בתי דפוס ממשיכים להיות שימושיים מאוד למטרת עיצוב והדפסת הזמנות לאירועים וכנסים. למרות שהיום יותר ויותר מידע עובר בדרך וירטואלית, אנחנו מעריכים מאוד את ההזמנה הכתובה, הפיזית, ומתייחסים אליה ברצינות.
הזמנה מודפסת היא הזמנה שנמסרת ידנית. זה אולי נשמע בנאלי, אבל מאחורי הקביעה הזו נמצא היתרון הגדול של ההזמנה המודפסת. כשהיא נמסרת ידנית יש את מי שמזמין ויש את המוזמן. נוצר ביניהם כבר קשר ובטוח שהמזמין הזמין את המוזמן בעל-פה. עכשיו הוא מוסר לו הזמנה רשמית שתתן לו את כל הפרטים, תזכיר לו את האירוע ותסביר לו גם איך להגיע.
לשלוח את ההזמנה בדואר
אם אתם שולחים את ההזמנה בדואר, גם אז המוזמן מתייחס לזה אחרת. זה לא מייל שאפשר לומר "לא קיבלתי" או לא לראות מרוב הודעות. דואר נשאר רשמי ומסקרן. הוא אמין, יעיל ומהיר, כך שכל מי שתשלחו לו אכן יקבל את ההזמנה.
בתי דפוס מאפשרים לנו לבחור את עיצוב ההזמנה, את הכיתוב שיופיע בה ואת הדף שעליה היא תודפס. ככל שההזמנה תיראה יוקרתית יותר- כך תזכו לנוכחות גדולה יותר. אנשים יודעים לדמיין את מה שצפוי להם רק על-פי מידע מקדים שנמסר להם.
לגרום להם לדמיין אירוע נוצץ
אם כך, לפי ההזמנה הם ידמיינו את האירוע שצפוי להם. אם ההזמנה נראית זולה ולא מקצועית- כמה כבר יכול האירוע להיות שונה? חשבו על זה כשתתלבטו אם לבחור בתי דפוס שמציעים איכות או בתי דפוס שמציעים מחיר זול.
הזמנות אפשר גם להדפיס על מגנטים. ממילא ההזמנה המודפסת תתלה על המקרר, בשביל להזכיר בכל פעם שניגשים אליו, אז למה לא לעשות הזמנה שהיא כולה מגנט? זה רעיון מקורי שיעניין יותר את האנשים.
בתי דפוס יעמידו לשירותכם מעצבים גרפיים שיעצבו יחד עימכם את ההזמנה. יש אפשרות להוזיל עלויות ולעצב את ההזמנה לבד, באמצעות אתר האינטרנט של כל בית דפוס. בכל מקרה, חשוב לקבל דוגמא מודפסת לידיים לפני שמאשרים את כל ההזמנה. מה שנראה על המסך נפלא יכול להתברר בהדפסה ממש רע.