טעות להניח שהדרך ה"קלה" לייצור מזומנים הינה שיווק באינטרנט!
זו אכן דרך קלה אולם להשגה של חשיפה, תנועה של גולשים, או הגעה לקהל יעד מרוחק משמעותית מתחום הפעילות שלך!
האמת היא שעל מנת לייצר מזומנים, אחרי שכבר השגנו תנועה, יש לעבוד באופן נכון, בטיימינג מדוייק!
האמונה שבכדי לייצר כסף ניתן להסתפק אך ורק בהקמת מערך טכנולוגי מתאים הינה הטעות השכיחה ביותר בתחום השיווק באינטרנט.
ובכן, זו לא הדרך. זה לא עובד כך. במיוחד לאור העובדה שבימינו אלו כולם כבר נמצאים שם יש לפעול באופן שונה. להלן מספר טיפים איך להצליח בכל זאת שם בחוץ (ברשת).
צעד ראשון: בנה תכנית
כצעד ראשון ניגש לבניית התכנית. התוכנית תיבנה מהגדרות מדויקות:
קהל היעד, התועלות המיידיות של קהל היעד מהעסק ככלל, מהמוצר בפרט, מסוג השרות המוצע, הקמת מספרים שיווקיים תומכי קהל היעד,ובתועלות מניעות לפעולה. התוצר הסופי אמור להיות תכנית שיווק ומיתוג המייצרת את מוקדי המשיכה ברחבי הרשת אשר בזכותם מתעניינים הופכים ללקוחות.
צעד שני: קח מנטור
השיטה בדוקה. אין משהו יותר טוב מלקחת מנטור שיקצר לך את הדרך ואת הזמן.
כאשר מדובר במנטור הנכון בשבילך, אתה קוצר את פירות הידע שלו, הניסיון, הפקת הלקחים שלו. הוא יוביל אותך במהירות האור למטרה שאליה אתה מנסה להגיע ולא יהסס להיעזר גם בקשרים הרבים שהספיק לרכוש ואשר אין דרך אמיתית אחרת להשיג את היעד בלעדיהם.
צעד שלישי: פוקוס
עצור. בחר להתמקד במטרה אחת והשקע את רוב מאמציך לעברה. ההתפזרות היא אם כל הטעויות. רוצים לעשות קצת מכל דבר כדי להספיק כמה שיותר, אין לנו זמן ולא משאבים ואף לא הריכוז הנדרש מאיתנו כשאנו מתפזרים על אינספור פרוייקטים.
צעד רביעי: קורסים של הכשרות מקצועיות
אין מנוס מלדעת את התחום על בוריו. למד והכשר את עצמך ולו כדי להצליח לבצע השוואות נכונה ולבקרן. אפילו אם בסוף לא תבצע בעצמך את העבודה ותוציא אותה לקבלן משנה או ספק חיצוני. יש דברים בגו - ואתה חייב לדעת אותם. מה שבטוח בחר מוצר או שניים בלבד שיעשו את העבודה ודאג שיהיו מהמובחרים ביותר. זו גם הזדמנות לקבל עצה טובה מהמנטור שלך.
לא - אל תתפתה אחר מוצרים שמבטיחים ים של תנועה, הררי כסף ושאר הבטחות שווא.
צעד חמישי: השתמש בידע החינמי
יש המון מידע חינמי ברשת האינטרנט המוצע בדרכים שונות כגון מאמרים, ווידאו, הדרכות אינטרנטיות ועוד. יש המון מקורות ידע טובים וגם לא אולם מאד כדאי להשקיע חלק מהזמן למעקב אחר מה שקיים שם חינם אין כסף.
ברור שזה לא מהווה תחליף הולם להדרכה או הכשרה מקצועית, אך זוהי בהחלט דרך מקובלת להשלמת החסר ולרכישת ידע מקיף.
אל תסתמכו רק על הידע החינמי - ראיתי כבר כמה כאלו שלא הבינו למה זה לא עובד - ובכן השתמש בתבונה בתכנים הללו.
צעד שישי: להתמיד בעיקשות
הסיבה המהותית אשר בגינה נכשלים עסקים היא חוסר התמדה. מנסים לצלוח...נכשלים...מתייאשים ופונים למשהו אחר - ובכך מבלי משים, חוזרים שוב ושוב לנקודת ההתחלה - מתחילים מאפס. אין מה לעשות - התמדה היא המפתח המרכזי במנגנון ההצלחה בכלל ובאינטרנט בפרט.
נגדיר מטרה ברורה כפי שמורה הצעד הראשון במאמר, ונצעד בביטחון גמור לעבר המטרה לא מבלי לעצור ולבחון את התוצאות, לתקן, ואז להמשיך ולצעוד.
מסלול הלוקח בחשבון את ההתמדה הדרושה הוא הדרך להצלחה!