חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניהול קשרי לקוחות: איך לומדים את המערכת?

מאת: אביב יועציםשימור לקוחות02/08/20111002 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר מיישמים אסטרטגיית ניהול קישרי לקוחות חדשה בעסק, חשוב מאוד ללמד את הצוות היטב כיצד להשתמש במערכת החדשה. זה הכרחי לא רק עבור אנשי השירות והמכירה, אלא עבור כל העובדים בחברה. לעיתים קרובות, אנשי השירות הם החוליה הראשית בדרך אל קישרי לקוחות טובים, כלומר- הם הראשונים שנפגשים עם לקוחות חדשים, והראשונים אשר מטפלים בלקוחות קיימים אשר רוצים לרכוש מוצר חדש, או חווים בעיה עם מוצר או שירות של החברה. תכנת ניהול קשרי לקוחות חדשה היא משהו שהעובדים אינם מכירים, והם גם לא תמיד מבינים את החשיבות שלה. אם כך, מה ניתן לעשות כדי לעזור לעובדים להתמקצע באסטרטגייה החדשה?

ראשית, מומלץ לחברה לעבוד עם תסריטים מציאותיים. לעיתים, כאשר מלמדים עובדים לעבוד עם כלים חדשים של ניהול קישרי לקוחות, מלמדים אותם תסריטים שונים של טיפול בלקוחות לא מרוצים. התסריטים הללו כוללים למשל טיפול בלקוח שחיפש משהו באתר האינטרנט של החברה ולא הצליח למצוא אותו, ואז התקשר אל שירות הלקוחות של החברה כדי לקבל עזרה, והתעצבן מכך שנאלץ להמתין זמן ארוך על הקו, או מכך שלא הצליח להבין את המענה הקולי האוטומטי של העסק. תסריטים אלו אמנם יכולים לעזור במקרים מסויימים, אך מה יקרה כאשר העובדים האחראים על קישרי לקוחות יצטרכו להתמודד עם סיטואציות שלא נלמדו? לכן, מומלץ ללמד את אנשי השירות תסריטים כוללניים יותר, שילמדו אותם על התקשורת הבסיסית דרך המערכת של ניהול קישרי לקוחות. אם העובדים ידעו היטב כיצד למצוא במערכת החדשה את כל מה שנחוץ להם, הם יוכלו, בעזרת היגיון בריא בלבד, לטפל בכל בעיה שתיקרה בדרכם.

שנית, אל תעמיסו על העובדים יותר מידי. אחד הקשיים הגדולים ביותר המתגלים כאשר עובדים לומדים את השימוש במערכת קישרי לקוחות חדשה, הנו שלמערכות ניהול קישרי לקוחות מתקדמות יש כמה וכמה שימושים שונים שיש ללמוד אותם, כמו שליחת מיילים, התקשרות ללקוח דרך המערכת, עריכת מסמכים וכדומה. במקום לנסות לגרום לעובדים ללמוד בבת אחת את כל השימושים השונים, מה שייצור אצלם בילבול ורתיעה, עדיף להתמקד בשימוש עיקרי אחד, ולהמשיך הלאה לאט לאט. לדוגמה, אם תלמדו בתחילה את העובדים האחראים על קישרי לקוחות כיצד ליצור שיחות טלפון דרך המערכת של ניהול קישרי לקוחות, תוכלו בהמשך ללמד אותם כיצד לשלוח מיילים דרך המערכת- שכן אילו שני שימושים דומים למדי.

שלישית, חשוב מאוד שתשמרו על הלימודים פשוטים וברורים. למשל, בחברות רבות אשר מלמדות שימוש במערכת ניהול קישרי לקוחות חדשה, המתלמדים נוהגים לרשום לעצמם הערות על פיסות נייר אקראיות בעודם מקשיבים להסברים. הפתקים הללו, שעשויים להכיל מידע חשוב מאוד עבור העובדים, מושלכים לעיתים קרובות לפח בסוף היום- במקום שיוכלו לעזור לעובדים לנהל קישרי לקוחות טובים יותר. במקום זאת, יהיה קל ויעיל יותר עבור כולם אם פשוט תכינו לעובדים שלכם דף מנויילן ובו כל ההסברים החשובים, במילים פשוטות ומובנות.

לסיכום, כאשר אתם מיישמים בחברה שלכם מערכת ניהול קישרי לקוחות חדשה, הדבר החשוב ביותר הוא לאחד את צוות העובדים לקראת המטרה המשותפת של יישום קישרי לקוחות טובים יותר, שיצעידו את החברה קדימה. לכן, חשוב להשקיע זמן ומאמץ בהכשרת העובדים- בדרך הטובה והברורה ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אביב יועצים >> המפתח שלך להצלחה שיווקית !

ייעוץ שיווקי

קידום אתרים בגוגל

 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביב יועצים

מאת: אביב יועציםפלילי14/02/162170 צפיות
כתב אישום הינו המסמך שפותח את המשפט כנגד הנאשם והוא כולל מספר סעיפים קבועים ואת כל העובדות שנאספו כנגד המואשם, עדי התביעה והסעיפים בחוק שהופרו, כביכול, על ידו. ביטול המסמך מונע את ההגעה למשפט כך שאין ענישה וכל הטיפול בתיק מופסק. את הביטול ניתן לבצע בנקודות זמן שונות כאשר המוקדמת ביותר היא כאשר התיק עדיין נמצא בידי המשטרה ועדיין לא עבר לבית המשפט. כאן נלמד מעט יותר אודות אפשרויות הביטול השונות בנקודת זמן זו.

מאת: אביב יועציםפלילי02/02/162515 צפיות
מועד מחיקת רישום פלילי ישן נקבע על פי הגדרות תקופת ההתיישנות. תקופת ההתיישנות מתחילה למעשה כבר כאשר בית המשפט נותן את פסק הדין שלו לגבי העבירה שבוצעה. כל תקופה נקבעת על פי קריטריונים שקבועים בחוק. תקופת ההתיישנות תלויה בסוג הרישום הפלילי – האם מדובר בהרשעה בפשע או באי הרשעה. בנוסף, נקבעת התקופה על פי גיל הנאשם ועובדת היותו קטין או אדם בוגר בעת מתן פסק הדין. לבסוף, החוק מתייחס לסוג העונש שהוטל על הנאשם.

מאת: אביב יועציםפלילי02/02/162040 צפיות
תחום המשפט המנהלי בישראל הוא אחד התחומים המעניינים והמגוונים ביותר בעולם המשפט. המשפט המנהלי עוסק בהתמודדות של אזרח מול גופים מנהלתיים וציבוריים, מועדות הבנייה שמאשרות את תוכניות הבתים שאנחנו בונים ועד לזכויותיהם של עובדים, אסירים, חיילים ומשפחות נפגעות טרור. מהתמודדות מול גורמים תקשורתיים כמו רשות השידור וחיוביה את הציבור ועד לעבודה משפטית מול רשויות מקומיות המחייבות אותנו במיסים על פי חוק.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161650 צפיות
אם אתם גרושים טריים, תקופת החגים עלולה להיות קשה מאוד עבורכם. תחושת האומללות, האשמה והבדידות היא מתכון מושלם לדיכאון. בזמן שמשפחות אחרות ומאושרות חוגגות יחדיו ושואגות את שירי החג, אתם תשבו מסוגרים בביתכם ותבהו בטלוויזיה. יתכן שתרגישו כל כך מדוכאים, עד שאפילו לא תצליחו להזיז את עצמכם מהמיטה. אז מה עושים? הנה כמה טיפים של עו"ד גירושין, כיצד לעבור את החגים בשלום ולהפוך את החג לקצת יותר נסבל:

