היום, זה רחוק מלהיות מספיק, כאשר משקיע משקיע את זמנו ואת האנרגיה באפיון אתר אינטרנט כביר בשביל המיזם שלו. הפורטל צריך מעבר לכך להיות מעוצב להפיק כמות רצינית של טראפיק אל הפורטל.אמנם, כמו שנאמר, נחמד יותר לדבר מאשר להתייגע. שפעה האנשים אשר טיפלו והתעסקו בעסקים אונליין מכירים כנדרש את חשיבותו של הפרסום המקוון והחשיבות של פרסום פורטלים.שיווק בגוגל זה המפתח להפקת הון גבוהים יותר בשביל המיזם או הפרוייקט שלך. ישנן שיטות שונות של קידום מכירות במנועי חיפוש וקידום מכירות אורגני במנועי חיפוש הנה הוא אחד מהטובים ביותר. שיווק אורגני במנועי חיפוש היא אחת מהשיטות הטובות אשר יכולות להיות מיושמות בכל העסק, אבל חיוני שהדבר יעשה דרך מומחים בתחום. אספקט חיוני ביותר של שיווק אתרי אינטרנט בגוגל (קידום אורגני) הריהו אופטימיזציה של עמוד האינטרנט שלך.בשביל לתת הבטחה כי העמוד ידורג באזור עליון במנועי החיפוש.
מרבית האנשים נוטים לשבש פרסום אורגני במנועי חיפוש רווח עם מתודות פשוטות של שיווק אתרי אינטרנט בגוגל, אבל כאן זה לא המקרה.ישנם מספר מאפיינים ייחודיים לנושא שיווק אתרי אינטרנט בגוגל (אורגני) אשר לא נתקלים בהם בשיטות שיווק קונבנציונליות. בני-אדם רבים נכנסים לתחום שיווק פורטלים בגוגל אורגני בהבנה שהנושא זהה שיווק קונבנציונאלי נפוץ. יוצא מכך, שבסופו של דבר הללו מזיקים לעסק שלהם, במקום להתענג מהקידום האורגני.אם בעל פורטל מבקש להשתמש בשירות של שיווק פורטלים בגוגל (קידום אורגני) עבור המיזם שלו, ראוי שיבין שיצטרך לבקש את עזרתו של צד מאומן ומקצועי בתחום. כמו כן חיוני להבטיח כי המנוסה בנושא שיווק אתרי אינטרנט בגוגל אותו שכרו לעשות את הפרוייקט, בקי בנושא פרסום פוטלים בגוגל שהוא במקרה זה פרסום אורגני, ולא להתבלבל עם גורם אשר מומחה בשיטות שיווק אחרות.
רוב בעלי ידע בוחרים לפעול בשיטות מקבילות שאותן אלו בודקים על ביזנסים אחרים. האנשים הללו נדרשים להבין, כי לחנויות מיוחדים קיימות דרישות מיוחדות. דרך הפעולה של הסדר בודדת לכל ענפי החנויות היא לרוב לא הגיונית בנישת שיווק פורטלים. פרסום פוטלים בגוגל (הקידום הטבעי) נבנה מדריכים כובע שחור וכובע לבן, דרכים הנחוצות לקבלת תוצאה הכי גבוה בעסק.בדרך הכובע הלבן, אנחנו מבצעים ומקדמים על-פי המלצותיו של מומחי מנוע החיפוש. בתחומי הכובע השחור, מקדמי העסקים ירצו להעלות את הופעתו של הפורטל בצורות שהם אינן אהובות על מנועי החיפוש.סמל לאופציה היא לצבוע בתוכן סמוי (נכתוב באותו גון של האתר, או ממוקם מחוץ לעמוד). אפשרות דומה היא לדוגמא מימוש בעמוד מסוים בשביל המשתמש הרגיל ועמוד נוסף לטובת מנוע החיפוש.
לא קיים לרוב היסוס על הידיעה כי מרב התקדמות מתקבלת בדרך שיטת כובע שחור. לסיכום, נדרש להבין כי שיטת כובע שחור יכולה לחולל נזק לא ניתן לשחזור לאתר שלך, בתנאי ש מבוצע בה מימוש במשך תקופת זמן ארוכה. מנוע החיפוש עשוי לוותר את הפורטל ולהחביא אותו מתוצאות החיפוש (בדרך כלל אף לעד).לעומת זאת שיטות הכובע הלבן טובות בשיווק אמיתי במנועי החיפוש. מרבית האתרים מעדיפים לקדם בדרכי הכובע השחור במקום הכובע הלבן בגלל שבאפשרות הנ"ל מקבלים עליות זריזות יותר. לעומת זאת, נדרש להבין כי אופן הכובע הלבן בנישה קידום עסקים בגוגל נותנת תוצאות מובחרות בסוף, בגלל שאפשר לקלוט את המיקומים לאחר תקופה ארוכה יותר.
הבחירה של אתר או עסק חדש לדלג מצורת קידום רגילה לפעולת קידום שונה בשלב הקידום הטבעי היא קביעה בעלת השפעה, אשר יש להשתמש בה אחרי בדיקה ואחרי שנחקרו הדברים הטובים והדברים הרעים שבשיטה.כמו שנכתב, קידום אתרים במנוע חיפוש בדרך זו היא לא קלה, ומאד קשה לעבודה בעזרת מקדם אשר אינו בקי במקצוע.