Normal 0false false falseEN-US X-NONE HE/* Style Definitions */table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
הימנעות מבחירה ושיווק לקבוצה מוגדרת מראש - יש לאתר את קהל היעד ולהפנות את תוכנית השיווק לקהל זה. אם מנסים למשוך את כלל האוכלוסייה, בדרך כלל נכשלים. מהתחייבות לקהל יעד אחד נגזרות פעילויות שיווקיות שאי יישומן יגרום לכישלון התוכנית השיווקית כולה וימנע הגעה לקהל היעד ההולם.
העדר עקביות במאמצי השיווק - יש ליצור מראה ותחושה זהה לאורך כל מודעות הפרסום, קידום המכירות ותוכנית השיווק הכוללת. המראה האחיד יגרום לזיהוי המוצר בכל אחת מהמדיות ומהפעולות ולמסר שיווקי אפקטיבי. בנוסף, רק על ידי חזרה (repetitiveness) על התחושה/החוויה הכרוכה בהיחשפות הצרכנים למסר, ייווצר האפקט הנדרש.
העדר גיוון - אם תשווקו באמצעי תקשורת אחד בלבד: טלוויזיה, בעיתונות הכתובה או באינטרנט, יש סיכון כי תגיעו רק לחלק מהלקוחות הפוטנציאלים שלכם
Normal 0false false falseEN-US X-NONE HE/* Style Definitions */table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
התחלה מאוחרת מדי - יש לתזמן את מסעות השיווק לפי מועד השקת מוצרים או שירותים חדשים, מבצעי סוף עונה או אירוע שימשוך עסקים. לשם כך יש להתכונן מראש על מנת "להקיף" את האירוע בחשיפה- הן ביצירת צפייה לפני, והן בחשיפה מקסימאלית של האירוע/המוצר סמוך למועד- על כל אלה להיות מתוכננים מראש על מנת למקסם את האפקט השיווקי.
העדר מסר שיווק ברור - מסרים שיווקים מאולצים, מבולבלים, מתוחכמים מדי או ארוכים מדי עלולים לפספס לחלוטין את קהל היעד. התוכנית השיווקית החכמה ביותר לא תצליח אם איש לא יבין אותה.
הפרזות - אם זה נשמע טוב מדי מכדי להיות אמיתי, זה כנראה כך. התלהבות רבה מדי במסר השיווקי מרחיקה את הקהל.
ככלל לפני כל עסקה ביצעו ניהול סיכונים ואיסוף מידע שיווקי.