חפש מאמרים:
שלום אורח
25.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים והמלצות לבחירת מוצרי פרסום ומתנות לקידום מכירות

טיפים והמלצות לרכישת מוצרי פרסום ומתנות לעסקים

חלוקת מוצרי פרסום עם פרסומת העסק היא דרך בטוחה שהלקוחות שלכם יזכרו אותכם.
 הנה כמה עצות שיסייעו לכם לבחור את המוצר הפרסומי שהכי יתאים לצרכים שלכם. 

1)     בדקו אם קהל יעד מתאים : עובדים , מנהלים , רכזים , מנכ"לים , רופאים וכדו , התמקדו בקהל יעד המתאים , חשוב להיות ממוקדים למטרה ולפלח שוק  על מנת להצליח במוצרי פרסום   , עדיף תמיד לחלק מתנות לפי סקטורים - שלא יווצר מצב שהעובד ייצור מקבל גימיק פרסומי \ שי מתנה כמו המנכ"ל    

2)  תתאימו את המוצר הפרסומי \ מתנות שיווקיות לאותו אירוע - אם זה תערוכה , כנס , חתונה , יום כיף  או אפילו  מבצע קידום מכירות .

3)     בחרו מוצרי פרסום ומתנות עם תועלת - המטרה החשובה שמקבלי המתנה והמוצר - יזכרו אותך ברגע הראשון שיצטרכו את שירותך  . בזה נצליח רק אם נחלק מתנות \ גימיקים חדשניים  , יחודיים והכי חשוב שמעניקים איזה תועלת וערך מוסף למקבל השי.

4) מתנות ומוצרי פרסום עם הלוגו שלכם הן מוצרים שמוכרים לצורכי מס. כמו כל אמצעי שיווק ו פירסום  אחר !!!

5) מומלץ להצטייד בשלל מוצרי פרסום יחד איתכם - ולחלקם בכל כניסה וביקור אצל הלקוחות , כמו כן יש לוודא שעל מנת שמקבלי המתנה ידעו ממי הם קיבלו יש לחלק רק מוצרים עם הדפסה של העסק ופרסום החברה

6) תמיד מומלץ לחלק מתנות - ובעיקר אם זה בהפתעה או סתם ככה (לא במועדים הרגילים - חגים , ארועים וכדו..) אפקט המוצר והמתנה גדלים  והלקוחות ומקבלי המתנה יזכרו כפליים את השי שקיבלו - זכרו אנשים אוהבים הפתעות !!!
  
באדיבות טקסס מוצרי פרסום - מתנות לכנסים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת טקסס מוצרי פרסום ומתנות בע"מ

טקסס  מוצרי פרסום , מוצרי קידום מכירות
מתמחה ביבוא מסין , ייצור ושיווק בארץ
אמצעים ואביזרים לקידום מכירות  , מתנות ממותגות
לתערוכות ולכנסים עם לוגו מודפס
מתנות עסקיות לשיפור וקידום היחסים העסקים.
מוצרי פרסום , מתנות ללקוחות , שי לחג לעובדים , ללקוחות וספקים
קטלוג מתנות לקיץ, עטים עם לוגו , מתנות לפרסום , גימיקים ,
כוסות ספלים עם הדפסה, מתנות לפסח, חבילות שי, הדפסה על חולצות ,
מחזיקי מפתחות , מזכרות לאירועים ועוד ...
טלפון להזמנות - 077-2060123

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טקסס מוצרי פרסום ומתנות לקידום מכירות

קיימים אין ספור מוצרי קידום מכירות חלקם יעילים וחלקם פחות , במאמר זה נסקור ונבין את החשיבות ואת האפשריות העומדות בפנינו על מנת להפיק את מוצרי קידום מכירות היעילים ביותר. באדיבות חברת טקסס מוצרי פרסום ומתנות . המומחים למוצרים ממותגים ומתנות שי באספקה מיידית !

מוצרי קידום מכירות ממותגים במותג ופרסום שלכם , הם כלי שיווקי רב עוצמה לחיזוק המותג שלכם ולהעצמת המיצוב העסקי בקרב לקוחתכם במאמר זה נסקור על היתרונות ועל הדרכים להפקת המוצר קד"מ הטוב ביותר באדיבות חברת טקסס מוצרי פרסום ומתנות בע"מ - המומחים לקידום מכירות !

כמידי שנה עתידים אנו לחגוג את חג הפסח , מקבץ טיפים ורעיונות למגוון המתנות הקיימות לחג פסח אותן ניתן להעניק ללקוחות החברה ולעובדים. באדיבות טקסס מוצרי פרסום ומתנות .

מתנות לראש השנה 2010 , טיפים , המלצות ועצות לרכישת מתנות לעובדים ומתנות ללקוחות לחג ראש השנה באדיבות חברת טקסס מוצרי פרסום מייבאת ומשווקת מתנות לראש השנה, מתנות לעובדים לחג , חבילות שי . WWW.TEXAS.CO.IL

החשיבות והכרח של כל חברה להענקת מתנות פרסומיות ללקוחות השונים , לשמירה על נאמנות לקוח. מגוון כלים שיסיעו לנו לזהות ולהתאים את המתנה השיווקית הטובה ביותר. באדיבות חברת טקסס מוצרי פרסום מייבאת מתנות ממותגות לוגו בהתאם לתקציב נתון ובזמן אספקה מהיר .

חג פורים ישנה מצוות שליחת משלוחי מנות , מעבר למצווה ניתן גם למנף את האפקט לצורכי שיפור יחסים וקידום העסקים. במאמר הבא תוכלו להתרשם מעוצמה של שימוש בחגי ישראל כמנוף לשימור לקוחות ולקידום המכירות . באדיבות חברת טקסס מוצרי פרסום ומתנות עם הדפס לוגו .

גימיקים וגאדג'טים הם מוצרים מצויינים לקידום מכירות , אם בתערוכה או בכנס או כחלוקה בפגישה עיסקית עם לקוחות. במאמר הבא תמצאו מגוון חידושים על כל מוצרי הקד"מ החדישים שמומלץ וניתן לחלק כאמצעי לקידום המכירות באדיבות חברת טקסס מוצרי פרסום , מייבאת ומשווקת מגוון מתנות עם לוגו.

מאמרים נוספים בנושא טיפים שיווקיים

מאת: צח סחרטיפים שיווקיים29/07/193012 צפיות
היום אני רוצה לספר לכם על שירות שכולנו כבר נחשפנו אליו, אבל הדהים אותי בגלל רמת ההיענות וההנעה לפעולה (אני מניח שזה מה שחשוב לנו בסופו של דבר), השירות הוא שיווק באמצעות SMS! כן, קראתם נכון, לשיווק באמצעות SMS יתרונות רבים, הראשון שבהם – המהירות. למעשה, כשאנו שולחים ללקוחות שלנו מידע, חשוב לנו שהם יקבלו אותו בהקדם, שהם יקראו אותו והכי חשוב, שהמידע שלנו יניע אותם לפעולה!

מאת: Daniel.Bטיפים שיווקיים28/09/175621 צפיות
הפקת סרט תדמית מתבצעת כחלק מאסטרטגיה שיווקית או ניהולית של חברות ועסקים, שבשלב מסוים רוצים להציג את ערכי החברה בסרטון תדמית מופק היטב. קיים מגוון גדול של סוגי סרטונים, ביניהם סרטון תדמית לעסק, סרט שיווקי, סרטי הדרכה, סרטי תדמית לתערוכות ועוד.

מאת: הדסהטיפים שיווקיים27/08/176148 צפיות
לאחרונה אנו זוכים להיות נוכחים למצב בו הטכנולוגיה מתפשטת ברחבי העולם ותופסת מקום נכבד בחיי היום יום שלנו. בעזרת אינטרנט ניתן להגיע לכל אינפורמציה אפשרית ולקבל מידע על כל דבר בעולם בזמן המינימלי ביותר. עסקים רבים רואים בכך הזדמנות מעולה לקדם ולשווק את השירותים שלהם. ישנם אופציות רבות ומגוונות לקידום באינטרנט ובמנוע החיפוש גוגל בפרט אך במאמר זה נתמקד בשיטות קידום הכי פופולריות שיש כרגע בשוק והן: קידום אורגני ( SEO ) וקידום ממומן ( PPC ).

מאת: ישראל רף טיפים שיווקיים01/08/176336 צפיות
אילו מתנות לראש השנה כדאי לקנות לעובדים והלקוחות? בחירת המתנות היא לא דבר קל, תנו לנו לעזור לכם – מה דעתכם על עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציצים, מדובר במתנה יוצאת דופן שתלווה את העובדים והלקוחות לאורך השנה, תיכנס לתודעה שלהם ביומיום, עם חוויה ירוקה וצומחת בעציץ עם הרבה ערך ורגש.

איך לא לרצות למכור, איזון רגשי בתהליך מכירה, פחד מכישלון בתהליך מכירה, איך לרצות למכור, מוטיבציה לאיש מכירות, מפחד לא למכור, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: וכאן יתבאר, מהו האיזון הרגשי, שאותו צריך איש מכירות בתהליך של מכירה? ומהן שתי המחשבות המנוגדות שסותרות אחת את השנייה, שאיש המכירות צריך לחשוב את שתי המחשבות האלו בו זמנית, באיזון מסוים, כדי להצליח בתהליך המכירה? ומי שיתבונן בעניין יראה, כי בתהליך מכירה יש שתי מחשבות מנוגדות וסותרות אחת את השנייה. שכל אחת מהן ...

מאת: מאה הימיםטיפים שיווקיים09/03/152535 צפיות
בניית אסטרטגיה שיווקית היא תכנון של גישה שיווקית ארוכת טווח, שנועדה להשיג את המטרות השיווקיות של העסק. חלק חשוב של בניית אסטרטגיה שיווקית יעילה הוא איסוף מידע. יש לאסוף מידע על העסק, דרכי השיווק שלו, יתרונותיו וחסרונותיו, על הלקוחות, על המתחרים, ועל תדמית המותג. עם מידע זה ניתן להתחיל בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה, שאינה מפזרת משאבים מיותרים, ומכוונת את ההשקעה לאפיקים נושאי פרי. השלב הבא של בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה הוא תכנון מפורט של הכלים השיווקיים הנכונים לעסק ויישומם בפועל

שאלה: כיצד ניתן להבטיח את האימפקט הגבוה ביותר על השקעה עבור מאמצי קידום המכירות שלי? תשובה: אסטרטגיית קידום מכירות מורכבת מפיתוח ושילוב ייחודי של חמישה מרכיבים עיקריים:  פרסום.  יחסי ציבור.  קידום מכירות.  שיווק ישיר.  מכירה אישית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica