התחרות כיום בכל התחומים הינה גדולה מאוד, ולפיכך כל לקוח שמגלה עניין במוצר או בשירות שלכם שווה זהב. אתם בטח לא מעוניינים לפספס לקוח נאמן שיצטרף למאגר לקוחותיכם. במצב כיום שבו המתחרים שלכם מעניקים מענה מהיר ויודעים לשמור על קשר עם הלקוח שלהם, לא מומלץ להישאר מאחור. כמו כן הלקוח הפוטנציאלי שמתעניין בכם יודע שהאפשרויות העומדות בפניו הן רבות, ולפיכך, לא יסבול טעויות שיווק וגרירת רגליים מצדכם. היות ויש לו אפשרויות רבות הוא לא ייתן לכם צ'אנס נוסף, אלא יעבור למתחרים שלכם, בייחוד אם הוא זקוק למוצר או השירות באופן דחוף.
מערכת נוחה להפעלה
מערכת ניהול לידים עוזרת למנהלי חברות ולצוותים שלהם, לעבוד באופן רציף, יעיל ומקצועי. המערכת לא דורשת התחברות לחומרה או לשרת, והיא ניתנת להתקנה מהירה. למערכת זו ניתן להגיע מכל מחשב, ומכל מקום. העצמאות אשר מערכת ניהול לידים מאפשרת לעסק, מקנה לו יכולות גבוהות של ביצוע מכירות ושיווק. בנוסף המערכת מאד נוחה להפעלה, ולא צריך להיות מומחים גדולים במחשבים, כדי להתנהל בה באופן מקצועי.
עוזרת לכם לעמוד בלוח הזמנים של החברה
המודול של מערכת ניהול לידים, בנוי באופן כזה שהוא יכול לתת מענה מהיר ונוח לביצוע וניהול הפעילויות המבוססות על הלידים, ברמת השיווק, כגון קליטתם של הלידים, פילוחם של קהלי היעד המגוונים וביצוע קמפיינים שונים בתחום השיווק.
אלה מתרחשים, בין היתר, על ידי הגדרת תחומי האחריות של בעלי התפקידים השונים בעסק בכל שלב ושלב. כל זה מתאפשר על ידי אוטומטיזציה הגורמת לכך שההתנהלות תהיה מהירה, איכותית, יעילה ותעמוד בלוח הזמנים של החברה.
איך פועלת המערכת ?
קליטת לידים נעשית במהירות וביעילות באמצעות מערכת ניהול הלידים. ראשית מתקבלת רשימה עדכנית של כל הלקוחות האופציונאליים. לאחר מכן המערכת מבקשת להגדיר את קהל היעד כדי לבצע פילוח נכון של הלידים. באופן זה כל הלקוחות נחלקים מבעוד מועד לקבוצות, וניתן להתאים את אסטרטגיית השיווק המתאימה להם. יכולות אלה של המערכת משפרות את התנהלות השיווק וחוסכות זמן לחברה. בעזרת מערכת ניהול לידים כל קמפיין שיווקי, נקבע על ידי תכנית שיווקית שלא הייתה יכולה להיות כה אפקטיבית אילולא המערכת.
המאמר נכתב ביוזמת חברת Dreamview המציעה שירותים של בניית אתר קופונים ו – בניית חנות וירטואלית