגביהות לגברים, מתרחבת ומודיעה על פתיחת 4 סניפים חדשים בתל אביב, בראשון לציון, בירושלים ובאילת, בהשקעה של 2 מיליון ש"ח.

מאת: רונן הללספורט ימי 19/04/146182 צפיות
נבחרות השייט של ישראל יצאו לאליפות אירופה לנוער בגלשני ביק בגרדה, איטליה,ולגביע העולם בהייר, צרפת

מאת: רונן הללתיירות ונופש - כללי05/09/131364 צפיות
מדריך הטיולים אבי קומפני מזמין אתכם להיות שגרירים של רצון טוב עבור מדינת ישראל

מאת: רונן הללעסקים, מימון וכספים29/08/132488 צפיות
מאת רו"ח מוסא מושיק ג'ריס

מאת: רונן הללעסקים - כללי14/07/131222 צפיות
אמירת תודה זו דרך מצוינת להודות על נתינה ולהעריך קבלה ועשייה. בקורס סטארט אפ של אלי שביט לומדים הסטודנטים איך להקים עסק מצליח בלי שום הלוואה ועל כך תודתם. הנה דברים שכתבו הסטודנטים והתלמידים של אלי שביט. אנו בחרנו להציגם כאן לפניכם, כדי שגם אתם תחשפו לקורס סטארט אפ של אלי שביט ותכירו את היתרונות של מעבר מסטטוס של שכיר לעצמאי. וזה הזמן להגיד גם לכם תודה רבה ובהצלחה.

מאמרים נוספים בנושא ממשק משתמש

מאת: רועי כץממשק משתמש08/09/162583 צפיות
חברת בניית אתרים מפתחת מאתרים לילדים שאוהבים את האינטרנט, ומעצבים את האתר בהתאם לנושא האהוב עליהם. ילדים מבקשים כיום שליטה מלאה על עיצוב האתרים שלהם, ונחשבים כמומחים בשימוש בכלי עיצוב אתרים רבים.

מאת: אוהד ז.ממשק משתמש25/08/132481 צפיות
כל עסק יודע שהוא צריך מערכת ניהול לידים שמאפשרת לו איסוף של הפניות אשר מתקבלות מלקוחות פוטנציאלים המגיעים מערוצי הפרסום השונים של העסק או הארגון. מערכת ניהול לידים היא פלטפורמה מתקדמת וידידותית לניהול של לידים, ובעלת טכנולוגיה מיוחדת מאוד שמאפשרת לעסק טיפול יעיל ונוח בניתוח הלקוחות הפוטנציאליים שלו.

מאת: אוהד ז.ממשק משתמש25/08/131920 צפיות
מערכת ניהול לידים עוזרת למנהלי חברות ולצוותים שלהם, לעבוד באופן רציף, יעיל ומקצועי. המערכת לא דורשת התחברות לחומרה או לשרת, והיא ניתנת להתקנה מהירה. למערכת זו ניתן להגיע מכל מחשב, ומכל מקום. העצמאות אשר מערכת ניהול לידים מאפשרת לעסק, מקנה לו יכולות גבוהות של ביצוע מכירות ושיווק. בנוסף המערכת מאד נוחה להפעלה, ולא צריך להיות מומחים גדולים במחשבים, כדי להתנהל בה באופן מקצועי.

מאת: אוהד ז.ממשק משתמש25/08/131948 צפיות
יתרונה המרכזי של מערכת ניהול לידים הוא שמערכת כזו מאפשרת לכם לעקוב אחר תנועתו של הלקוח בתוך האתר שלכם עד שהוא מגיע לדף של הליד. לדוגמא, אם מדובר באתר של מכללה כלשהיא, ייתכן שהסטודנט לעתיד הגיע קודם כל דרך מנוע חיפוש לאתר הראשי של המכללה, לאחר מכן הוא הסתכל בסילבוס של המסלול אשר מעניין אותו, ורק אחרי כן הוא לחץ על דף יצירת הקשר, ושלח הודעת אימייל דרך המערכת הפנימית של האתר.

מאת: tkidumממשק משתמש31/07/132158 צפיות
שלום חברים יקרים,אני ייתן לכם כאן במאמר זה מספר לא קטן של שירותים המדברים על המסגרת שמדברת על מחשוב לעסקים,אתם בעצם תוכלו לתת את השירותי המחשוב הללו במספר אופציות שהם חשובות ,הכול בשביל הצרכים הרלוונטיות של הארגון שלך בלבד,מספר אחד דווקא מדבר על שירותי מחשוב שיבואו אליכם כתוכנה בלבד,השירות הולך להגיע אליכם אך ורק מחלק של שירות שהוא מועדף בלבד וגם כמובן מקצועי ביותר ,השירות עצמו יסופק אח ורק לך הלקוח שזה יתבטא פשוט מאוד כהתחברות שהיא פשוטה מאוד לאתרי האינטרנט של ספקי השירותים שלך בלבד,זה כמובן י

מאת: tkidumממשק משתמש21/07/138209 צפיות
ניתן לראות כי במהלך העשורים האחרונים רוב המשרדים עברו לשימוש במחשבים. הרי כיום אין משרד ללא מחשב וללא אינטרנט. למרות ההתקדמות הטכנולוגית לשימוש במחשבים ולשמירה של כל החומר המשרדי בדיסק און קי ולא בקלסר, ישנו שינוי נוסף. חברות רבות התחילו בשמירה ובגיבוי של כל החומר המשרדי בדיסקים, בתיקיות שונות במחשב ומספר של דיסק און קי. אבל, גיבוי זה אינו מספיק. לכן בעלי עסקים רבים החלו בחיפוש אחר שיטות נוספות ועדכניות לשמירה ולגיבוי של החומר המשרדי. כתשובה לשאלתם, צצה התפתחות חדשה בטכנולוגיה: שירותי ענן.

מאת: דניאל seoממשק משתמש16/06/132049 צפיות
תמיד מגיעים לתאריך שמח הזה בחודש שבו אנחנו מקבלים תלוש שכר ויחד איתו את המשכורת המיוחלת שאנחנו מצפים כל כך. איזה ציפייה יש לנו מהיום הזה? מדהים. אך מי אלו האנשים שמטפלים לנו במשכורות. בדרך כלל, בעיקר בארגונים גדולים, אלו חשבי שכר שאמונים על נושא המשכורות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica