אתרי מודעות של יד שנייה נעשו פופולאריים ברשת האינטרנט בזכות אופי המודעות, קלות השימוש ומציאת המידע ועוד יתרונות רבים. במאמר זה אספנו עוברכם את היתרונות של לוחות יש שנייה ברשת ומדוע גם לכם כדאי לפרסם בהם.
1. הפרסום בחינם- אתרי מודעות של יד שנייה לא גובים כסף על פרסום ההודעה. אתם יכולים להפיץ את אותה המודעה או את אותו המוצר המשומש בכמה לוחות מודעות בו זמנית. אין הגבלת זמן לפרסום ובעלי האתרים לא יבקשו מכם כסף כשתצליחו למכור.
2. הפרסום הוא לכל הארץ- חפצים מיד שנייה מבוקשים בכל הארץ. יש אנשים שמוכנים לנסוע בשביל לקנות מציאה. בזכות האינטרנט המודעה שלכם חשופה לעיני גולשים מכל הארץ. הם יכולים להתעניין בעצמם או לעניין קרובים וחברים שגרים קרוב אליכם.
3. מודעות עם יותר פרטים- בגלל האופי הווירטואלי של לוחות המודעות, אין הגבלה לאורך המודעה. יש מקום לפרט כל מה שרוצים, להוסיף הערות ולתת פרטי התקשרות מכל הסוגים: מייל, טלפון ופלאפון.
4. ניתן להוסיף צילום- מקדם המכירות היעיל ביותר למוצרי יד שנייה הוא האפשרות להעלות למודעה צילום אחד או יותר של המוצר. אתם יכולים לצלם את המוצר בעצמכם ולצרף את התמונה להודעה. הודעה עם תמונה זוכה להרבה יותר עניין ונמכרת מהר יותר.
5. קטגוריות חיפוש- אתרי אינטרנט שמציעים לוחות מודעות של יד שנייה מאפשרים לגולשים לחפש את המוצרים שהם רוצים בקטגוריות שונות או דרך חיפוש חופשי עם הזנת מילות חיפוש. כך הגולשים יכולים לחפש יותר ממוקד.
6.הקפצת מודעה- סדר המודעות שלוחות יד שנייה הוא כרונולוגי- המודעה החדשה ביותר מופיעה במעלה הרשימה. יחד עם זאת, אם לא הצלחתם למכור בתוך כמה ימים, ניתן "להקפיץ" את המודעה למעלה העמוד בכך שאתם נותנים לה את התאריך לאותו היום. זה גם מעלה את המודעה לתחילת הרשימה וגם מאותת לגולשים שהמודעה עדיין רלוונטית.
לסיכום, יתרונות רבים לפרסום מודעה בלוחות באינטרנט. אנחנו ממליצים לתת תיאור כמה שיותר אמין על מצב המוצר ולצרף צילום מקורי של המוצר (ולא תמונה מקטלוג).