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161702 צפיות
כולנו מתחתנים בתקווה שהנישואים יחזיקו מעמד ויהיו יציבים. למרבה הצער, הרבה פעמים בני הזוג שלנו משתנים ומאבדים עניין בדברים שעניינו אותם לפני 10-15 שנים: תחביבים שונים, עיסוקים וגם אנשים. כשנשים מאבדות עניין בנישואים, הן פונות אל עורך דין גירושין. אבל כשזה קורה לגבר, הוא לאו דווקא ירוץ אל עורך דין גירושים. הוא בדרך כלל יתרחק מאשתו, ימעט לדבר איתה, לבלות איתה וימצא מפלט בקריירה תובענית או במאהבת.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161478 צפיות
גירושין הם נושא כואב עבור כל הצדדים המעורבים בעניין- אתה, אשתך והילדים. אין ספק שהם תובעים מחיר נפשי שלוקח זמן להתאושש ממנו. לאחר שנים רבות בהן אתה ואשתך הייתם יחד והילדים התרגלו לראות את הוריהם תחת קורת גג אחת, הפרידה אחד מהשנייה היא קשה ולוקח זמן להתרגל אליה.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161535 צפיות
גירושין בגיל מבוגר אינם עניין פשוט. מדובר בזוגות בגיל העמידה או אפילו בזוגות בני הגיל השלישי, שהגיעו לאחר שנים רבות יחד להחלטה על פירוק החבילה המשותפת. גירושין בגילאים אלו נובעים מכמה סיבות. לעיתים, ההחלטה על גירושין התקבלה לפני שנים רבות, אך בני הזוג העדיפו להמתין עד אשר הילדים יתבגרו ויעזבו את הבית. לעיתים מדובר במקרי גירושין על רקע שחיקה של מערכת היחסים הזוגית- כאשר לא נעשה דיי במשך השנים על מנת לשמור על הגחלת, אובד לקשר האהבה והתשוקה שאפיינו את תחילתו, ועימם אובד גם הרצון לעתיד משותף.

מאמרים נוספים בנושא שימור לקוחות

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/231975 צפיות
מתנות לראש השנה – זמן מצוין לעקוף את המתחרים שלכם חגים וימים מיוחדים הם זמנים ששווה לנצל מבחינה עסקית. חלוקת מתנות לחגים כדי להעניק לעסק שלכם ערך מוסף. אחד החגים המרגשים והמתאימים ביותר הוא ראש השנה. חג זה פותח את השנה תוכלו לשמח את הלקוחות והעובדים שלכם עם מגוון עציצים ממותגים לראש השנה ולהדק את הקשר האישי והעסקי איתם. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583 למה כדאי לכם לחלק ללקוחות מתנות ממותגות?

מאת: ישראל רף שימור לקוחות06/05/21953 צפיות
בשנים האחרונות נערכים כנסים ואירועים עסקיים רבים במגוון תחומים שמטרתם, לייצר קשרים עסקיים ולהציג את ההתחדשות בכל תחום מהם מוצרי הפרסום שייתנו לכם את תוצאה עסקית הטובה ביותר עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות02/05/21949 צפיות
שירות כתוב - גם אם לא רציתם, נמנעתם, התחמקתם, היום, כבר אין ברירה!

מאת: אבי דוידישימור לקוחות11/10/201245 צפיות
מידע שימושי על חלוקת פליירים לעסקים שעושים זאת לראשונה בתקופת הקורונה

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות06/04/20994 צפיות
המודעות לצורך בעבודת שימור לקוחות איכותית, לצד עבודת המכירות והשירות, וכחלק מאסטרטגית השיווק, כבר אינה בחיתוליה. ההשלכות השונות, כתוצאה מעבודה לא מדויקת, המשפיעות על שורת הרווח, ברורות. שימור לקוחות איכותי חוצה את שלושת מעגלי שימור הלקוחות:

מאת: רונית אלפסישימור לקוחות11/11/191539 צפיות
מועדון לקוחות הוא כלי עסקי ושיווקי מאוד חזק ומשתלם, לכן חשוב מאוד לנהל אותו נכון. לקוח שיצא מהמועדון אולי לא יחזור אליו, ולכן חשוב ללמוד איך לנהל את מועדון הלקוחות של העסק שלכם כך שיתווספו אליו לקוחות כל הזמן ולא ייגרעו ממנו, כי ניהול נכון של מועדוני לקוחות משמעותו הגדלת הרווחים של העסק שלכם.

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/191711 צפיות
מתנות לחגים, ובעיקר כאשר מדובר על מתנות ממותגות לראש השנה, הופכות את המותג שלכם לא רק לזכיר אלא גם לאהוד ולאהוב, ומחברות אותו לערכים של צמיחה, טיפוח, שגשוג, נאמנות ומסירות. אנו מציעים לכם עשרות עציצים ממותגים, אשר יוכלו להעביר את ערכי המותג שלכם הלאה, ולהעניק חוויה בלתי נשכחת ללקוחות, לספקים ולעובדים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica