כאשר עסק מתחיל לבנות את עצמו הוא צריך לדאוג למספר דברים, בראש ובראשונה הוא צריך להתחיל להפיץ את עצמו ולדאוג למערך הפרסום, מערך הפרסום וההפצה הינו הפנים של העסק וכאשר ישנה חשיפה את קהל הלקוחות הפוטנציאלי ככה עולים הסיכויים שהעסק יוכל להתחיל להרוויח כספים ולבסס את מעמדו בשוק. הצורך הראשון הוא צורך בהנפקה של כרטיסי ביקור לעסק. כרטיסי ביקור ראשית מראים על רצינות של האדם שנותן אותם. לאחר פגישה בין איש מכירות ולקוח פוטנציאלי תמיד הדברים יגמרו בחלוקה של כרטיס ביקור של איש המכירות ללקוח הפוטנציאלי, זאת בשביל שיוצר סוג של המשך בקשר שבין הלקוח למוכר. זאת רק דוגמא אחת מבין רבים לנחיצות של כרטיסי ביקור בשוק המסחר והעבודה המתנהל בחוץ.
כרטיסי ביקור לא אמורים להיות ססגוניים במיוחד ולמשוך את העין בניגוד לפליירים, כרטיסי ביקור אמורים להכיל פרטים שיעזרו ללקוח ליצור קשר עם נותן השירות. חשוב שהפרטים על גבי הכרטיס יהיו נכונים ויהיה ניתן לקרוא אותם באופן ברור, כמו גם להקפיד לא להכיל יותר מידי פרטים על גבי כרטיס הביקור ולא "להעמיס" עליו מאחר ואין צורך אלא רק במספר פרטים שיאפשרו לקדם תקשורת בין הלקוח לנותן השירות, יש להקפיד על גודל הכתב שעל גבי כרטיסי ביקור, כתב קטן מידי עשוי לעצבן את הלקוח ולגרום לו לא ליצור קשר עם אותו אדם שנתן לו את כרטיס הביקור, כמו כן, גודלם של כרטיסי ביקור יהיו לרוב 5*9 ס"מ וזאת בכדי שניתן יהיה להכניסם לארנק ולבצע בהם שימוש בעת הצורך.
כאשר כרטיסי ביקור מחולקים אישית על ידי בעל העסק נוצרת אצל הלקוח תחושה טובה ואישית, תחושה שלא כל אחד זכאי לקבל את כרטיס הביקור ובעל העסק רואה בלקוח אדם רציני לביצוע עסקה, הכרטיס אמנם יוצר תחושה אישית אצל הלקוח אך ברגע שהלקוח מזהה את מספר הטלפון האישי של בעל העסק על גבי הכרטיס כבר קיימת אצל הלקוח תחושה שמא אותו יחס אישי ניתן לכלל הלקוחות, לכן חשוב לא לציין מספר פלאפון על גבי הכרטיס ובעת הצורך ניתן לרשום את מספר הפלאפון בעט ואז הלקוח ירגיש באמת כי ניתן לו יחס אישי.
פליירים- מעבר לדברים הבסיסיים כמו הדפסת כרטיסי ביקור, יש עוד כמה דברים שהעסק שלכם יהיה חייב. כאשר מתחילים תהליך של הפצה ופרסום. הדבר הראשון וככל הנראה הזול ביותר שניתן לעשות זה פליירים.
פליירים זה אחד הדברים הקטנים והיעילים ביותר שניתן לעשות למען העסק שלך. המחיר שלהם הוא כמעט כלום ולמעשה, ניתן להדפיס אלפים כאלו בכמה מאות שקלים. במידה והעסק שלך פונה ללקוחות שנמצאים באזור שלך, בהחלט ניתן לחלק להם פליירים לתיבות הדואר שלהם ולהרוויח קצת פרנסה מזה. להזיק הרי, זה בטוח לא יזיק. כנראה, גם יועיל מאוד.