הגורם האיכותי בקשר :
החליפו כרטיסי ביקור שבהם הפרטים הרלוונטיים והלוגו ושמרו על קשר אישי.
הקפידו על נימוס והאדיבות בתהליך המכירה, תנו יחס חם , לוו את הלקוח מתחילת התהליך ועד סופו. בשרות פרונטלי חשובה שמירה על קשר עין רציף עם הלקוח והקפדה על זמינות הצוות למתן שרות. על המידע הכתוב להיות תקין ומזמין.
הקפידו על פרידה לבבית לשלום גם אם לא התבצעה בינכם עסקה, השאירו פתח חזרה.
בקיאות במוצרים ובשרותים:
בקיאות מעידה על מקצועיות ושליטה, רק מי שבקי יוכל לקדם את מכירותיו ולהציע חלופות, לתפור חליפות ולהגדיל הכנסות.
הדרכה לאנשי הצוות תניב פירות מהר יותר מכפי שדמיינתם, ותביא תוצאות.
תנו כבוד לזמן:
בדקו מהן זמני ההמתנה הנדרשים לקבלת שרות אצלכם בעסק, בהמתנה, בקופות בטלפון, בתאום הפגישות, בלובי ובזמן שאתם עסוקים.
תנו כבוד לזמנו של הזולת – זמן הוא משאב יקר! ( נכון גם לגבי ספקים )
הקפידו שלא לאחר לפגישות, במידה ועליכם לבטל פגישה וודאו להודיע על כך בהקדם.
גמישות מחשבתית:
תנו לעובדים את האפשרויות להביע את דעתם, יוזמות ורעיונות רבים וטובים הולכים לאיבוד כשההנהלות אינן קשובות לעובדיהם.
העסק הוא גם מקור פרנסתם ולעיתים תגלו שהם אכפתיים לא פחות מהמנהלים . טפלו בתלונותיהם של לקוחות בדרכים יצירתיות. תנו פתרון טוב יותר מכפי שהם ציפו לו. חישבו כיצד במסגרת היכולות הקיימות, תוכלו לתת ערכים נוספים ללקוח. זאת מבלי שידרש מכם להוסיף שקל נוסף על עלויות השרותים והמוצרים הקיימים.
העמידו את עצמכם לרגע בנעלי הלקוח במי אתם הייתם בוחרים?
http://www.roironen.co.il/