בכל פעם שמדברים על חברות קידום אתרים, יודעים דבר אחד – להגיע לעמוד הראשון. אין הרבה מסביב ואין הרבה להבין, ופה בדיוק נופלות חברות ועסקים רבים, בדיוק בנקודה הזו.
לבחור חברת קידום אתרים זה הרבה מעבר למיקומים ותוצאת אתר אותה חברה, כי חברת קידום אתרים מצליחה יכולה גם לא להופיע בכלל הרי אם כך זה אומר שיש רק עשר חברות קידום אתרים מצליחות בעוד שכל השאר לא שוות? בתחום הקידום, כמובן שזה חשוב היכן ממוקם האתר אבל מעבר לכך, היכן התוצאות של אתרי החברה? באם החלטתם ללכת ולעבוד עם חברת קידום אתרים שהציעה את עצמה, האם יש לה תיק עבודות מספק? האם היא הגיעה לעמוד הראשון בביטויים תחרותיים, אמנם לא כל לקוח יכול לדעת מהו ביטוי תחרותי או לא אבל העיקר ההבנה הכללית של ביטוי כמו 'צימרים' או 'עורכי דין' זה ביטוי תחרותי מול 'קוסמטיקאית בדימונה' או 'ספות עור בצבע כחול' (ההקצנה לשם הבנה בלבד).
חברת קידום אתרים – מי את?!
חברות רבות מציעות את השירותים שלהן ושוכחות לפעמים את הדבר החשוב ביותר שזה הגינות בסיסית, בגלל שרוב הלקוחות של חברות הקידום לא מבינות באמת בתהליך הקידום יש ורצוי לבקש מחברות הקידום דוחו'ת חודשיים על הנעשה, ולא מבחינת 'פתיחת קלפים וסודות' אלא רק עניין של דברים שיכולים לצאת לאור הפתוח כמו מאמרים שפורסמו, אתרים שהוציאו קישור רלוונטי וכד'. חברות קידום אתרים נכונות אשר יספקו עבורכם דוחו'ת ירגיעו את רוחכם גם אם לא יהיו תוצאות תיכף ומיד.
בחירת חברת קידום אתרים על פי המלצות
רבים אומרים שהם מחפשים חברות קידום אתרים בגוגל לפי ביטויים שונים ומגוונים, העניין הוא לא תמיד צריך לסמוך על מנוע חיפוש בשביל הוצאת ריטיינטר חודשי לשנה הבאה, אפשרי גם לשאול, ישנה תודעה מרובה ברשתות החברתיות כמו פייסבוק וטוויטר בשביל לבקש עצות מאנשים לחברות קידום אתרים שעשו נפלאות עבורם, בקשות והצעות מחברים יכולים להפוך את עולמכם ולסדר את ראש שלכם ברגע שתבחרו חברת קידום זו או אחרת, כי גם אחרי ההמלצה תוכלו לבדוק את התיק עבודות שלה וגם אז להיות שקטים, העיקר הוא לדעת שבחרתם נכון לא משנה אם אתם מוציאים 1500 שח בחודש או 8000 בחודש.