על מנת לייצר מערך של פרסום בפייסבוק שהוא אפקטיבי ונושא תוצאות, כדאי לשלב בין שתי טכניקות שיווקיות בולטות : אפליקציות פייסבוק ופעילות במדיה החברתית. באמצעות שני אלו, כל מפרסם יוכל ליצור חשיפה גבוהה לתכניו, למוצר שלו או לשירות שמציע, באופן נהדר ומקצועי.
פיתוחן של אפליקציות פייסבוק מצריכות מלאכת מחשבת, תכנון, עיצוב, תכנות, ופנייה ממוקדת אל קהל היעד של המוצר. אפליקציות פייסבוק מופצות במהירה דרך טכניקה פרסום בפייסבוק מעולה - שיטת השיווק הויראלי. דרך הצורך הגבוה של משתמשים ברשת החברתית פייסבוק לשתף בכל עת, אפליקציות פייסבוק מוצלחת יופצו במהירות בין חברים כאילו היו לוירוס מדבק.
כל אפליקציות פייסבוק מוכרחות להיות מעניינות ומושכות בכדי להיות מופצות ושמישות. לשם כך, יש לחשוב על קונספט טוב, מקורי, שיהיה אטרקטיבי במיוחד. על מנת שתפעולן של אפליקציות פייסבוק יתרמו לקמפיין פרסום בפייסבוק, יש לעבוד בשיתוף פעולה עם אנשי המקצוע המוכשרים הפועלים ברשת פייסבוק.
ניצול הפוטנציאל האדיר הגלום ברשת החברתית- פייסבוק, והשהות הרבה של החברים בה במהלך שעות הפנאי שלהם, לטובת הנעת קשרים עסקיים או לשם יצירת חשיפה ופרסום בפייסבוק, יוכלו להיות קלים בעזרת הכוח החברתי הגדול שטמון ברשת החברתית הפעילה ביותר בעולם. פיתוחן של אפליקציות פייסבוק אם כן, יהיו לתרומה משמעותית גם לצרכי גיוס גולשים שמתעניינים במוצר, אלו שיהיה לקהל המטרה ברשת הפייסבוק.
על מנת ליצור קשר אישי עם החברים ברשת שמתאימים להיות לקוחות, באופן שאיננו כוחני או אגרסיבי, כדאי לנהל פעילות שיווקית במדיה החברתית, לנהל דף אוהדים, להפעיל את העמוד מדי יום, ולייצר בו עניין רב, ואולי גם לעורר את השתתפות הגולשים. בעזרת השילוב המנצח, ניתן להפעיל באז ברשת פייסבוק, ולייצר כמה שיותר חשיפה שהיא מפולחת ומדויקת במידה רבה.