עולם העסקים המודרני משחק על פי כללים שונים לחלוטין מעולם העסקים של לפני 15 שנה. על פניו זה נשמע ברור אך ההבדל האמיתי נמצא באינטרנט. בעבר הלא רחוק נהגו בעלי עסקים לפרסם את העסק שלהם בעיתונים, ברדיו, בפליירים אין סופיים ושלל ערוצי פרסומת אחרים.
אין ספק כי שיטות פרסום אלו הקטינו את הסיכויים של חברות קטנות וחסרות משאבים מלהצליח בגדול אל מול חברות גדולות ומבוססות. כיום, לכל חברה אשר לוקחת את מסע הפרסום שלה ברצינות ומתמידה בו סיכויי הצלחה קרובים לאלו של חברות גדולות! אז מה השתנה? האינטרנט!
פרסום באינטרנט בעזרת גוגל אדוורדס.
פרסום באינטרנט נחלק למספר תחומים עיקריים ביניהם פרסום ממומן בגוגל אדוורדס אשר מתבסס על מערכת הפרסום של גוגל בה משלמים על פי קליק. מודעות פרסומיות אלו מוצגות לצד תוצאות החיפוש או מעל תוצאות החיפוש כמו גם באתרים רבים ברשת אשר בחרו להציג מודעות של גוגל אדוורס בכדי להרוויח מעט מהקליקים של גולשים באתרים שלהם.
למרות ההצלחה של מודעות אלו במתן תוצאות מהירות השימוש בגוגל אדוורדס עשוי להיות יקר מאוד ולא תמיד אפקטיבי בהתאם לאתר המדובר, המוצר / שירות שהוא מציע. בנוסף, ניהול מוצלח של מסע פרסום בגוגל אדוורדס הוא לא עניין של מה בכך ודורש פנייה אל חברת תרגומים.
קידום אתרים אורגני
אל מול מסע פרסום בגוגל אדוורדס קיימת אלטרנטיבה או מסע קידום אתרים מסוג אחר אשר מתנהל לרוב לצד פרסום ממומן בגוגל או במקום פרסום בגוגל אדוורדס. מסע פרסום זה נקרא קידום אתרים אורגני... אז מה הוא קידום אתרים אורגני?
קידום אתרים אורגני הוא פרסום אינטנסיבי באינטרנט אשר מתמקד בבניית קישורים ואזכורים של שם החברה או בית העסק ברחבי האינטרנט באינדקסים, אתרי מאמרים, רשתות חבתריות, כתבות תדמית ושיטות שונות להשגת קישורים מתוך מטרה לשפר את מיקומי האתר שלכם במילות מפתח ספציפיות כדי שהאתר שלכם יופיע במיקומים גבוהים יותר בתוצאות החיפוש מתוך ההבנה שמיקומים גבוהים בתוצאות חיפוש יובילו לתנועה רבה יותר של גולשים אשר תיצור בתורה כמות גדולה יותר של הזמנות מהאתר שלכם.
אני מקווה שעזרתי לעמוד על ההסברים בין פרסום בגוגל אדוורדס וקידום אתרים אורגני.
המון בהצלחה, מקדם אתרים מומחה.