חפש מאמרים:
שלום אורח
22.12.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טעויות שיווק נפוצות

מאת: alexbשיווק30/08/20111274 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

Normal 0false false falseEN-US X-NONE HE/* Style Definitions */table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

הימנעות מבחירה ושיווק לקבוצה מוגדרת מראש - יש לאתר את קהל היעד ולהפנות את תוכנית השיווק לקהל זה. אם מנסים למשוך את כלל האוכלוסייה, בדרך כלל נכשלים. מהתחייבות לקהל יעד אחד נגזרות פעילויות שיווקיות שאי יישומן יגרום לכישלון התוכנית השיווקית כולה וימנע הגעה לקהל היעד ההולם.

העדר עקביות במאמצי השיווק - יש ליצור מראה ותחושה זהה לאורך כל מודעות הפרסום, קידום המכירות ותוכנית השיווק הכוללת. המראה האחיד יגרום לזיהוי המוצר בכל אחת מהמדיות ומהפעולות ולמסר שיווקי אפקטיבי. בנוסף, רק על ידי חזרה (repetitiveness) על התחושה/החוויה הכרוכה בהיחשפות הצרכנים למסר, ייווצר האפקט הנדרש.

העדר גיוון - אם תשווקו באמצעי תקשורת אחד בלבד: טלוויזיה, בעיתונות הכתובה או באינטרנט, יש סיכון כי תגיעו רק לחלק מהלקוחות הפוטנציאלים שלכם

Normal 0false false falseEN-US X-NONE HE/* Style Definitions */table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

התחלה מאוחרת מדי - יש לתזמן את מסעות השיווק לפי מועד השקת מוצרים או שירותים חדשים, מבצעי סוף עונה או אירוע שימשוך עסקים. לשם כך יש להתכונן מראש על מנת "להקיף" את האירוע בחשיפה- הן ביצירת צפייה לפני, והן בחשיפה מקסימאלית של האירוע/המוצר סמוך למועד- על כל אלה להיות מתוכננים מראש על מנת למקסם את האפקט השיווקי.

העדר מסר שיווק ברור - מסרים שיווקים מאולצים, מבולבלים, מתוחכמים מדי או ארוכים מדי עלולים לפספס לחלוטין את קהל היעד. התוכנית השיווקית החכמה ביותר לא תצליח אם איש לא יבין אותה.

הפרזות - אם זה נשמע טוב מדי מכדי להיות אמיתי, זה כנראה כך. התלהבות רבה מדי במסר השיווקי מרחיקה את הקהל.

ככלל לפני כל עסקה ביצעו ניהול סיכונים ואיסוף מידע שיווקי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כותב תוכן מקצועי המתמחה במידע עסקי ומידע על דירקטוריון.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת alexb

מאת: alexbתעשייה30/08/11787 צפיות
הכרת השוק והבנת המגמות, הנם פרמטרים חיוניים ומהותיים, לפני קבלת החלטה, אשר יסייעו לראות את התמונה העסקית הכוללת ואת אלמנט הכדאיות. אם כך, מהם הנושאים החשובים והמהותיים אותם צריך לבדוק הרבה לפני הכנת תוכנית עסקית, בבואכם לשכור שטח מסחרי להקמת עסק?

מאת: alexbבורסת ת"א01/08/11918 צפיות
בבורסה נסחרים מוצרים פיננסיים רבים, ומפעם לפעם מרחיבה הבורסה את המגוון ומשיקה מוצרים חדשים. כיום, המוצרים הנסחרים בבורסה הם מניות, אגרות חוב ממשלתיות וקונצרניות, ניירות ערך המירים, (אג"ח להמרה, כתבי אופציה ואופציה רכש למניות), מוצרי מדדים, הכוללים בעיקר תעודות סל, ונגזרים פיננסיים, שרובם המוחלט אופציות מכר או רכש על מדד ת"א-25, ומיעוטם אופציות מט"ח וחוזים עתידיים.

מאת: alexbאתיקה26/07/111113 צפיות
סימנים שיעזרו לכם לאתר ולזהות ניסיונות ולהונאות ועקיצות של בעלי עסק ועסקים.

מאמרים נוספים בנושא שיווק

מאת: קורן דורשיווק06/07/222757 צפיות
כיצד ניתן לשווק בפייסבוק עם הכלים המתקדמים שיש היום בדפים עסקיים בפייסבוק? טיפים חשובים

מאת: nirשיווק24/06/214002 צפיות
הקמת אתר עסקי בפייסבוק הינו כלי מצוין המאפשר לכם לפרסם את עצמכם ולהגיע אל קהלים חדשים, המחפשים אחר המוצר או השירות אותו אתה מציע ולשמר את הלקוחות הקיימים שלכם.

מאת: ישראל רף שיווק31/05/214156 צפיות
העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים במארזי שי, עציצים ממותגים, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם עם מסר ממותג בעציץ להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: שלום כהןשיווק02/05/175531 צפיות
אף יום הולדת אינה שלמה בלי מסיבה נחמדה, קטנה או גדולה, שמאפשרת לנו לעשות בדיוק את זה וגם לחגוג את שעתיד לבוא.

מאת: שלום כהןשיווק16/11/162728 צפיות
מעבר דירה זה בדרך כלל מסוג אותם הדברים שמאוד לא קל להתמודד איתם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבל את ההחלטה ולמצוא את הדירה שאליה עוברים, ומייד לאחר מכן מתחילה העבודה. צריך למיין את החפצים, כי איזה זמן טוב יותר יש מאשר מעבר הדירה כדי להיפרד מכל מה שכבר לא משמש אתכם?

מאת: שלום כהןשיווק28/08/163050 צפיות
זה לא משנה אם יש לכם אתר אינטרנט או לא, אם יש לכם עסק קטן או גדול. כיום כל עסק שרוצה להצליח חייב שיהיה לו לוגו מתאים אשר ישדר על הגל של השירותים שהעסק בוחר להעניק לשירותיו. כך שאם יש לכם מסעדת דגים לדוגמה, תצטרכו כמובן לדאוג לכך שהלוגו ישדר על הקונספט הזה, תוכלו לעצב לוגו בהשראה של ים או כזה שמופיעים בו דגים. האפשרויות הינן רבות למדי וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור מבחינתכם.

מאת: SEOMANשיווק25/05/162139 צפיות
אפילו מתנות קטנות לעובדים עשויות לשווק את העסק שלכם בצורה מעולה ולשלב חוויית יחסי עובד מעביד נפלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica