PPC, זהו קידום ממומן שפירושו הוא – שלם עבור כל הקלקה. קידום ממומן מופיע בכמה וכמה מקומות כגון בדף התוצאות של מנועי החיפוש, באתרי אינטרנט שונים וגם ברשתות פרסום. מדובר למעשה על טקסט שמהווה קישור המוביל לאתר הרצוי והגורם המפרסם מחויב לשלם בעבור כל גולש שבחר ללחוץ על הקישור. קידום ממומן בהיותו שכזה יכול להגיע למקום גבוה מאוד בתוצאות החיפוש. מיקומו של הפרסום, תלוי ישירות בסכום אותו שילם המפרסם עליו ובהתאם לביטויי המפתח. ככול שהוא שילם על קידום ממומן יותר כסף, כך הפרסום ימצא במיקום טוב יותר בקרב דף התוצאות של מנוע החיפוש.
קידום ממומן – כיצד זה נעשה?
לרוב קידום ממומן נעשה בידי חברת קידום אתרים טובה. חברת קידום אתרים יכולה אפילו להביא את האתר שלכם להיות ראשון בגוגל וכתוצאה להוביל אל קידום רווחים. פרסום בגוגל יש לדעת כיצד לעשות ומומלץ לתת את המלאכה בידי מקצוענים.
קידום ממומן – מהם היתרונות?
באמצעות קידום ממומן העסק שלכם יזכה לפרסום מעכשיו לעכשיו, עוד באותו יום ששילמתם על המודעה, היא תתפרסם. ניתן באמצעות קידום ממומן לפנות באופן ממוקד וספציפי אל קהל היעד אליו אתם מכוונים, כך שמדובר גם על קידום איכותי יותר , הגולשים שיגיעו לאתרכם, לא מגיעים לשם סתם כך אלא בידיעה שאתרכם מציע להם את המוצרים או השירותים אותם הם מחפשים, וסביר להניח שהכניסה לאתר תוכל גם להוביל אותם לקנות את המוצרים שלכם . קידום ממומן מעניק לכם כלים על מנת שתדעו מי מגיע לאתר שלכם , מה הפעולות אותם הוא ביצע, כמה זמן הוא בילה אצלכם באתר, האם הוא צפה בכל הדפים או רק באחד מהם, כל הפרמטרים הללו מסייעים לכם לקבל תמונה סטטיסטית כוללת אשר בסופו של דבר משרתת את האינטרסים שלכם
קידום ממומן או קידום אורגני?
קידום אורגני כבודו במקומו מונח וערכו הוא רב גם בעיני גוגל. אך קידום אורגני המביא אתכם לאחד המקומות הראשונים בדף תוצאות החיפוש, מותנה בעבודה רבה ולמשך זמן ממושך, קידום אורגני טוב יותר לאתרים וותיקים אשר כבר הוכיחו את עצמם מאשר לאתרים חדשים. קידום ממומן מיועד לאתרים חדשים שמעוניינים לקבל חשיפה מיידית ואפקטיבית.