על אף שאפשר לרכוש מערכת ניהול לידים חיצונית, מומלץ למצוא חברת בניית אתרים אשר מסוגלת להטמיע מערכת ניהול לידים בתוך אתר חדש, אתר קיים, חנות וירטואלית או מערכת סטטיסטיקה שכבר מחוברת לאתר כמו Google Analytics.
היתרון המרכזי של המערכת
יתרונה המרכזי של מערכת ניהול לידים הוא שמערכת כזו מאפשרת לכם לעקוב אחר תנועתו של הלקוח בתוך האתר שלכם עד שהוא מגיע לדף של הליד. לדוגמא, אם מדובר באתר של מכללה כלשהיא, ייתכן שהסטודנט לעתיד הגיע קודם כל דרך מנוע חיפוש לאתר הראשי של המכללה, לאחר מכן הוא הסתכל בסילבוס של המסלול אשר מעניין אותו, ורק אחרי כן הוא לחץ על דף יצירת הקשר, ושלח הודעת אימייל דרך המערכת הפנימית של האתר.
לידים שנכשלו
באופן דומה, מערכת ניהול לידים צריכה גם לדעת לבצע מעקב אחרי הלידים אשר נכשלו. לדוגמא, אילו גולשים הגיעו לאתר הראשי של המכללה, אך יצאו ממנו מיד. האם לכל הגולשים הללו ישנו מכנה משותף מבחינת המקור שהם הגיעו ממנו? ייתכן למשל שרוב הגולשים הגיעו דרך קמפיין ממומן בצורה של פרסומת טקסטואלית למכללה הזו, אבל אותה פרסומת לא הייתה ממוקדת מספיק. לדוגמא - הפרסומת לא ציינה באופן מפורש, שמדובר במסלול אקדמאי לתואר שני ודוקטורט בלבד, ואי הציון הטעה את הגולשים שכלל לא מעוניינים במסלול זה.
המערכת ממקסמת את אחוז ההמרה
מערכת שאינה יכולה לספק תמונה מלאה על התהליכים אשר הובילו ליצירת ליד מוצלח או ליד לא מוצלח, לא ממלאת את התפקיד שלה כמו שצריך, היות ואותה מערכת אינה מאפשרת לבעל האתר למקסם את אחוז ההמרה, שהוא אותו אחוז אשר מצביע על כמות הגולשים אשר שלחו ליד לאתר שלכם. לפיכך, לפני שאתם רוכשים מערכת ניהול לידים לאתר, יש לבקש פירוט מלא של כל היכולות של המערכת ולראות בפועל את הנתונים שאותה מערכת מספקת, והדרך הכי טובה לבדוק את זה, היא דרך ליד אמתי באתר אמתי. כיוון שלידים הינם מרכיב כה חשוב במכירות ובהצלחת אתרכם, מומלץ לרכוש מערכת ניהול לידים.
המאמר נכתב ביוזמת חברת Dreamview המציעה שירותים של בניית אתר קופונים ו – בניית חנות וירטואלית