כל עסק יודע שהוא צריך מערכת ניהול לידים שמאפשרת לו איסוף של הפניות אשר מתקבלות מלקוחות פוטנציאלים המגיעים מערוצי הפרסום השונים של העסק או הארגון. מערכת ניהול לידים היא פלטפורמה מתקדמת וידידותית לניהול של לידים, ובעלת טכנולוגיה מיוחדת מאוד שמאפשרת לעסק טיפול יעיל ונוח בניתוח הלקוחות הפוטנציאליים שלו.
ממה נובעים לידים לא טובים?
פניות רבות המתקבלות אצל עסקים, לא מבשילות בסוף לעסקאות עקב חוסר בטכנולוגיה, עקביות, תיעוד לקוי, אי מעקב, תחלופת סוכנים, פספוס של אנשי מכירות, ניהול לקוי ועוד. בעיה זו מחמירה כאשר אין מעקב ותחקור של לידים לא טובים וניתוח ערוצים לא איכותיים. הארגון חוזר על אותן הטעויות כל פעם, כי אין תהליך של הפקת לקחים.
המערכת יודעת לזהות מקור של לידים לא טובים
כדי להימנע מהשקעה של כספים באפיקי פרסום אשר מניבים לידים שאינם איכותיים רוכשים מערכת ניהול לידים, שעוזרת להחליט האם הוא מניב לידים טובים. אם איכות הלידים אשר מתקבלים מערוץ פרסום מסוים או מאתר תוכן מסוים אינה טובה, כדאי להפסיק להשקיע כספי פרסום וקידום ממנו ולשנות את תמהיל הפרסום והשיווק של אתר החברה באינטרנט. המערכת מתממשקת לאתר האינטרנט של החברה ולדפי הנחיתה שלה. כל הנתונים של הלקוח שהשאיר את פרטיו בדף הצור קשר, מתועדים בטופס ההפניה, וניתן לדעת בדיוק מהיכן הגיע ומה בדיוק הוא רוצה.
מאפשרת ביצוע תיעוד מצב
מערכת ניהול לידים מאפשרת לתעד כל שלב של הטיפול בלקוח . מצב הליד יכול להיות : תאום פגישה, העברת הצעת מחיר וכדומה. תיעוד המצב מבטיח תהליך מקצועי אשר מוודא שכל לקוח יקבל מהחברה את כל המידע שנחוץ לו, כדי לקבל החלטה. בנוסף תיעוד המצב עוזר לקביעת הצעדים הבאים שבהם החברה צריכה לנקוט, כגון מועדי הפגישה, מעקב ומשימות.
תמונה ברורה של מקור הלידים
מערכת ניהול לידים מציגה למנהל השיווק והמכירות תמונה של כל הלידים הפתוחים שקיימים ברגע נתון בחברה. במערכת קיים תיעוד של הצלחות, פולו-אפים, כישלונות, וסיכומים שלהם. כך ניתן להגיע למסקנות שיגבירו את היעילות של תהליכי המכירות.
המאמר נכתב ביוזמת חברת Dreamview המציעה שירותים של בניית אתר קופונים ו – בניית חנות וירטואלית