הפרסום באינטרנט כיום בא לידי ביטוי במגוון של אפשרויות. כחלק בלתי נמנע מפעילות השיווק ברשת, פרסום בפייסבוק הינו מתבקש. פייסבוק היא הרשת החברתית הפעילה ביותר בעולם ומונה מיליונים של משתמשים הנמצאים אונליין בכל שעות היום. כיום, אנשים רבים אף מסונכרנים עם המידע המופץ בפייסבוק גם באמצעות מכשירי הסלולאר החכמים שנמצאים עימם בכל דקה משעות היום. אף מפרסם לא יוכל להתעלם מפוטנציאל החשיפה הטמון בפייסבוק.
שיווק בפייסבוק נשען על עקרון יצירת גירויים ללקוחות פוטנציאליים למוצר. מבין כל אותם המשתמשים ברשת פייסבוק, ניתן לאתר רק את קהל היעד המתאים ולפרסם לו מוצרים. נניח שאתם בונים מערך שיווק בפייסבוק של מוצרי לשיער, קהל היעד הנדרש הוא בעיקר נשים ובטווח הגילאים המתאים. דרך פייסבוק ניתן לאתר מידע זה עבור כל משתמש, ולחשוף אותו אל אפליקציות פייסבוק מושכות, שיווק בפייסבוק מזמין כמו מבצעים ומשחקים, או לפתוח קבוצה המונה קהל אוהדים רחב.
פתיחת דף אוהדים בפייסבוק הוא תחילתו של כל פרסום בפייסבוק, לאחר מכן, יש לתפעל את דף המעריצים בתבונה, ולאסוף חברים אל הקבוצה. תפעול נכון של פעילות פרסום בפייסבוק תוכל ליצור חשיפה ממוקדת דרך הרשת ובעלויות נמוכות למדי.
כיום, שיווק בפייסבוק מאפשר לבתי עסק בכל הגדלים לייצר קמפיין פרסומי מפולח ונוח. כמו כן, על מנת למנף את פעילות פרסום בפייסבוק יש לעורר עניין בקבוצה שפתחתם בפייסבוק. ניתן להפיץ אפליקציות פייסבוק צבעוניות ואטרקטיביות, ליצור תחרויות נושאות פרסים, להעלות תמונות ולייצר תוכן שירשים את חברי הקבוצה.
על מנת להקים רשת של שיווק בפייסבוק שתהיה מוצלחת, מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום הפועלים ברשתות חברתיות ונושמים אותן. הקמת אפליקציות פייסבוק והזנת תוכן מקורי ומושך יכולה בקלות להעלות את אחוזי המכירות בעסק ולייצר עניין.